ΕΛΛΑΔΑ

Αγορές με «ένα κλικ» μόνο για προσφορές

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΣΙΜΗ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια και πλατφόρμες επιστροφής χρημάτων αποτελούν την «πυξίδα» των ηλεκτρονικών αγορών, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας. Η σταδιακή άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου έναντι των αγορών σε φυσικό κατάστημα οφείλεται στη διαφοροποίηση του κλάδου έναντι του κλασικού εμπορίου. Οι αγορές με «ένα κλικ» ακόμα και από την άνεση του καναπέ ή του γραφείου δεν ήταν επαρκές κίνητρο για τους Ελληνες, οι οποίοι πλέον φαίνεται ότι οδηγούνται στις διαδικτυακές όταν αυτές είναι πιο συμφέρουσες.

Ειδικότερα οι millennials, που είναι μια γενιά που γαλουχήθηκε μέσα στο Διαδίκτυο, φαίνεται ότι επιλέγουν τις e-αγορές μόνο εάν συμφέρουν οικονομικά, σύμφωνα με έρευνα του Pigogo (πλατφόρμα επιστροφής χρημάτων από online αγορές), αλλά και βάσει στοιχείων του RetailMeNot (δημοφιλές αμερικανικό site που συγκεντρώνει προσφορές και κουπόνια από online καταστήματα).

Αναζήτηση

Σχεδόν καμία αγορά δεν πραγματοποιείται χωρίς να έχει προηγηθεί αναζήτηση στα καταστήματα που συνεργάζονται με το Pigogo, καθώς το 93% των ηλεκτρονικών πραγματοποιείται κατόπιν έρευνας αγοράς. Η συχνότητα των αγορών επηρεάζεται κατά 74% από την ύπαρξη κουπονιών και προσφορών, ενώ βασικό κίνητρο για την ολοκλήρωση μιας διαδικτυακής αγοράς αποτελεί, κατά 99%, η πρακτική επιστροφής χρημάτων. Τα τρία τέταρτα σχεδόν των χρηστών του Pigogo έχουν αυξήσει τη συχνότητα των online αγορών τους από τη στιγμή που ξεκίνησαν να τις κάνουν μέσω της πλατφόρμας.

Ωστόσο, η παραπάνω καταναλωτική συμπεριφορά δεν αποτελεί ελληνικό φαινόμενο, καθώς τα εκπτωτικά κουπόνια και η επιστροφή χρημάτων αποτελούν το βασικό κίνητρο για την ολοκλήρωση της e-αγοράς διεθνώς.

Συγκεκριμένα, το 94% των e-καταναλωτών παγκοσμίως αναζητεί προσφορές online, ενώ το 69% των millennials δηλώνει ότι δεν ολοκληρώνει μία αγορά αν δεν έχει νωρίτερα αναζητήσει σχετική προσφορά, σύμφωνα με την έρευνα του RetailMeNot.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ