Πρώτη επαφή με το νέο Renault Clio

Πρώτη επαφή με το νέο Renault Clio

2' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο
Το νέο Renault Clio έκανε επίσημα το ντεμπούτο του στην 89η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και αποκαλύφθηκε στο κοινό το μηχανολογικό του σύνολο. 

 
ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΓΑΡΙΝΗ
 
Ωστόσο, η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ βρέθηκε σχεδόν μία εβδομάδα νωρίτερα σε μια ειδική εκδήλωση στο Παρίσι, για να ενημερωθεί λεπτομερώς σχετικά με το ολοκαίνουργιο σουπερμίνι της γαλλικής φίρμας. 
 
Η φρέσκια εμφάνισή του είναι ένα από τα σημαντικά στοιχεία του νέου Renault Clio, το οποίο ουσιαστικά αποτελεί μια μικρογραφία του μεγαλύτερου Megane. Οι στρογγυλεμένες επιφάνειες έχουν επικρατήσει για ακόμα μια φορά, αλλά τα χαρακτηριστικά φώτα και η επιθετική μάσκα με τον μεγάλο θυρεό της φίρμας να δεσπόζει στο κέντρο γρίλιας κάνουν το νέο Clio πολύ ξεχωριστό. Στο πίσω μέρος τα φώτα έχουν γίνει πιο στενά, κρατώντας την αναγνωρισιμότητα του μοντέλου ανέπαφη. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το νέο Clio έχει μειωθεί σε μήκος κατά 14 χλστ. σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, ενώ είναι πιο ευρύχωρο. Αυτό οφείλεται και στη νέα πλατφόρμα, CMF-B και έχει γίνει πιο αεροδυναμικό χάρη στη μείωση του ύψους κατά 30 χλστ. από τον προκάτοχό του. Ακόμα, κίνηση ματ κάνει με τον χώρο αποσκευών, που αγγίζει τον καλύτερο της κατηγορίας του και έχει την εντυπωσιακή τιμή των 391 λίτρων.

 
Μεγάλες αλλαγές έχουμε και στο cockpit του νέου Clio. Πλέον, συναντάμε την κάθετα τοποθετημένη ταμπλέτα στο κέντρο του ταμπλό, η οποία λειτουργεί ως πηγή του συστήματος πολυμέσων. Η οθόνη αυτή είναι 7 ή 9,3 ίντσες (ανάλογα τον εξοπλισμό) και έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό για ευνόητους λόγους. Για πρώτη φορά στο γαλλικό μοντέλο υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 έως 10 ιντσών, ενώ εντύπωση προκαλεί ο επιλογέας ταχυτήτων που βρίσκεται πιο ψηλά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ λίγο πιο πάνω υπάρχουν φυσικά μπουτόν και περιστροφικοί διακόπτες. Αξίζει να σημειωθεί ότι εξοπλίζεται με πολλά τεχνολογικά “καλούδια”, όπως είναι το σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphone, θερμαινόμενα καθίσματα κ.ά. Τέλος, τα μαλακά υλικά ολοκληρώνουν την ευχάριστη ατμόσφαιρα, αφήνοντας θετική αύρα στην πρώτη μας επαφή.

 
Με κινητήρες βενζίνης, diesel, lpg και hybrid θα διατίθεται το νέο Clio. Η βασική επιλογή είναι ένας ατμοσφαιρικός 1.000άρης 65 ή 75 ίππων, ενώ ο 1.0 turbo των 100 ίππων συνδυάζεται και με υγραέριο. Όλα τα παραπάνω έρχονται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο με την εξαίρεση του 100άρη βενζίνης, που συνεργάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο X-Tronic. Αποκλειστικά με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων θα προσφέρεται ο ισχυρός τούρμπο 1.3 βενζινοκινητήρας των 130 ίππων και 240 Nm ροπής. Φυσικά, δεν λείπει ο γνώριμος αλλά αναβαθμισμένος 1.5 diesel των 85 ή 115 ίππων, που συνδυάζεται με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Η γκάμα ολοκληρώνεται με το υβριδικό σύστημα, που αποτελείται από έναν 1.6 κινητήρα εσωτερικής καύσης και δύο μικρά ηλεκτρικά μοτέρ, με τη συνδυαστική τους απόδοση να είναι 130 PS.

 
Αναμφίβολα, αν μπορούμε να πούμε ότι η Renault έχει θέσει γερές βάσεις στη σουπερμίνι κατηγορία όλα αυτά τα χρόνια, τότε με το νέο Clio όχι μόνο συνεχίζει να κρατάει τα στάνταρτς της σε υψηλό σημείο, αλλά τα ξεπερνάει.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή