Υποβολείο

2' 49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ νομίζουν ότι εμβαπτίζονται κάτι συριζοσκουρλέτηδες · – τώρα που «απαλλάχτηκαν» από τον Καμμένο και τ’ αποκαΐδια του. · Και κάνουν και χαρούλες · σαν τα περιστεράκια όταν τινάζουν το νερό απ’ το φτέρωμά τους. · Προσποιούνται τώρα ότι πολύ τους ξίνιζε αυτή η συνοδοιπορία, · ενώ «επ’ αυτώ τω λίθω» οικοδομήθηκε η ζοφερή τετραετία τους στη διακυβέρνηση της χώρας. · Ω της υποκρισίας κι ω του θεάτρου – πάλι. · Ασε που για ποια «απαλλαγή» μιλάνε; · Αφού τα βουλευτικά ρετάλια που μάζεψαν για να έχουν το αναγκαίο 151, από τον αργαλειό του Καμμένου προέρχονται · ή της ίδιας ποιότητας προϊόντα είναι. · Τεάτρο· πούρο τεάτρο. ·

Οφείλουμε πάντως να αναγνωρίσουμε ότι το μετακαμμενικό αυτό μπαλωλόγημα εμπλούτισε το διαβόητο Ηθικό Πλεονέκτημα της συριζοαριστεράς. · Ενεκολπώθη γαρ και το Ηθος Κουίκ. ·

Η «εργαλειοποίηση». · Το νέο εργαλείο της ελληνικής πολιτικής ρητορικής. · «Εργαλειοποιούν» το Μακεδονικό, τη Δικαιοσύνη, το Πλεόνασμα, την Εξοδο απ’ τα Μνημόνια… · Τώρα πια δεν έχει πολλή πέραση το «αφήγημα», το «πρόταγμα» κι όλα τα άλλα που έγιναν κατά καιρούς μόδα στην ξύλινη πολιτική γλώσσα. · Μόνο η ρημάδα η «υλοποίηση» έχει κατακαθίσει ως ιλύς στα χείλη τους. ·

«Η κυβέρνηση θα προχωρήσει άμεσα στην εκπόνηση σχεδίου νόμου, που θα τεθεί σε γνώση της ειδικής επιτροπής της Ιεράς Συνόδου», είχε δηλώσει προ τριμήνου ο Τζανακόπουλος · όταν είχαν αποσύρει άρον άρον τη «συμφωνία» Τσίπρα – Ιερώνυμου · την οποία είχε ανακοινώσει θριαμβικώς ο φιλαλήθης πρωθυπουργός. · «Πόσο άμεσα;» είχε ρωτήσει ο επίμονος δημοσιογράφος και · «Το “άμεσα» είναι μια αφαιρετική έννοια», είχε απαντήσει αποστομωτικά ο λεξικογράφος Τζανακόπουλος. · Εντέλει λογίστηκε ότι «άμεσα» σημαίνει κάπου τρίμηνο. · Το «θα τεθεί σε γνώση» δεν αμφισβητήθηκε, καθότι Ωραία Ελληνικά. ·

Η καθαρεύουσα σε «δημοτική», όπως θα την απέδιδε ο αυτόματος μεταφραστής του Διαδικτύου. ·

Ομορφα ερμηνεύτηκαν τρία «ανολοκλήρωτα» έργα του Μάνου Χατζιδάκι στην Εναλλακτική Σκηνή της Λυρικής στο Φάληρο. · Γνωρίζαμε από cd που εκδόθηκαν μετά τον θάνατό του, τόσο τα «Τραγούδια της αμαρτίας» (για πιάνο και φωνή, όπως χωρίς ακόμη ενορχήστρωση βρέθηκαν) · όσο και τον ανολοκλήρωτο «Κοινό βίο» ή κάποια τραγούδια από το «Παίδες επί Κολωνώ», · του οποίου τώρα πρωτοπαρουσιάστηκαν όλα τα εξαιρετικά τραγούδια, ερμηνευμένα με αίσθημα και μέτρο από τον Αλκίνοο Ιωαννίδη. · Τα της «Αμαρτίας» ερμήνευσε με στιβαρότητα όσο κι ευαισθησία ο νεαρός Πάρις Κιμιωνής με τον Τίτο Γουβέλη στο πιάνο. · Ωραίες εκτελέσεις, που αξίζει να εκδοθούν σε δίσκο. · Εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι ποιος ο λόγος να βγαίνουν χορευτές επί σκηνής την ώρα που ερμηνεύονται τραγούδια, · και μάλιστα μιας ατμόσφαιρας, και άγνωστα ακόμα. · Αλλο μια παράσταση χορού επάνω σε κάποια τραγούδια. · Εδώ σε ενδιαφέρει να «ακούσεις», να νιώσεις αυτά τα τραγούδια· · δεν γίνεται να σε αποσπά όλη αυτή η κίνηση (άλλοτε διακριτική, ενίοτε φορτική) μπροστά τους. *

Θα έπρεπε να έχει ξεσηκωθεί η ελληνική κοινωνία ζητώντας να αλλάξει το άρθρο 16 του Συντάγματος ώστε να επιτρέπει την ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων. · Ακρα του τάφου σιωπή όμως. · Οπότε, άλλα δέκα χρόνια χαμένα. · Με αφορμή την ιατρική εκπαίδευση στη χώρα μας, ο διακεκριμένος καρδιοχειρουργός Στρατής Παττακός είπε προ ημερών στα «Νέα» και στον Δ. Μανιάτη: ·

«Το μέγιστο αγκάθι είναι το άρθρο 16 του Συντάγματος. · Μια Μικρασιατική Καταστροφή είναι. · Το θεωρούμε ένα άρθρο, αλλά είναι εθνική αυτοκτονία. · Απαγορεύεται στην Ελλάδα το ιδιωτικό πανεπιστήμιο. · Μαζί με τη Βόρεια Κορέα και την Κούβα». ·

Αλλά ποιος ακούει. · Κοινωνία σε αφασία.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή