Ρεκόρ προκρατήσεων για τα έξι νέα δρομολόγια της Ryanair

Ρεκόρ προκρατήσεων για τα έξι νέα δρομολόγια της Ryanair

2' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αποφασισμένος να «φέρει» στη χώρα 8 έως 10 εκατ. επιβάτες το 2018 εμφανίστηκε ο διευθύνων σύμβουλος της ιρλανδικής αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους Ryanair, Μάικλ Ο’ Λίρι, ο οποίος εξήγησε ότι στόχος του είναι να μετατρέψει τη Ryanair στη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα έως τότε.

Αποκάλυψε χθες ότι έχει ήδη σημειωθεί ρεκόρ στις προκρατήσεις θέσεων για τα έξι νέα δρομολόγια της εταιρείας από την Αθήνα (προς Χανιά, Λονδίνο, Μιλάνο, Πάφο, Ρόδο, Θεσσαλονίκη). Οι κρατήσεις για τους παραπάνω προορισμούς, οι οποίοι ανοίγουν την πρωταπριλιά, έχουν ξεπεράσει κάθε αντίστοιχη προσπάθεια σε παρόμοιους προορισμούς άλλων χωρών, και είναι σημαντικά ενισχυμένες σε σχέση με το σύνολο των υπόλοιπων 65 βάσεων της εταιρείας.

Σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα η εταιρεία εκτιμά ότι θα εμφανίσει πληρότητες 80% στις νέες πτήσεις, ενώ υπολογίζει ότι θα διακινηθούν περίπου 1,2 εκατ. επιβάτες ετησίως από και προς τη βάση δύο αεροσκαφών που ανοίγει στην Αθήνα. Συνολικά υπολογίζεται ότι το 2014 η εταιρεία θα «φέρει» στη χώρα, όπως δήλωσε ο κ. Ο’ Λίρι, 4 εκατ. επιβάτες. «Λόγω των χαμηλών ναύλων σε σχέση με τους ακριβούς ναύλους της Aegean, τα 1,2 εκατ. των επιβατών που θα ταξιδέψουν με τη Ryanair θα εξοικονομήσουν 151 εκατ. ευρώ» υποστήριξε ο κ. Ο’ Λίρι.

Ο κ. Ο’ Λίρι σημείωσε ότι το ύψος της επένδυσης που κάνει η εταιρεία στην Ελλάδα ξεπερνά τα 300 εκατ. δολάρια, μόνο για το 2014. Επτά αεροσκάφη αποκτούν την έδρα τους στην Ελλάδα, δημιουργώντας – όπως υποστήριξε ο επικεφαλής της Ryanair – 350 θέσεις εργασίας στις τρεις πόλεις-βάσεις (Αθήνα, Χανιά, Θεσσαλονίκη), ενώ θα επενδυθούν 5 έως 10 εκατ. ευρώ σε προωθητικές ενέργειες πωλήσεων αλλά και στη διαφήμιση της χώρας στο εξωτερικό.

Στις σκέψεις της εταιρείας είναι το άνοιγμα νέων δρομολογίων από το φθινόπωρο του 2014 και το 2015, ωστόσο αρνήθηκε ο κ. Ο’ Λίρι να αποκαλύψει ποιοι είναι οι πιθανοί νέοι προορισμοί. Πληροφορίες αναφέρουν ότι υποψήφια νέα δρομολόγια είναι η ενίσχυση των συχνοτήτων μεταξύ Αθήνας – Λονδίνου, και Πάφου ενώ δεν αποκλείεται να ενταχθεί στον σχεδιασμό της εταιρείας και μια νέα σύνδεση με τη Ρώμη.

Σχολίασε για ακόμη μία φορά τα υψηλά τέλη χρήσης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, ενώ υποστήριξε ότι εταιρείες όπως η δική του, που υπόσχονται να ενισχύσουν σε τόσο μεγάλο βαθμό την επιβατική κίνηση του αεροδρομίου, θα έπρεπε να λαμβάνουν αναπτυξιακά κίνητρα που θα προβλέπουν μείωση τελών χρήσης από 60% έως και 100%.

Παράλληλα ρίχνει στην αγορά 100.000 θέσεις για το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν τον Απρίλιο και τον Μάιο και για κρατήσεις που θα γίνουν έως τις 24 Μαρτίου.

Με την έναρξη των νέων δρομολογίων στην Ελλάδα, στην εταιρεία θα απασχολούνται 40 Ελληνες πιλότοι, παλαιοί εργαζόμενοι της Ολυμπιακής, ενώ υπεύθυνοι των τριών βάσεων της Ryanair στη χώρα θα είναι επίσης τρεις Ελληνες.

Ο επικεφαλής της Ryanair διέψευσε τα δημοσιεύματα που ήθελαν την εταιρεία να χρεώνει για την εκπαίδευση του προσωπικού, διευκρινίζοντας ότι «προσλαμβάνουμε μόνο έμπειρο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό», ενώ σημείωσε ότι στη λίστα αναμονής της εταιρείας βρίσκονται 5.000 πιλότοι και προσωπικό πληρωμάτων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή