Νέο Peugeot 508: Αθήνα – Καλαμάτα με… “τρένο”

Νέο Peugeot 508: Αθήνα – Καλαμάτα με… “τρένο”

2' 55" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το νέο Peugeot 508 βρέθηκε στα χέρια της «Καθημερινής» και από το πρώτο χιλιόμετρο αντιληφθήκαμε τα στοιχεία που κάνουν την ολοκαίνουργια σπορ μπερλίνα να ξεχωρίζει.

TOY ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Με το νέο Peugeot 508 ταξιδέψαμε στην πρωτεύουσα της Μεσσηνίας, στη γραφική Καλαμάτα. Αναμφίβολα, το ελκυστικό σπορ sedan αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία του. Η κίνηση αυτή αποτελεί ένα τολμηρό βήμα για τη γαλλική φίρμα, λανσάροντας ένα μοντέλο που η ονομασία του έρχεται από το παρελθόν. Το 508, όμως, έχει αλλάξει εντελώς σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, κρατώντας ίδιο μόνο τον… λογότυπο.

Η εμφάνιση είναι κάτι που μαγνήτισε αμέσως τους κατοίκους της Καλαμάτας. Ξεκινώντας από το εμπρός τμήμα, η γνώριμη μάσκα θυμίζει τα 3008 και 5008. Οι δύο κάθετες γραμμές LED που ξεκινούν από τα φώτα κάνουν το μοντέλο να ξεχωρίζει από μακριά. Και στο πίσω μέρος συναντάμε κάθετες κόκκινες γραμμές LED. Το σύνολο εντυπωσιάζει και σε αυτό συμβάλει το μήκος του που φτάνει τα 4,75 μέτρα, ενώ είναι και 70 κιλά πιο ελαφρύ σε σχέση με την παλιότερη γενιά. Η γαλλική φίρμα συνεχίζει την καλαισθησία και στο εσωτερικό του, συνδυάζοντας premium υλικά. Καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού η ευχάριστη ατμόσφαιρα δεν άφησε περιθώριο κούρασης. Το ταμπλό είναι εξ ολοκλήρου από μαλακό πλαστικό και το i-cockpit αναβαθμίζει την εικόνα του διάκοσμου ακόμα περισσότερο. Το μικρό τιμόνι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι στον βασικό εξοπλισμό, καθώς και η 8 ιντσών οθόνη αφής στο κέντρο. Προαιρετικά υπάρχει και η 10 ιντσών με σύστημα πλοήγησης και όλα τα σύγχρονα συστήματα συνδεσιμότητας. Το αυτοκίνητο δοκιμής διέθετε τον παραπάνω εξοπλισμό, κάνοντας σαφώς πιο εύκολη την περιήγηση στην πόλη, αλλά και στο ταξίδι. Οι επιβάτες κάθονται άνετα στην καμπίνα, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 485 λίτρα. Παράλληλα, η πρακτικότητα είναι εξαιρετική, μιας και διαθέτει αρκετούς χώρους για μικροαντικείμενα με συνολικό όγκο 32 λίτρα.

Νέο Peugeot 508: Αθήνα – Καλαμάτα με… “τρένο”-1

Τα βλέμματα τραβάει όχι μόνο το εξωτερικό αλλά και το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Η Peugeot εξόπλισε το νέο 508 με κορυφαία συστήματα ασφαλείας και άνεσης, που μεταξύ άλλων είναι και το Night Vision, που συνδυάζεται με το Active Safety Brake. Το σύστημα αυτό εντοπίζει πεζούς και ποδηλάτες είτε είναι μέρα είτε νύχτα και με ταχύτητες έως και 140 km/h. Ακόμα προσφέρεται με σύστημα επανακεντραρίσματος του οχήματος στη λωρίδα κίνησης, με σύστημα προειδοποίησης μικρής απόστασης από το προπορευόμενο όχημα και με σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης μεγάλης σκάλας των φώτων. Η ποιότητα κύλισης ήταν εξαιρετική με την ανάρτηση να είναι ρυθμισμένη σφιχτά. Θα περίμενε κανείς ότι οι Γάλλοι θα προσπαθούσαν να έχουν ως πρωταρχικό στόχο την άνεση.

Η χρυσή τομή

Αντ’ αυτού, βρήκαν τη χρυσή τομή άνεσης και οδηγικής απόλαυσης. Αυτό σημαίνει ελάχιστες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, απόλυτο στον δρόμο και άνετο. Η γαλλική εταιρεία εφοδιάζει το νέο σπορ sedan με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου από 1.500 έως και 2.000 κ.εκ. Το «δικό μας» 508 έκρυβε τον 2.0 BlueHDi κινητήρα των 177 ίππων, ο οποίος στο ταξίδι έδειξε ότι καταναλώνει έως και 7 λτ./100 χλμ. Η βασική έκδοση με τον 1.6 PureTech των 180 ίππων ξεκινάει από τις 36.500 ευρώ, ενώ η diesel 1.5 BlueHDi με τους 130 ίππους και επίπεδο εξοπλισμού Base κοστίζει 29.900 ευρώ. Με τη βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση συνδυάζεται ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ σε όλες τις υπόλοιπες υπάρχει στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Η πιο πλούσια έκδοση, η GT κοστίζει 53.000 ευρώ, ενώ λόγω προωθητικής ενέργειας λανσαρίσματος η τιμή διαμορφώνεται στις 48.800 ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί και ο Μάρτιος αποτελεί μια μεγάλη επιτυχία για την Peugeot, μιας και βρέθηκε στη δεύτερη θέση των ταξινομήσεων με 923 πωλήσεις και μερίδιο αγοράς 9,6%.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή