ΗΠΑ: Δημοφιλείς οι εφαρμογές που «παντρεύουν» την τηλεθέαση με την κοινωνική δικτύωση

ΗΠΑ: Δημοφιλείς οι εφαρμογές που «παντρεύουν» την τηλεθέαση με την κοινωνική δικτύωση

2' 7" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΗΠΑ: Δημοφιλείς οι εφαρμογές που «παντρεύουν» την τηλεθέαση με την

κοινωνική δικτύωση

Ένα εκατ. λήψεις μέσα σε τρεις μήνες για την εφαρμογή «δεύτερης

οθόνης» Zeepbox.

Μεγάλη απήχηση γνωρίζουν στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού οι

εφαρμογές «δεύτερης οθόνης», προγράμματα δηλαδή τα οποία επιτρέπουν

μεταξύ άλλων στους χρήστες να δουν ποια τηλεοπτική σειρά

παρακολουθούν ανά πάσα στιγμή οι «φίλοι» του από τα κοινωνικά

δίκτυα και ποια εκπομπή τού προτείνουν. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι

υπεύθυνοι μιας τέτοιας εφαρμογής, του Zeepbox, ανακοίνωσαν χθες ότι

το πρόγραμμά τους έχει ήδη εγκατασταθεί σε 1 εκατομμύριο «έξυπνες»

συσκευές. Παρόλο που είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ μόλις τρεις

μήνες.

Το Zeepbox είναι δωρεάν και υπάρχει σε δύο εκδόσεις, για συσκευές

iOS και Android. Από τη στιγμή που θα το «κατεβάσει» κανείς, θα

μπορεί να ελέγξει ποιον τηλεοπτικό σταθμό βλέπουν οι επαφές του,

αλλά και να επικοινωνήσει μαζί τους. Για κάθε εκπομπή που

προβάλλεται εκείνη τη στιγμή, μπορεί επίσης να διαβάσει τα σχετικά

μηνύματα που έχουν αναρτηθεί στο Twitter ή να προσθέσει το δικό του

σχόλιο.

Πέρα από την κοινωνική δικτύωση, όμως, οι εφαρμογές «δεύτερης

οθόνης» έχουν σαν στόχο να παράσχουν συμπληρωματικό περιεχόμενο

στον τηλεθεατή για την εκπομπή που βλέπει. Ένα μέρος από αυτό το

περιεχόμενο προέρχεται απευθείας από το ίντερνετ, και από σάιτ όπως

η Wikipedia.

Ωστόσο, ένα εξίσου σημαντικό ποσοστό πληροφοριών προέρχεται από

τους ίδιους τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Και σε αυτό το σημείο

έγκειται ένα σημαντικό πλεονέκτημα του Zeepbox, καθώς η εταιρεία

που το ανέπτυξε συνεργάζεται με τριάντα από τα μεγαλύτερα

τηλεοπτικά δίκτυα των ΗΠΑ, όπως τα NBC Universal, Viacom, Comcast

και HBO. Τα δίκτυα αυτά χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να

προσθέσουν έξτρα υλικό για τις παραγωγές τους – όπως τα βιογραφικά

των ηθοποιών ή πρόσφατες ειδήσεις σχετικά την παραγωγή. Με

συνέπεια, όπως υποστήριξαν οι υπεύθυνοι της εφαρμογής στο σάιτ

τεχνολογίας The Next Web, οι χρήστες να αξιοποιούν την εφαρμογή

κατά μέσο όρο για 30 λεπτά ανά εκπομπή.

Κάποιοι σταθμοί χρησιμοποιούν επίσης το Zeepbox για να κάνουν τις

εκπομπές τους πιο διαδραστικές. Για παράδειγμα, στην περίπτωση του

τηλεπαιχνιδιού «Take it All» του NBC, μέσα από τις «έξυπνες»

συσκευές τους οι τηλεθεατές μπορούν να συμμετάσχουν σε ψηφοφορίες

και να παίξουν ένα ανάλογο βιντεοπαιχνίδι, με τους νικητές να

ανακοινώνονται στο τέλος της εκπομπής.

Αν και ορισμένοι τηλεοπτικοί σταθμοί έχουν αναπτύξει τα δικά τους

προγράμματα «δεύτερης οθόνης», η μεγαλύτερη απειλή για το Zeepbox

προέρχεται από τη Microsoft και πιο συγκεκριμένα από την εφαρμογή

Xbox SmartGlass για την παιχνιδομηχανή Xbox 360. Η application

κυκλοφόρησε από την αμερικανική εταιρεία τον περασμένο Οκτώβριο και

δίνει παρόμοιες δυνατότητες σε όσους την εγκαταστήσουν στην iOS,

Android ή Windows Phone συσκευή τους.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή