Μετρό: έτοιμη η σήραγγα στον Αγ. Αντώνιο

Μετρό: έτοιμη η σήραγγα στον Αγ. Αντώνιο

1' 58" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Φως στην άκρη του τούνελ» είδαν χθες οι εργαζόμενοι και οι ιθύνοντες της «Αττικό Μετρό» στον σταθμό του Αγίου Αντωνίου. Εκεί, λίγο μετά τη 1 το μεσημέρι, ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση εκσκαφής της σήραγγας, που δημιουργείται από τον λειτουργούντα σταθμό των Σεπολίων με προορισμό, μετά από μήκος 2,8 χιλιομέτρων, το νέο σταθμό στην οδό Θηβών.

Η επέκταση προβλέπει τη δημιουργία 3 σταθμών (Αγιος Αντώνιος, Περιστέρι και Θηβών) με τον πρώτο να τίθεται σε λειτουργία τον Ιούνιο του 2004 και για τους υπόλοιπους δύο να προγραμματίζεται η λειτουργία τους εντός του 2007. Από τον σταθμό του Αγ. Αντωνίου αναμένεται να εξυπηρετούνται σε ημερήσια βάση 55.000 επιβάτες, οι οποίοι σήμερα αναγκάζονται να φθάνουν στα Σεπόλια ή να χρησιμοποιούν άλλα μέσα, κυρίως ιδιωτικά. H έναρξη λειτουργίας του σταθμού, θεωρείται μεγάλης σημασίας για την πρόσβαση των κατοίκων δυτικών συνοικιών της πρωτεύουσας προς τους χώρους τέλεσης των ολυμπιακών αγωνισμάτων. Για τη διάνοιξη της σήραγγας από τα Σεπόλια προς τον Αγιο Αντώνιο δεν χρησιμοποιήθηκε μετροπόντικας αλλά κλασική μέθοδος εκσκαφής.

Μάλιστα, σχεδιάζεται ο νέος αυτός σταθμός να είναι σημαντικά διαφορετικός από τους μέχρι σήμερα σταθμούς του μετρό. Σύμφωνα με τα σχέδια, εντός του σταθμού θα υπάρχει φυσικό φώς(!) και ως εκ τούτου, οι επικεφαλής της «Αττικό Μετρό» προγραμματίζουν να υπάρχουν στους κοινόχρηστους χώρους μικρά δένδρα και φυτά τα οποία θα προσδίδουν μία νότα «φύσης». Ηδη, απομιμήσεις φυτών υπάρχουν και σε άλλους σταθμούς του μετρό, μόνον που στο σταθμό του Αγ. Αντωνίου σχεδιάζεται τα φυτά να είναι ζωντανά και όχι πλαστικά.

Σύμφωνα με την «Αττικό Μετρό», οι εργασίες πολιτικού μηχανικού στο σταθμό Αγ. Αντωνίου βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, καθώς έχει ολοκληρωθεί κατά 80% η κατασκευή του κελύφους του, ενώ πρόσφατα ξεκίνησαν και οι εργασίες κατασκευής των αρχιτεκτονικών τελειωμάτων. Ως προς τη σήραγγα επέκτασης από τα Σεπόλια προς το σταθμό Θηβών, έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη και η σκυροδέτηση της σήραγγας μήκους 260 μέτρων που συνδέει τη γραμμή με το αμαξοστάσιο των Σεπολίων καθώς επίσης και της 900 μέτρων διπλής σήραγγας κάτω από τον Κηφισό και της μήκους 50 μέτρων σήραγγας στο ύψος του Φρέατος Οικονομίου. Παράλληλα, βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες διάνοιξης της διπλής σήραγγας από το Φρέαρ Φλέμιγκ προς το σταθμό Αγ. Αντωνίου, η σκυροδέτηση των οποίων προβλέπεται να ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο. Από το Φρέαρ Φλέμιγκ προς τη Θηβών έχει κινηθεί και ο μετροπόντικας «Αριάδνη», έχοντας ήδη κατασκευάσει ένα χιλιόμετρο σήραγγας. Πλέον απομένουν άλλα 350 μέτρα για την ολοκλήρωση του συνόλου της γραμμής επέκτασης.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή