To Facebook «παλεύει» να ενημερώσει τις υπηρεσίες του τη 2η μέρα του «μπλακ άουτ»

To Facebook «παλεύει» να ενημερώσει τις υπηρεσίες του τη 2η μέρα του «μπλακ άουτ»

1' 59" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Να αποκαταστήσει πλήρως τις υπηρεσίες του προσπαθεί σήμερα το Facebook Inc μετά το «μπλακ άουτ» των 17 ωρών, το οποίο κατέστησε το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο απρόσιτο για τους χρήστες σε όλο τον κόσμο. Το πολύωρο «μπλακ άουτ» προκάλεσε σύγχυση στους χρήστες γεγονός που οδήγησε σε κύμα online καταγγελιών.

Ο αριθμός των αναφορών όπως καταγράφεται από την ιστοσελίδα DownDetector – που αποτελεί μια από τις πιο δημοφιλείς και επικαιροποιημένες πλατφόρμες που φιλοξενεί αναφορές διακοπών – κορυφώθηκε σε πάνω από 12.000, ενώ σήμερα έχουν μειωθεί σε μερικές εκατοντάδες χωρίς όμως να έχουν εξαλειφθεί πλήρως.

To Facebook «παλεύει» να ενημερώσει τις υπηρεσίες του τη 2η μέρα του «μπλακ άουτ»-1

Η καταγραφή των online καταγγελιών το τελευταίο 24ωρο

Ωστόσο, χιλιάδες ήταν οι χρήστες που εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους στο Twitter υπό το hashtag #facebookdown, με αποτέλεσμα να υπολογίζεται ότι χρήστες που έχουν πληγεί ανέρχονται σε εκατομμύρια. Θεωρείται το χειρότερο τεχνικό πρόβλημα που έχει αντιμετωπίσει το Facebook στην ιστορία του. Τα προβλήματα ήταν σοβαρότερα στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα πρακτορεία Reuters και το BBC. Την τελευταία φορά που είχε «πέσει» σε τέτοιο βαθμό, ήταν το 2008, όταν τότε είχε μόνο 150 εκατομμύρια χρήστες και όχι 2,3 δισεκατομμύρια όπως σήμερα.

Το Facebook, ωστόσο, δεν ήταν το μόνο μέσο που παρουσίασε τεχνικά προβλήματα. Το Instagram και το  Whatsapp «έπεσαν» επίσης χθες, ωστόσο το πρώτο επανήλθε πιο γρήγορα από τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς από το πρωί της Πέμπτης φαίνεται ότι το πρόβλημα έχει αποκατασταθεί. 

To Facebook «παλεύει» να ενημερώσει τις υπηρεσίες του τη 2η μέρα του «μπλακ άουτ»-2

Η καταγραφή των online καταγγελιών το τελευταίο 24ωρο.

Την είδηση επιβεβαίωσε το ίδιο το μέσο, το οποίο ανήρτησε σχόλιο στο Twitter, ενημερώνοντας τους χρήστες του ότι λειτουργεί.

Από την άλλη το Facebook ακόμη ενημερώνει τις άλλες υπηρεσίες του και «παλεύει» να αποκαταστήσει τα προβλήματα προσβασιμότητας. 

To Facebook «παλεύει» να ενημερώσει τις υπηρεσίες του τη 2η μέρα του «μπλακ άουτ»-3

Η εταιρεία Menlo Park, με έδρα την Καλιφόρνια, η οποία αντλεί το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από τη διαφήμιση, είπε στο Bloomberg ότι εξακολουθεί να διερευνά το συνολικό αντίκτυπο του «μπλακ άουτ» «συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας επιστροφής χρημάτων για τους διαφημιζόμενους». Στο Twitter ανέφερε δε ότι το θέμα δεν σχετίζεται με επίθεση διανομής άρνησης υπηρεσιών (DDoS).

Σε μια επίθεση DDoS, οι χάκερ χρησιμοποιούν δίκτυα υπολογιστών που ελέγχουν για να στέλνουν έναν μεγάλο αριθμό αιτημάτων για πληροφορίες από ιστότοπους που οι διακομιστές που τους φιλοξενούν δεν μπορούν πλέον να χειριστούν την επισκεψιμότητα με αποτέλεσμα οι ιστοσελίδες τους να γίνονται απρόσιτες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή