Ανάπτυξη του κλάδου εστίασης της Vivartia εντός και εκτός Ελλάδος

Ανάπτυξη του κλάδου εστίασης της Vivartia εντός και εκτός Ελλάδος

1' 59" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στη δημιουργία 250 νέων θέσεων εργασίας οδήγησε η ανάπτυξη του κλάδου εστίασης της Vivartia. Η ανάπτυξη αυτή στηρίχθηκε σε σημαντικό βαθμό στην έμφαση σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος, στη διεύρυνση της διεθνούς παρουσίας, καθώς και στον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου με νέες δραστηριότητες και σήματα.

Ειδικότερα, μέσα στο 2018 ο όμιλος προχώρησε στη δημιουργία 20 νέων σημείων σε πέντε αεροδρόμια σε όλη την Ελλάδα, μεταξύ των οποίων του Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης» και το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης. Επιπλέον, ο όμιλος προχώρησε στη δημιουργία πέντε νέων σταθμών εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) σε Ιόνια και Νέα Οδό, αυξάνοντας τη συνολική του παρουσία σε 26 σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών, με 14 Olympus Plaza και 12 Goody’s Burger House/Flocafe Espresso Room, τα οποία αναμένεται να εξυπηρετούν περισσότερα από 10 εκατομμύρια πελάτες ετησίως.

Σε ό,τι αφορά την επέκταση στο εξωτερικό, το 2018 χαρακτηρίζεται έτος-ορόσημο, καθώς ο κλάδος εστίασης της Vivartia επέκτεινε τρία βασικά σήματά του σε τέσσερις νέες χώρες. Ειδικότερα, μέσω της Autogrill άνοιξαν τα καταστήματα La Pasteria και Flocafe Espresso Room (FER) στο νέο, μεγάλο εμπορικό κέντρο Prague the Style Outlet, ενώ μέσω της εταιρείας SSP τα σήματα La Pasteria και Goody’s Burger House έκαναν την εμφάνισή τους στο αεροδρόμιο Σερεμέτγιεβο της Μόσχας. Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που το σήμα La Pasteria επεκτείνεται στο εξωτερικό, αποκτώντας ταυτόχρονη παρουσία σε δύο σημαντικές αγορές. Πρόσφατα, εξάλλου, προστέθηκαν δύο νέα Goody’s Burger House στο Ερεβάν της Αρμενίας, ενώ μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται η λειτουργία του δεύτερου καταστήματος Flocafe Espresso Room σε κεντρικό σημείο του Λονδίνου. Ο όμιλος αναμένεται να κλείσει τη χρονιά έχοντας παρουσία συνολικά σε 12 χώρες εκτός των ελληνικών συνόρων με 19 σημεία, ενώ συνεχίζει με τους ίδιους έντονους ρυθμούς ανάπτυξης και το πρώτο εξάμηνο του 2019, με την επέκταση του Goody’s Burger House σε Κύπρο, Μάλτα και Σαουδική Αραβία και του σήματος Flocafe Espresso Room στο Κατάρ.

Οσον αφορά την ανάπτυξη νέων σημάτων, το 2018 ο όμιλος άνοιξε την αλυσίδα ψητοπωλείων «It’s All Grεεk» με έμφαση στο κοντοσούβλι. Μετά το πρώτο κατάστημα που άνοιξε στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen, εντός του Δεκεμβρίου πρόκειται να λειτουργήσει νέο κατάστημα στο Village Park στην περιοχή του Ρέντη, ενώ έχει ξεκινήσει η ανάπτυξή του και στα αεροδρόμια. Εντός του 2018 αναπτύχθηκαν ακόμη τα σήματα Forno Luca και Bistro Dei Cavallieri. Σημειώνεται ότι στο εννεάμηνο 2018 ο κλάδος εστίασης της Vivartia κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 8,5% και των λειτουργικών κερδών κατά 25% σε σύγκριση με το εννεάμηνο του 2017.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή