Η Μαίρη Τζέιν Ράσελ και δύο γάτες ποζάρουν σε ένα κρεβάτι με ουρανό στον κήπο μιας κατοικίας στην όμορφη πόλη του Μπέντφορντ, στην πολιτεία της Νέας Υόρκης το 1960. Το στιγμιότυπο βασίζεται σε μια συγκεκριμένη σκηνοθεσία, η οποία όμως δεν περιλαμβάνει τη συμμετοχή ενός στιλίστα ή ενός μακιγέρ, καθώς ο δημιουργός της φωτογραφίας, Σλιμ Άαρονς, συνήθως δούλευε χωρίς τη δημιουργική συνδρομή τους. Μιλώντας για τη δουλειά του, ο Αμερικανός φωτορεπόρτερ (1916-2006) της μεταπολιτικής καλής ζωής έλεγε χαρακτηριστικά: «Φωτογραφίζω ελκυστικούς ανθρώπους, που κάνουν ελκυστικά πράγματα, σε ελκυστικά μέρη».

Πολλές από τις εικόνες του Άαρονς «σκηνοθετήθηκαν» από τον ίδιο σε πισίνες ιστορικών επαύλεων στις Ηνωμένες Πολιτείες, σε ψηλοτάβανα σαλόνια palazzi στην Ιταλία, σε πλαζ της γαλλικής Ριβιέρας, ενώ ο φακός του εστίασε αρκετές φορές και σε όμορφες ελληνικές στιγμές.

Στο ήσυχο Μπέντφορντ, η Ράσελ, γνωστό μοντέλο φωτογραφίσεων μόδας υπό τις οδηγίες μαέστρων όπως ο Ίρβινγκ Πεν, και με εξώφυλλα τίτλων όπως η Vogue και το Harper’s Bazaar, μοιάζει να μοιράζεται μια «δική» της στιγμή. Γι’ αυτό, άλλωστε, έχει φροντίσει ο «σκηνοθέτης». 

Περιοδικό "Κ"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ