Υποβολείο

3' 2" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πόσες μέρες έχουν περάσει από τότε που ο Τσίπρας δήλωνε στους Financial Times ότι δεν πρόκειται να επιδοθεί σε προεκλογικές παροχές; l Αλλά, πρώτη φορά είναι που δηλώνει Α και κάνει Ω; l Τι ύμνους έψαλε πρόσφατα στο Πεκίνο για τη θεά Cosco, ενώ εδώ βάζει διάφορους μηχανισμούς να της κάνουν τη ζωή δύσκολη l και τις νέες επενδύσεις της στον Πειραιά δυσκολότερες. l Δεν τον συνηθίσαμε ακόμη άλλα να λέει «έξω» και άλλα «μέσα» l – να λέει, γενικότερα, στους εκάστοτε «ακροατές» του αυτά που θα τους άρεσαν να ακούσουν; l Και σ’ αυτό «εγγαστρίμυθος» του Ανδρέα. l Θυμάμαι την αείμνηστη Ελένη Βλάχου να μας λέει εδώ στην «Κ», και να γράφει βέβαια, για τη φήμη που είχε βγάλει ο Παπανδρέου ως πρωθυπουργός, l ότι έδινε πάντα την εντύπωση στον εκάστοτε συνομιλητή του πως συμφωνούσε με όσα του έλεγε. l Μετά ερχόταν κατραπακοειδώς η πραγματικότητα l – γεγονός που, ως γνωστόν, δεν απέφυγε να γευτεί ακόμα και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας. l (Αντ’ αυτού, ο Ανάδελφος.) l

Οσο όμως κι αν μας αφήνει με το στόμα ανοιχτό η Υποκρισία που στάζει ο Τσίπρας l –και όχι σπάνια και να μας εξοργίζει, όταν λ.χ. στήνει θέατρο στο Μάτι τη βραδιά της εκατόμβης–, l οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι ως προς αυτό είναι τα σα εκ των σων l – αντιπροσωπευτικότατο δείγμα της κοινωνίας μας. l Κοινωνίας βαθιά υποκριτικής. l Και αθεράπευτα l – διότι βλέπεις ολόγυρα πως δεν υπάρχει καν επίγνωση του πόσο υποκριτές είμαστε. l Βιβλίο γράφεις άμα συλλέξεις πάσης φύσεως παραδείγματα. l Ας σταθούμε μόνο στο αποτέλεσμα της έρευνας που έγινε στην Ευρωπαϊκή Ενωση για το πόσο θρησκευόμενοι είναι οι λαοί της. l Λοιπόν, η Ελλάδα κατέλαβε την 3η θέση, μαζί με την καθολική Πολωνία, ως χριστιανοί πολύ θρησκευόμενοι. l Μάιστα. l Το γνωρίζουμε. l Το ζούμε. l Επί της ουσίας δε. l Και μόνο το 4% του πληθυσμού της δηλώνει «άθεος». l Προφανώς όμως άλλο αυτό το 4% και άλλο εκείνη η μεγάλη κατηγορία «πολιτών» που δεν έχει τον θεό της. l Ή που λέει ότι τον έχει. l

Αλήθεια, είχαν οι αρχαίοι πρόγονοι θεότητα για την Αγένεια; l Το Ανάγωγον; l Την Υπερήφανη Αμάθεια; l

Και ο Κερδώος Ερμής ήταν ο θεός γενικά του χρήματος; l Και της πάση θυσία απόκτησής του; l Μετά, εντάξει, ο χριστιανισμός τον ονομάτισε: ο Μαμωνάς. l Ο Φτου κακά, ως γνωστόν, για τη λαμογιοκοινωνία μας. l

Ενώ μ’ αρέσει η κοφτερή ματιά κι η ετοιμότητα του Αδωνη l (αμάν αυτό του Αδώνιδος, αμάν), l δεν μ’ αρέσει καθόλου όταν δηλώνει (στον Αρη Πορτοσάλτε, ΣΚΑΪ fm): l «Ο Μητσοτάκης δεν έρχεται να πειράξει κανέναν δημόσιο υπάλληλο που κάνει τη δουλειά του». l Μη πάντα επίτρεπε τη γλώσση, αντιπρόεδρε. l Διότι αν γίνει ακριβώς έτσι όπως το λες, ρουθούνι δεν θα μείνει όρθιο στο δημόσιο. l

Επίσης δεν μ’ αρέσει ο συμπαθής Αδωνης όταν διατυμπανίζει ότι η «Ελληνική Αγωγή» του βάζει μικρά παιδιά να παίζουν θέατρο στα αρχαία ελληνικά. l Μηδέν άγαν, αγαπητέ. l Την καρδάρα τη γεμίζεις επάξια. l Φυλάξου μην την κλωτσάς όταν σε τσιμπάει οίστρος. l Γιατί σε τσιμπάει ο άτιμος. l

Περάστε, κόσμε! l Νέες αφίξεις στο «Καφενείον η Ελλάς», περάστε κόσμε! l Θεοχαρόπουλος. l Ενός και περιφερόμενου ανδρός τσίρκο. l Ιδρυτής – καθοδηγητής: Φώτης Κουβέλης. l Αικατερίνη Ναυπλιώτη – Παναγοπούλου. l Φίλη και κατόπιν σύμβουλος του πρωθυπουργού σε θέματα Απόδημου Ελληνισμού, Ολυμπιακών Αγώνων, Επενδύσεων και Πάσης Φύσεως Γιουσουρούμ Θεμάτων – ιδίως δε κοτερούχος πολλών ποδών και χλίδας, ξεκουράζουσα πρωθυπουργούς, περιστέρες και παίδας. l Μια κατάσταση Μποστ. l Χωρίς το χιούμορ του όμως. l Μια θλίψη εκεί – οι «κατήγοροι της ελίτ». l Ή, «Περί αλίτ», όπως θα τιτλοφορούσε το όλων φαινόμενων ο Μποστ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή