Προσλήψεις οδηγών για να καλυφθούν τα κενά στον ΟΑΣΘ

Προσλήψεις οδηγών για να καλυφθούν τα κενά στον ΟΑΣΘ

2' 8" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Παρεμφερή συγκοινωνιακά προβλήματα μοιράζονται Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τα έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα και η φτωχή συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση από τα οδικά μέσα φαίνεται ότι δεν αποτελούν τοπικό «προνόμιο» των Αθηνών. Η αναμονή στις στάσεις της Θεσσαλονίκης μέχρι την άφιξη ενός λεωφορείου μπορεί να ξεπεράσει και τη μισή ώρα, ενώ ακόμα και όταν καταφθάσει ένα όχημα, οι πιθανότητες να χωράει και άλλους επιβάτες είναι περιορισμένες. Την ίδια στιγμή, οι χρήστες των λεωφορείων του ΟΑΣΘ καταγγέλλουν ότι οι οθόνες της τηλεματικής παραπληροφορούν το κοινό, παρά το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη εγκατέστησε πρώτη το σύστημα, αρκετά χρόνια πριν από την Αθήνα. Οι ελλείψεις σε οχήματα, αλλά και το περιορισμένο προσωπικό φαίνεται ότι οδηγούν σε συνεχή επιδείνωση του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ. Σε πρόσφατη μάλιστα συνάντηση του διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού Σάββα Παναγιωτίδη με εκπροσώπους των εργαζομένων, ο ίδιος παραδέχθηκε ότι υπάρχουν σημαντικά προβλήματα. Ωστόσο, δεν παρέλειψε να σημειώσει ότι «πρέπει να συγκρίνουμε την υπάρχουσα κατάσταση με την προηγούμενη (την εποχή των μετόχων) που παρέλαβε η σημερινή διοίκηση».

Στο μεταξύ, κατά τη διάρκεια της παραπάνω συνάντησης, ο κ. Παναγιωτίδης αποκάλυψε ότι οι προσλήψεις προσωπικού και η αύξηση του στόλου περιλαμβάνονται στα σχέδια της διοίκησης του Οργανισμού. Ο κ. Παναγιωτίδης, επισήμανε ότι ο ΟΑΣΘ πρόκειται άμεσα να «αποκτήσει» 150 οδηγούς, που θα έχουν διετείς συμβάσεις εργασίας, ενώ παράλληλα προχωρούν με γοργούς ρυθμούς οι διαδικασίες για την προκήρυξη διαγωνισμού, μέσω ΑΣΕΠ, που θα αφορά την πρόσληψη 250 ατόμων, οδηγών και τεχνιτών.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ κατόρθωσε να διαθέτει σήμερα 450 «εν δυνάμει» σε κίνηση αστικά λεωφορεία, τα οποία «παρά τα μικροπροβλήματα που παρουσιάζουν είναι μάχιμα», εκτιμώντας ότι εντός της άνοιξης θα προστεθούν άλλα 50, που θα διευκολύνουν το συγκοινωνιακό έργο του Οργανισμού. Τα μικροπροβλήματα ωστόσο που παραθέτει ο κ. Παναγιωτίδης είναι ικανά να εμποδίσουν την ομαλή εκτέλεση του συγκοινωνιακού φορέα στην πλήρη έκτασή του. «Οπως ήδη ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση, θα προκηρυχθεί από το υπουργείο Μεταφορών διεθνής διαγωνισμός για την προμήθεια 750 αστικών λεωφορείων, που θα ανανεώσουν τον στόλο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τα 350 αστικά λεωφορεία προορίζονται για τη Θεσσαλονίκη και θα είναι 150 ηλεκτροκίνητα, ισάριθμα αερίου και 50 Εuro VI», κατέληξε ο κ. Παναγιωτίδης.

Προμήθεια οχημάτων

Στο μεταξύ, άνοιξε ο δρόμος για την προμήθεια 92 σύγχρονων αστικών λεωφορείων του ΟΑΣΑ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών) μετά την έγκριση ένταξης της πράξης «Προμήθεια νέων οχημάτων ΟΑΣΑ» στον άξονα προτεραιότητας «Ενίσχυση της Περιφερειακής Κινητικότητας και των Πολυτροπικών Μεταφορικών Συνδέσεων της Περιφέρειας Αττικής» του Ε.Π. Αττική 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ). Η ένταξη της πράξης, ύψους 29,96 εκατ. ευρώ, σηματοδοτεί την προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού από τον ΟΑΣΑ, ο οποίος αναμένεται σύντομα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή