ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Αφιέρωμα Αυτοκινήτου

Audi
Νίκολας Μπέρναρντ 

Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing Audi

Η Audi σημειώνει εντυπωσιακά νούμερα σε πωλήσεις αλλά και σε προ-παραγγελίες, ιδιαίτερα σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, παρουσιάζοντας μεγάλη ζήτηση για τα νέα Q3 και Α1, αλλά και το compact SUV Q2, το οποίο συνεχίζει ακάθεκτο. Αναμένουμε με αγωνία (και μαζί και μεγάλος αριθμός ενδιαφερομένων) το E-tron, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Audi με αυτονομία πάνω από 400 χλμ., 408 άλογα και e-Quattro.
 
 
BMW
Κωνσταντίνος Διαμαντής
Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας BMW Group Hellas
 
Τα μοντέλα BMW X συνεχίζουν την ανοδική πορεία πωλήσεων στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Με πιο αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel για τις Χ1 και Χ2, αλλά και πιο ισχυρούς για τις Χ3, Χ4 και Χ5, κάθε μοντέλο BMW X προσφέρει ξεχωριστή σχεδίαση, υψηλή πολυτέλεια, καινοτόμες τεχνολογίες και γνήσια οδηγική απόλαυση. Η εντυπωσιακή BMW X2, με κινητήρες βενζίνης και diesel των 1.500 κ.εκ., προσφέρεται τώρα με όφελος έως 12.900 ευρώ, αυτόματο κιβώτιο και νέο πακέτο εξοπλισμού M Sport Advanced.
 
 
CITROËN & DS
Δημήτρης Καββούρης
Chief Operating Officer Citroën & DS Automobiles
 
Το 2019 είναι χρονιά-ορόσημο για τη Citroën, καθώς συμπληρώνει 100 χρόνια ιστορίας και καινοτομίας. Συνεχίζουμε τη δυναμική και επιτυχημένη πορεία των τελευταίων ετών, σημειώνοντας το 2018 αύ- ξηση 32% στις πωλήσεις μας, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2019 η αύξη- ση ανέρχεται στο 26%. Στα τέλη του προηγούμενου έτους εγκαινιά- σaμε το νέο μας κατάστημα La Maison Citroën στο Χαλάνδρι. Η νέα και πλήρης γκάμα της μάρκας με την προσθήκη του νέου Comfort Class SUV, Citroën C5 Aircross, υπόσχεται μια εμπειρία άνεσης στους πελάτες μας. Σχεδιάσαμε την τοποθέτηση της πολυτελούς μάρκας του Group PSA, της DS Automobiles, στην ελληνική αγορά, έχοντας στόχο τη δημιουργία του DS Store Athens και το λανσάρισμα του DS 7 Crossback. Στα μέσα του 2019 προγραμματίζεται η έλευση του νέου DS 3 Crossback στη χώρα μας.

 

FIAT-CHRYSLER
Γιώργος Μπακόπουλος CEO Fiat Chrysler Automobiles
Greece
 
Το 2018, η FCA Greece ισχυροποίησε περαιτέρω τη θέση της στην ελληνική αγορά, εντάσσοντας τη Fiat στο top 5 της αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων και τη Fiat Professional στη 2η θέση των επαγγελματικών, και παράλληλα κατέκτησε για μία ακόμα χρονιά την 1η θέση των εταιρικών πωλήσεων. H ένταξη της εμβληματικής μάρκας Jeep στο χαρτοφυλάκιο των μαρκών που διαχειρίζεται η FCA Greece ενισχύει τη δυναμική του ομίλου στην ελληνική αγορά, δίνοντας τη δυνατότητα πλήρους ανάπτυξης του επιχειρησιακού πλάνου της FCA για το σύνολο των μαρκών Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth και Fiat Professional τα επόμενα χρόνια.
 
 
FORD
Πέτρη Λογαρά
Operations Manager Ford Motor Ελλάς
 
Η νέα γενιά των αυτοκινήτων θα είναι συναρπαστική, θα προάγει τη συνδεσιμότητα και θα είναι έτοιμη για τη νέα ηλεκτροκίνητη εποχή μετακίνησης. Τηρώντας τη δέσμευση για συνεχή εξέλιξη των προϊόντων της, κάθε νέο αυτοκίνητο που λανσάρουμε από φέτος θα είναι είτε υβριδικό είτε αμιγώς ηλεκτρικό. Το ίδιο ισχύει και για τα επαγγελματικά της μοντέλα. Μόλις πριν από λίγες ημέρες ανακοινώσαμε τις νέες υβριδικές εκδόσεις των δημοφιλών μοντέλων Fiesta και Focus, αλλά και ένα πλήρως ηλεκτρικό Transit, που θα αλλάξει τον τρόπο μεταφοράς των αγαθών του μέλλοντος.
 
 
HYUNDAI
Νάσος Δέδες
Διευθυντής Marketing Hyundai Ελλάς
 
Η HYUNDAI Ελλάς το 2019 ήδη δημιουργεί νέο ιστορικό ρεκόρ επιδόσεών της στη λιανική αγορά. Βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής πολλών σε κάθε κατηγορία, προσφέροντας βραβευμένη σχεδίαση, αναγνωρισμένη κατασκευαστική αξιοπιστία, σπουδαία ευρυχωρία, προηγμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και ασφαλείας Hyundai SmartSense, και απολαυστική εμπειρία οδήγησης με νέους κινητήρες Hyundai SmartStream. Κοντά στα δημοφιλή i10 και i20, η ποιοτική οικογένεια i30 με εντυπωσιακές Fastback και «Ν» εκτελέσεις, το υπέροχο KONA και το ολοκαίνουργιο Tucson δίνουν ένα νέο premium στίγμα. Με σύγχρονες, πλήρως ανανεωμένες εκθέσεις σε όλη την Ελλάδα, η HYUNDAI δημιουργεί μια νέα, ποιοτική εμπειρία πελάτη – και ιδιαίτερα φέτος, επιφυλάσσει στο ελληνικό κοινό ένα σπουδαίο ευχάριστο άλμα: την turbo και την υβριδική τεχνολογία με τη μοναδική υπογραφή της HYUNDAI.
 
 
HONDA
Γιώργος Παππάς
Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας Honda Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ
Στις αρχές του 2019, η Honda παρουσίασε με επιτυχία το νέο CR-V Hybrid, με πλήρως υβριδική τεχνολογία δύο μοτέρ i-MMD. Η εταιρεία ανακοίνωσε την πρόθεσή της το 100% των ευρωπαϊκών της πωλήσεων να αποτελείται από ηλεκτρικά/ plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης έως το 2025. Μία ακόμα απόδειξη των φιλοδοξιών της Honda στον τομέα του εξηλεκτρισμού είναι το Honda e Prototype, που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου στη Γενεύη και προϊδεάζει για το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής (με μπαταρία) της Honda για την ευρωπαϊκή αγορά έως τα τέλη του 2019 με αρχές του 2020.
 
 
JAGUAR LAND ROVER
Νίκος Μπέλλος
Managing Director Jaguar Land Rover Ελλάς
H εισαγωγική εταιρεία της Jaguar Land Rover στην Ελλάδα, η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, πραγματοποιεί την καλύτερή της επίδοση τα τελευταία χρόνια. Το 2019 έχει ξεκινήσει δυναμικά, με την παγκόσμια παρουσίαση του Νέου Range Rover Evoque να έχει πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία και επιβραβεύοντας με αυτόν τον τρόπο την πολύ καλή πορεία της μάρκας στη χώρα μας, καθώς και το λανσάρισμα της νέας ηλεκτρικής Jaguar I-Pace, γεγονότα που προμηνύουν ακόμα μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων και μεριδίου στην αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
 
 
 
KIA
Νάσος Κραββαρίτης
Διευθυντής Marketing Kia Ελλάς
 
Η KIA επαναπροσδιόρισε ριζικά τη στρατηγική της τα τελευταία χρόνια και η γκάμα των μοντέλων της ανανεώθηκε πλήρως και εμπλουτίζεται διαρκώς, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Χαρακτηριστικά δείγματα αποτελούν, πέραν του εξαιρετικού Stonic και των βραβευμένων με Red Dot Αward Ceed & Proceed, η έναρξη της παρουσίας των υβριδικών στην Ελλάδα με αρχή το Sportage, το αναμενόμενο Ceed CUV, αλλά και η έλευση των ηλεκτρικών e-Soul & e-Niro.
 
 
MERCEDES-BENZ
Νίκος Πρέζας
Γενικός Διευθυντής Επιβατηγών Αυτοκινήτων
 
Το πρώτο τρίμηνο του 2019 ξεκίνησε διστακτικά, αλλά με θετικά σημάδια για το σύνολο της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Η premium κατηγορία εξακολουθεί να πλήττεται από την υπέρογκη φορολογία, καθιστώντας απαγορευμένο καρπό προϊόντα με εξαιρετικά υψηλό επίπεδο ποιότητας και καινοτομίας. Παρ’ όλα αυτά, στη Mercedes-Benz Ελλάς διακατεχόμαστε για ακόμα μία χρόνια από αισιοδοξία, την οποία αντλούμε αφενός από την εξαιρετική πορεία της μάρκας την τελευταία πενταετία, αφετέρου από τα σημαντικά λανσαρίσματα που θα πραγματοποιηθούν στην ελληνική αγορά το πρώτο εξάμηνο του 2019, όπως η νέα A-Class Sedan και η νέα CLA με το καινοτόμο οικοσύστημα υπηρεσιών Mercedes me.
 
 
VOLVO
Κωνσταντίνος Καπουτσής
Sales & Network Manager στη Volvo Car Hellas
Και στο πρώτο τρίμηνο του 2019 η Volvo συνεχίζει τη θεαματική άνοδο του 2018. Πιο συγκεκριμένα, με +27% αύξηση, σημειώσαμε υπερδιπλάσια ανάπτυξη από αυτήν της κατηγορίας premium όπου συμμετέχουμε, και η οποία βελτιώθηκε κατά +12%. Έτσι, εξακολουθούμε να διατηρούμε την πρώτη θέση στις ιδιαίτερα απαιτητικές κατηγορίες του XC60 και του XC90, ενώ ταυτόχρονα διευρύνουμε διαρκώς τη συμμετοχή μας στην κατηγορία του XC40.
 
 
NISSAN
Μάριος Μπαρκής
Εμπορικός Διευθυντής στη Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ
Η Nissan συνεχίζει να πρωτοστατεί στις προτιμήσεις των υποψήφιων αγοραστών με μια ολοκληρωμένη γκάμα μοντέλων. Σε αυτή τη θετική πορεία τη μεγαλύτερη συμβολή έχουν τα QASHQAI και MICRA, εξοπλισμένα πλέον με νέους σύγχρονους κινητήρες βενζίνης και diesel. Το 2019 θα είναι μια συναρπαστική χρονιά για τη Nissan στην Ελλάδα, καθώς μετά το νέο LEAF έπεται το λανσάρισμα του e-NV200, του αμιγώς ηλεκτροκίνητου βαν που θα αλλάξει τα δεδομένα στις επαγγελματικές αστικές μετακινήσεις.
 
 
OPEL
Τάσος Αραμπατζής
Διευθυντής Μάρκετινγκ Opel Hellas SA
Η επέλαση της Opel στα LCV έχει ξεκινήσει δυναμικά το 2019 και θα εξακολουθήσει με αμείωτο ρυθμό με μια πλήρως ανανεωμένη σειρά: νέο Combo (Life & Cargo), νέα Vivaro & Zafira Life, ανανεωμένο Movano. Άλλωστε, το Κέντρο Μηχανολογικού Σχεδιασμού της Opel στο Rüsselsheim έχει αναλάβει την εξέλιξη για όλα τα LCV του Groupe PSA παγκοσμίως. Επικεντρωνόμαστε μελλοντικά στην ηλεκτροκίνηση, με το νέο Vivaro να διατίθεται επίσης σε ηλεκτροκίνητη έκδοση με μπαταρία (BEV) το 2020.
 
 
SKODA
Ανδρέας Χαλμπές
Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing Skoda
Είμαστε ενθουσιασμένοι με την αποδοχή που έχει η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Skoda από τους Έλληνες καταναλωτές. Απόδειξη η εξαιρετική πορεία πωλήσεων του Karoq – «Αυτοκίνητο του 2019» για την Ελλάδα. Τους επόμενους μήνες υποδεχόμαστε το ολοκαίνουργιο Scala, που αντιπροσωπεύει την είσοδο της μάρκας στα χάτσμπακ μεσαίου μεγέθους, ενώ προς το τέλος της χρονιάς θα προστεθεί στην γκάμα το επίσης ολοκαίνουργιο Kamiq, το πιο μικρό από τα compact SUV της μάρκας.
 
 
TOYOTA
Κλαίρη Χατζηγιάννη
Διευθύντρια Επικοινωνίας Toyota Ελλάς
H Toyota διατηρεί τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην ελληνική αγορά ως πρωτοπόρος στην υβριδική τεχνολογία. Η έλευση της νέας Corolla, που είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο στη μικρομεσαία κατηγορία, καθώς και του νέου RAV4, του μοντέλου που θεμελίωσε την κατηγορία των SUV, θα ωθήσουν περαιτέρω τις πωλήσεις της μάρκας στην εγχώρια αγορά. Παράλληλα, η Toyota επιβεβαιώνει την πρωτοπορία της στην υβριδική τεχνολογία, διαθέτοντας σε δημόσια χρήση τις πατέντες της έως το 2030 και προσφέροντας την τεχνογνωσία της στην παγκόσμια βιομηχανία.
 
 
SEAΤ
Χάρης Δάνδουρας
Εμπορικός Διευθυντής SEAT AutoHellas
H πορεία της αγοράς το πρώτο τρίμηνο του 2019 δείχνει κάποια σημάδια επιβράδυνσης, με τις συνολικές ταξινομήσεις να υποχωρούν κατά 2% σε σχέση με πέρυσι. Το θετικό είναι ότι οι ταξινομήσεις λιανικής συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία κατά 6%, αποδεικνύοντας την ανάγκη ανανέωσης του γηρασμένου στόλου της Ελλάδας. Η Seat σημειώνει αλλεπάλληλα ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη, όπου καταγράφει ανάπτυξη 9% σε σχέση με πέρυσι. Μετά από μια ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά με κέρδη ρεκόρ της τάξεως των 300 εκατ. ευρώ και επενδύσεις R&D που ξεπέρασαν τα 1.200 εκατ. ευρώ, τα άμεσα μελλοντικά μας σχέδια περιλαμβάνουν το λανσάρισμα του μεγάλου μας SUV Τarraco, που αναμένεται άμεσα στη χώρα μας, ενώ η μάρκα μας θα λανσάρει μέχρι το 2021 συνολικά έξι νέα ηλεκτρικά και plug in υβριδικά μοντέλα στην αγορά, ακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις της αυτοκίνησης.
 
 
VOLKSWAGEN
Θανάσης Κονιστής
Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing Volkswagen
H ανανεωμένη προϊοντική γκάμα της Volkswagen με το νέο Polo, το T-Roc και το νέο Touareg βρέθηκε το 2018 στο επίκεντρο των επιλογών αγοράς νέου αυτοκινήτου στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα την περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων της μάρκας κατά 32%. Αυτές τις ημέρες παρουσιάζουμε στην Ελλάδα ένα νέο μέλος στην οικογένεια των μοντέλων της Volkswagen, το T-Cross, ένα SUV με δυναμικό σχεδιασμό, compact διαστάσεις και μοναδική ευελιξία.
 
 
RENAULT-DACIA 
Βασίλης Ευθυμιάδης
Εμπορικός Διευθυντής Teoren Motors AE
To 2018 ήταν μια ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά για την TEOREN MOTORS AE, αφού το Groupe Renault στην Ελλάδα αύξησε τις πωλήσεις του κατά 27,3% σε σχέση με το 2017. Το 2019 αναμένεται ακόμα πιο ενδιαφέρον, καθώς Renault και Dacia έχουν μπροστά τους μια πλούσια ατζέντα, γεμάτη με παρουσιάσεις νέων μοντέλων, αλλά και με προϊοντικές αναβαθμίσεις, που θα κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού.
 
 
PEUGEOT
Κορίνα Βαλυράκη
Διευθύντρια Επικοινωνίας Peugeot
Το 2019 είναι σημαντική χρονιά για την Peugeot στην Ελλάδα, η οποία ενισχύει τη θέση της σε μια ανοδική αγορά. Όσον αφορά τη στρατηγική της μάρκας, η Peugeot κινείται σε δύο άξονες. Κατ’ αρχάς συνεχίζει να εξελίσσει τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, προτείνοντας Best In Class μηχανικά σύνολα τα οποία εφοδιάζουν όλη την γκάμα. Επιπλέον, υλοποιεί σταδιακά το πλάνο εξηλεκτρισμού, απαντώντας έτσι στην πρόκληση του περιορισμού των εκπομπών CΟ2. Aναμένουμε με χαρά και αισιοδοξία τα νέα της γαλλικής premium μάρκας, τα οποία αποτελούν αφενός κορυφαί- ες λύσεις στη μετακίνηση και αφετέρου σηματοδοτούν το «μέλλον» της αυτοκίνησης.
 
 
MITSUBISHI
Μαρία Κατσαρέα
Marketing Manager Mitsubishi Motors
Το 2018 ήταν μια επιτυχημένη οικονομική χρονιά για τη Mitsubishi Motors, αφού καταγράφει αύξηση πωλήσεων +23% στην Ευρώπη και στην Ελλάδα. Η έλευση του πολυβραβευμένου Eclipse Cross με κινητήρα 1,5lt MIVEC/163hp, ένα από τα πιο ολοκληρωμένα SUV που κυκλοφορούν σήμερα, αποτέλεσε τον βασικό λόγο ανάπτυξης της μάρκας. Σε λίγες εβδομάδες αναμένεται και επί ελληνικού εδάφους το υβριδικό Outlander PHEV. Το plug-in hybrid όχημα της Mitsubishi, από τον Οκτώβριο του 2013 που παρουσιάστηκε έχει καταγράψει περισσότερες από 130.000 πωλήσεις στην Ευρώπη. Αξίζει να σημειωθεί ότι λίγους μήνες πριν, κατά την Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, το δημοφιλές SUV απέσπασε τον τίτλο «Green Car Journal’s 2019 Green SUV of the Year».
 
 
SUBARU
Γιάννης Χεκιμιάν
Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΠΛΕΙΑΔΕΣ MOTORS AE
Έχοντας συμπληρώσει μία πενταετία εκπροσώπησης της Subaru στην Ελλάδα, διαπιστώνουμε ότι οι διαχρονικές αξίες της μάρκας χαίρουν αναγνώρισης και εκτίμησης της διαφορετικότητάς της. Όντας μη μαζική, η Subaru επιμένει στη βασική συνταγή της συμμετρικής τετρακίνησης. Στρατηγικά η αφοσίωση του κατασκευαστή μας σε θέματα ασφαλείας έχει επιβραβευτεί από φορείς όλων των ηπείρων. Σε μια «δύσκολη» χρονιά εκλογών αναμένουμε καινούργια μοντέλα, που πιστεύουμε ότι θα μας βοηθήσουν να ενισχύσουμε τη θέση μας στην αγορά.
 
 
SUZUKI
Παναγιώτης Τορνάρος
Γενικός Διευθυντής Suzuki
Πάρα το γεγονός ότι δεν είναι ακόμη σαφής η τάση της, ελπίζουμε ότι φέτος η αγορά αυτοκινήτων θα ξεπεράσει την περσινή της επίδοση. Πέρα από την ποσοτική προσέγγιση, το 2019 απο- τελεί μια σημαντική χρονιά μετάβασης, λόγω των αυστηρότερων ευρωπαϊκών οδηγιών που τίθενται σε ισχύ από την 1/9/2019. Η νέα γκάμα Suzuki είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει κάθε πρόκληση, διαθέτοντας τεχνολογική υπεροχή σε Ice και υβριδικούς κινητήρες υψηλής απόδοσης και χαμηλών ρύπων, προηγμένα συστήματα Safety Support και αυθεντική τετρακίνηση.
 

 

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ