ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

«Σ’ αγαπώ - Μ’ αγαπάς» χωρίς γεύση

ΣΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

Δ. Παπαδοπούλου και Θ. Αθερίδης στην εποχή της έξυπνης αλλά άνοστης τεχνολογίας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: ΠΡΟ-ΒΟΛΕΣ

«Περνάει ο καρχαρίας, περνάει ο ξιφίας, γεια σου σούσι, τι κάνεις σούσι, είσαι για ένα γρήγορο σούσι; Ψάρι που το λένε σούσι, ποιος ξέρει τι ψάρι είναι, ψάρι αδελφή», έλεγε ο Θοδωρής στη Δήμητρα στο κινέζικο σε μία από τις επιτυχημένες σκηνές του παλιού, αυθεντικού, «Σ’ αγαπώ - Μ’ αγαπάς».

Στο μακρινό 2000-2002 η Δήμητρα Παπαδοπούλου και ο Θοδωρής Αθερίδης, σκηνοθετημένοι από τον Γιάννη Λαπατά, ήταν προκλητικοί, νευρωτικοί, σατιρικοί, πικρόχολοι, ατακαδόροι, πολιτικώς ανορθόδοξοι και γι’ αυτό ήταν και απολαυστικοί.

«Εγώ πότε θα γίνω μάνα;» αναρωτιόταν σχεδόν σε κάθε επεισόδιο η Δήμητρα, μια γυναίκα εργαζόμενη, ζηλιάρα, φοβική, τσαχπίνα, υπερβολική στις αντιδράσεις της και ανήσυχη για τον χρόνο που περνάει και την αφήνει χωρίς άνδρα –από γάμο– και παιδί. Ο Θοδωρής, από την άλλη πλευρά, είναι ανασφαλής, ομοφοβικός, κτητικός, συζεί με τη Δήμητρα αλλά δεν θέλει να δεσμευθεί. Ενα ζευγάρι της διπλανής πόρτας με όλα τα στερεότυπα μαζεμένα στους δύο χαρακτήρες τους.

Η αναβίωση της σειράς από το κανάλι της Cosmote στο YouTube δεν επανέφερε τη σπιρτάδα και τις φαρμακερές ατάκες του αγαπημένου ζευγαριού, που μοιάζει κουρασμένο. Ηδη από το δεύτερο επεισόδιο, που προβλήθηκε χθες, φαίνεται η καθαρά εμπορική κατεύθυνση που παίρνουν τα πράγματα. Σε άλλες εποχές τα έξυπνα κινητά και η τεχνολογία θα εξαντλούνταν σε μια σκηνή μερικών λεπτών. Η δουλειά της Δήμητρας Παπαδοπούλου στην προσαρμογή του σεναρίου είναι παραπάνω από εμφανής, για να μοιάζει το τελικό προϊόν με χιουμοριστικό επεισόδιο, αλλά ο επίμονα προωθητικός χαρακτήρας του χαλάει την άλλοτε επιτυχημένη συνταγή. Τα συστατικά μοιάζουν στεγνά, χωρίς το αλατοπίπερο της ζωής, και αναρωτιέμαι πόσο μπορεί να αντέξει πριν «λαγκάρουν» τα αστεία του.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ