Σε εστιατόρια της Νέας Υόρκης η μπίρα «ΑΛΦΑ» της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Σε εστιατόρια της Νέας Υόρκης η μπίρα «ΑΛΦΑ» της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

1' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το ταξίδι της στις ΗΠΑ ξεκίνησε η μπίρα «ΑΛΦΑ» της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, καθώς στα τέλη Ιανουαρίου έφυγε από το λιμάνι του Πειραιά το πρώτο κοντέινερ για την άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Ηδη, το πλέον επιτυχημένο ελληνικό σήμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας έχει τοποθετηθεί σε εστιατόρια της Νέας Υόρκης, ενώ στόχος της εταιρείας είναι να επεκταθεί η παρουσία της «ΑΛΦΑ» σε 18 ακόμη πολιτείες. Στην ευρωπαϊκή αγορά η μπίρα «ΑΛΦΑ» βρίσκεται εδώ και δύο χρόνια με παρουσία στην Κύπρο, στην Ιταλία, στη Σουηδία και στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ στις επόμενες αγορές-στόχους συγκαταλέγεται η Γερμανία, όπου εκτιμάται ότι μπορεί να αξιοποιηθεί το ισχυρό ελληνικό στοιχείο. Συνολικά οι εξαγωγές της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας αντιστοιχούν στο 13% του συνολικού όγκου παραγωγής της. Εντός Ελλάδος σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες για την παραγωγή μηλίτη από το εργοστάσιο της εταιρείας στην Πάτρα. Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει εντός του Μαρτίου και η διάθεση των πρώτων προϊόντων στην αγορά τοποθετείται σε διάστημα περίπου έξι μηνών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Πάτρα θα παράγονται και τα δύο σήματα μηλίτη που διαθέτει ο όμιλος της Heineken στην ελληνική αγορά και που σήμερα εισάγονται: ο «Μηλοκλέφτης», προϊόν που τοποθέτησε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στην ελληνική αγορά το 2017 και ο μηλίτης «Strongbow». Ο στόχος παραγωγής που έχει τεθεί για το 2019 είναι 400.000 κιβώτια.

Επίσης, από φέτος η Αθηναϊκή Ζυθοποιία διαθέτει στην ελληνική αγορά την Heineken 0.0., μπίρα χωρίς αλκοόλ, που αποτελεί τη μοναδική μπίρα στην ελληνική αγορά, η οποία ζυθοποιείται με τη διαδικασία αφαίρεσης του αλκοόλ. Φέτος, εξάλλου, αναμένεται να ξεκινήσει η εξαγωγή βύνης από ελληνικό κριθάρι στη Σλοβενία μετά τα πρώτα θετικά βήματα που έγιναν το 2018 με την εξαγωγή βύνης στην Αυστρία και στο Ισραήλ.

Συνολικά για την τριετία 2019-2021 το επενδυτικό πρόγραμμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ανέρχεται σε 43 εκατ. ευρώ, τα οποία περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων επενδύσεις ύψους 2 εκατ. ευρώ για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του εργοστασίου της Πάτρας, παραγωγή νέων προϊόντων, βελτιστοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας σε όλες τις μονάδες της εταιρείας κ.ά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή