Η «μάχη» της τηλεθέασης στη βραδιά των εκλογών

Η «μάχη» της τηλεθέασης στη βραδιά των εκλογών

1' 12" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών για την έκβαση της εκλογικής βραδιάς σε ευρωβουλή, περιφέρεια και δήμους.

Τη δική τους «μάχη» έδωσαν και οι τηλεοπτικοί σταθμοί με τον μεγάλο νικητή της βραδιάς να είναι ο ΣΚΑΪ.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen ο ΣΚΑΪ πέρασε με άνεση μπροστά με ποσοστό 23,4% στο σύνολο κοινού από την έναρξη της εκλογικής βραδιάς στις 17:50. Ακολούθησαν ο ΑΝΤ1 με ποσοστό 17,3%, ο ALPHA με 11,8%, το OPEN με 7,3% και το STAR με 5,5%.

Στην ανακοίνωση του exit poll (19:00) οι τηλεθεατές έμειναν σταθερά συντονισμένοι στον ΣΚΑΪ κι αυτό αποτυπώθηκε στο εξαιρετικά υψηλό ποσοστό 27,4%. Στην μετάδοση του κοινού (για το σύνολο των καναλιών)  exit poll ο ΣΚΑΪ άφησε πολύ πίσω τον ανταγωνισμό σημειώνοντας την χαώδη διαφορά του 12,1%, από τον ΑΝΤ1 που ακολούθησε με ποσοστό 15,3%.

Αλλά και στην ανακοίνωση του 100% του exit poll στις 20:43 ο ΣΚΑΪ σημείωσε απογειωτικά ποσοστά τηλεθέασης φτάνοντας το 23,5% (ΑΝΤ1 : 14,9, ALPHA 11,5%, ET1: 12,2%, OPEN 8,1% και STAR 5,1%). Επίσης στις 21:48 που ανακοινώθηκε το 10% των επίσημων αποτελεσμάτων και ήδη διαμορφωνόταν η πρώτη εικόνα της εκλογικής αναμέτρησης ο ΣΚΑΪ παρέμεινε μπροστά με ποσοστό 22,6%.

Στο μέσο λεπτό τηλεθέασης συγκέντρωσε σε απόλυτο αριθμό τηλεθεατών 791.000 ενώ έστω για ένα λεπτό στη ζώνη 17:50 με 02:00 παρακολούθησαν την εκλογική κάλυψη περίπου 4,5 εκατομμύρια τηλεθεατές.

Πρώτος ο ΣΚΑΪ τόσο στην Αθήνα όσο και στις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας με ποσοστό 26,9% και 22,1% αντίστοιχα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή