Στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ νομίζουν ότι εμβαπτίζονται κάτι συριζοσκουρλέτηδες · – τώρα που «απαλλάχτηκαν» από τον Καμμένο και τ’ αποκαΐδια του. · Και κάνουν και χαρούλες · σαν τα περιστεράκια όταν τινάζουν το νερό απ’ το φτέρωμά τους. · Προσποιούνται τώρα ότι πολύ τους ξίνιζε αυτή η συνοδοιπορία, · ενώ «επ’ αυτώ τω λίθω» οικοδομήθηκε η ζοφερή τετραετία τους στη διακυβέρνηση της χώρας. · Ω της υποκρισίας κι ω του θεάτρου – πάλι. · Ασε που για ποια «απαλλαγή» μιλάνε; · Αφού τα βουλευτικά ρετάλια που μάζεψαν για να έχουν το αναγκαίο 151, από τον αργαλειό του Καμμένου προέρχονται · ή της ίδιας ποιότητας προϊόντα είναι. · Τεάτρο· πούρο τεάτρο. ·
Οφείλουμε πάντως να αναγνωρίσουμε ότι το μετακαμμενικό αυτό μπαλωλόγημα εμπλούτισε το διαβόητο Ηθικό Πλεονέκτημα της συριζοαριστεράς. · Ενεκολπώθη γαρ και το Ηθος Κουίκ. ·
Η «εργαλειοποίηση». · Το νέο εργαλείο της ελληνικής πολιτικής ρητορικής. · «Εργαλειοποιούν» το Μακεδονικό, τη Δικαιοσύνη, το Πλεόνασμα, την Εξοδο απ’ τα Μνημόνια… · Τώρα πια δεν έχει πολλή πέραση το «αφήγημα», το «πρόταγμα» κι όλα τα άλλα που έγιναν κατά καιρούς μόδα στην ξύλινη πολιτική γλώσσα. · Μόνο η ρημάδα η «υλοποίηση» έχει κατακαθίσει ως ιλύς στα χείλη τους. ·
«Η κυβέρνηση θα προχωρήσει άμεσα στην εκπόνηση σχεδίου νόμου, που θα τεθεί σε γνώση της ειδικής επιτροπής της Ιεράς Συνόδου», είχε δηλώσει προ τριμήνου ο Τζανακόπουλος · όταν είχαν αποσύρει άρον άρον τη «συμφωνία» Τσίπρα – Ιερώνυμου · την οποία είχε ανακοινώσει θριαμβικώς ο φιλαλήθης πρωθυπουργός. · «Πόσο άμεσα;» είχε ρωτήσει ο επίμονος δημοσιογράφος και · «Το “άμεσα» είναι μια αφαιρετική έννοια», είχε απαντήσει αποστομωτικά ο λεξικογράφος Τζανακόπουλος. · Εντέλει λογίστηκε ότι «άμεσα» σημαίνει κάπου τρίμηνο. · Το «θα τεθεί σε γνώση» δεν αμφισβητήθηκε, καθότι Ωραία Ελληνικά. ·
Η καθαρεύουσα σε «δημοτική», όπως θα την απέδιδε ο αυτόματος μεταφραστής του Διαδικτύου. ·
Ομορφα ερμηνεύτηκαν τρία «ανολοκλήρωτα» έργα του Μάνου Χατζιδάκι στην Εναλλακτική Σκηνή της Λυρικής στο Φάληρο. · Γνωρίζαμε από cd που εκδόθηκαν μετά τον θάνατό του, τόσο τα «Τραγούδια της αμαρτίας» (για πιάνο και φωνή, όπως χωρίς ακόμη ενορχήστρωση βρέθηκαν) · όσο και τον ανολοκλήρωτο «Κοινό βίο» ή κάποια τραγούδια από το «Παίδες επί Κολωνώ», · του οποίου τώρα πρωτοπαρουσιάστηκαν όλα τα εξαιρετικά τραγούδια, ερμηνευμένα με αίσθημα και μέτρο από τον Αλκίνοο Ιωαννίδη. · Τα της «Αμαρτίας» ερμήνευσε με στιβαρότητα όσο κι ευαισθησία ο νεαρός Πάρις Κιμιωνής με τον Τίτο Γουβέλη στο πιάνο. · Ωραίες εκτελέσεις, που αξίζει να εκδοθούν σε δίσκο. · Εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι ποιος ο λόγος να βγαίνουν χορευτές επί σκηνής την ώρα που ερμηνεύονται τραγούδια, · και μάλιστα μιας ατμόσφαιρας, και άγνωστα ακόμα. · Αλλο μια παράσταση χορού επάνω σε κάποια τραγούδια. · Εδώ σε ενδιαφέρει να «ακούσεις», να νιώσεις αυτά τα τραγούδια· · δεν γίνεται να σε αποσπά όλη αυτή η κίνηση (άλλοτε διακριτική, ενίοτε φορτική) μπροστά τους. *
Θα έπρεπε να έχει ξεσηκωθεί η ελληνική κοινωνία ζητώντας να αλλάξει το άρθρο 16 του Συντάγματος ώστε να επιτρέπει την ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων. · Ακρα του τάφου σιωπή όμως. · Οπότε, άλλα δέκα χρόνια χαμένα. · Με αφορμή την ιατρική εκπαίδευση στη χώρα μας, ο διακεκριμένος καρδιοχειρουργός Στρατής Παττακός είπε προ ημερών στα «Νέα» και στον Δ. Μανιάτη: ·
«Το μέγιστο αγκάθι είναι το άρθρο 16 του Συντάγματος. · Μια Μικρασιατική Καταστροφή είναι. · Το θεωρούμε ένα άρθρο, αλλά είναι εθνική αυτοκτονία. · Απαγορεύεται στην Ελλάδα το ιδιωτικό πανεπιστήμιο. · Μαζί με τη Βόρεια Κορέα και την Κούβα». ·
Αλλά ποιος ακούει. · Κοινωνία σε αφασία.