ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στήριξη τουριστικών επιχειρήσεων μέσα από το πρόγραμμα «Alpha Τουριστική Επιχειρηµατικότητα»

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Ξένη δημοσίευση

Στις αρχές της περασμένης δεκαετίας, στο όχι και τόσο μακρινό 2000, ο προγραμματισμός ενός ταξιδιού ξεκινούσε -πιθανότατα- με την επίσκεψη σε ένα τουριστικό πρακτορείο. Ίσως, οι πιο περιπετειώδεις ταξιδιώτες, οπλισμένοι με έναν καλό τουριστικό οδηγό ανά χείρας και βασισμένοι στις εμπειρίες φίλων, να εξερευνούσαν μόνοι τον προορισμό τους.

Τις αλλαγές που επήλθαν στον τρόπο επιλογής, προγραμματισμού και «κατανάλωσης» του τουριστικού προϊόντος μέσα σε λιγότερο από 20 χρόνια περιγράφει παραστατικά επαγγελματίας «παλαιάς κοπής» του ελληνικού τουρισμού. «Αν δεν είσαι στο Διαδίκτυο, δεν είσαι σε κανένα τουριστικό χάρτη. Δεν είσαι πουθενά», ανέφερε, σχολιάζοντας ομιλία στελέχους της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας με αντικείμενο τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον κλάδο.

Το σχόλιο συνοψίζει εύγλωττα την κοσμογονία που συντελείται εδώ και δύο δεκαετίες στη τουριστική βιομηχανία. Με εργαλεία το γρήγορο Internet, τις ψηφιακές πλατφόρμες αξιολόγησης και τα εναλλακτικά δίκτυα κρατήσεων ή και τα ίδια τα εταιρικά sites, οι καταναλωτές οργανώνουν πλέον τα ταξίδια στα… μέτρα τους. Διαλέγουν προορισμό online, κλείνουν πτήσεις ηλεκτρονικά, πληρώνουν ψηφιακά, επιλέγουν ξενοδοχείο βλέποντας βίντεο 360o και διαβάζουν online κριτικές πριν καταλήξουν που θα φάνε, πληρώνοντας ακόμη και με το κινητό τους.

Σύμφωνα με έρευνα της Google, για το 83% των κρατήσεων στην Ελλάδα η αναζήτηση έγινε αρχικά μέσω Διαδικτύου, ενώ το ίδιο συμβαίνει για το 91% των αεροπορικών κρατήσεων παγκοσμίως. Στο μεταξύ, και οι Έλληνες ακολουθούν την παγκόσμια τάση για online οργάνωση των ταξιδιών τους. Χαρακτηριστικά, το 2018 οι κορυφαίες κατηγορίες αγορών μέσω Διαδικτύου στην Ελλάδα ήταν η διαμονή σε καταλύματα (50%) και οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες (46%), με παρόμοιες προβλέψεις και για το 2019.

Με δεδομένο ότι η ψηφιακή παρουσία μιας τουριστικής εταιρείας είναι ο πιο ευθύς δρόμος για το διεθνές πελατολόγιο, οι ελληνικές επιχειρήσεις καλούνται να επενδύουν συνεχώς στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών και παρεχόμενων υπηρεσιών τους. Αυτή την προσπάθεια στηρίζει για τέταρτη συνεχή χρονιά η Alpha Bank, με την ανανεωμένη «Alpha Τουριστική Επιχειρηµατικότητα», προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες για το σύνολο των επιχειρηματικών αναγκών. Ειδικότερα, μέσω του Προγράμματος, παρέχονται:

  • Εξειδικευμένες λύσεις που διευκολύνουν τη διαχείριση της επιχειρηματικής καθημερινότητας και επιπλέον Bonus επιβράβευση για την επιχείρηση. Τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα είναι στη διάθεση του επιχειρηματία για τον έλεγχο των οικονομικών της επιχείρησης, την αυτοματοποίηση των επιχειρηματικών πληρωμών, τη μισθοδοσία του προσωπικού, τη διενέργεια συναλλαγών και ολ’ αυτά σε ένα προηγμένο περιβάλλον ασφάλειας με την αξιοπιστία και το κύρος της Alpha Bank. («Alpha Έξυπνη Διαχείριση», «My Alpha POS», «Μy Alpha Web για Επιχειρήσεις», «Alpha Mass Payments», «Alpha Μισθοδοσία»).
  • Δυνατότητα χρηματοδότησης με ευνοϊκούς όρους, τόσο για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων (Δράσεις «ΕΣΠΑ 2014-2020»), όσο και για την κάλυψη των υψηλών απαιτήσεων της επιχειρήσεως σε κεφάλαιο κίνησης ενόψει της τουριστικής περιόδου. («My Alpha POS Credit Line», «Επιχειρηματική Χρηματοδότηση ΤΕΠΙΧ ΙΙ», «COSME», «Innovfin»). Επιπλέον, για τα μέλη της Υπηρεσίας Alpha Bank Gold Business Banking, προσφέρεται προνομιακή τιμολόγηση για τη διενέργεια εισαγωγών.
  • Ευελιξία και υψηλές επιδόσεις στη διαχείριση ταμειακών διαθεσίμων, μέσω μιας ευρείας γκάμας προθεσμιακών καταθέσεων ειδικά σχεδιασμένων για τις τουριστικές επιχειρήσεις.
  • Ασφαλιστικά προγράμματα για την προστασία της επιχείρησης , του προσωπικού και του επιχειρηματία με πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας ιατρικές παροχές και προνομιακή τιμολόγηση («Προσωπικό Ατύχημα» για Επιχειρηματίες και Εργαζομένους, «Αστική Ευθύνη» για Μικρές Επιχειρήσεις, «Alpha Υγεία για Όλους Classic» για Εργαζομένους Επιχειρήσεων).

Η προθεσμία για την ένταξη στο Πρόγραμμα «Alpha Τουριστική Επιχειρηματικότητα» είναι η 30ή Σεπτεμβρίου 2019. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν όλες τις λεπτομέρειες του Προγράμματος στην ιστοσελίδα της Alpha Bank και να επισκεφθούν ένα Κατάστημα της Τράπεζας, ώστε να επιλέξουν τις λύσεις που ανταποκρίνονται στις δικές τους επιχειρηματικές ανάγκες.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ