ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σύντομα (29/4/14)

Η Samsung προειδοποιεί για απομιμήσεις κινητών

Για απομιμήσεις που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά προειδοποιεί η Samsung Electronic Hellas. Ειδικότερα, η εταιρεία προχώρησε χθες σε ανακοίνωση με την οποία επισημαίνει ότι έχουν εντοπιστεί πολλές απομιμήσεις ενός από τα δημοφιλέστερα μοντέλα «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων της (smartphones), που προωθούνται στην εγχώρια αγορά ως γνήσια. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία αναφέρει μια σειρά συγκριτικών στοιχείων, προκειμένου να μπορούν οι καταναλωτές να ξεχωρίσουν το αυθεντικό μοντέλο (πρόκειται για τη μέχρι πρότινος «ναυαρχίδα» της σειράς Galaxy της εταιρείας) από την απομίμηση. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται το μέγεθος της συσκευής και το βάρος (130 γραμμάρια), τη στιγμή που οι απομιμήσεις είναι μεγαλύτερου πάχους και βάρους. Επίσης, η αυθεντική συσκευή διαθέτει εξωτερική κεραία σύνδεσης, η οποία βρίσκεται στην πίσω πλευρά (αφαιρώντας την μπαταρία), κάτι που δεν διαθέτουν οι απομιμήσεις. Σημειωτέον ότι οι ενδείξεις CE και Serial Number που φέρουν αρκετές από τις απομιμήσεις δεν επιβεβαιώνουν την αυθεντικότητα του προϊόντος.

Συμφωνία συνεργασίας «Δωδώνης» με Arthur Schuman

Σε συνεργασία με έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς τυροκομικών προϊόντων στις ΗΠΑ, την Arthur Schuman Inc., με έδρα το Νιου Τζέρσι, προχώρησε η γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη», που αποτελεί και τον μεγαλύτερο παραγωγό φέτας στην Ελλάδα. Η συνεργασία, η οποία είναι σε ισχύ από την 1η Απριλίου 2014, αφορά την εισαγωγή και διανομή των προϊόντων της «Δωδώνης» στην αγορά των ΗΠΑ, με έμφαση στη φέτα σε όλες τις κατηγορίες πελατών (λιανική, χονδρική, αλλά και για την εστίαση). Η Arthur Schuman Inc είναι ηγέτης στην αγορά των γαλακτοκομικών στις ΗΠΑ, διαθέτοντας ιστορία 60 χρόνων και εκπροσωπώντας μερικές από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές γαλακτοβιομηχανίες και κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο παραγωγής και εμπορίας τυροκομικών όπως η ιταλική Zanetti. Ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της εταιρείας Κ. Ιωακειμίδης δήλωσε μεταξύ άλλων: «Σκοπός μας είναι η φημισμένη μας φέτα να λειτουργήσει ως αιχμή του δόρατος για να γίνουν γνωστά στο καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ και τα υπόλοιπα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των σκληρών τυριών, του γίδινου και της σκληρής μυζήθρας».

Συνεργασία Lamway - Hotelising

Τη συμφωνία συνεργασίας τους ανακοίνωσαν η εταιρεία ξενοδοχείων Lamway Hotel Management Group και η εταιρεία Hotelising, η οποία εξειδικεύεται στη διαχείριση πωλήσεων των ξενοδοχείων. Οι εταιρείες επισημαίνουν για τη συνεργασία ότι «στόχος είναι η παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών σε επίπεδο προώθησης των ξενοδοχείων σε αγορές του εξωτερικού, αλλά και σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές, με αποτέλεσμα τη διασφάλιση υψηλής πληρότητας και καλού επιπέδου τουριστών στα ξενοδοχεία καθ’ όλη τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου». Η εταιρεία Lamway Hotel Management Group διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της επτά ξενοδοχειακές μονάδες στους νησιωτικούς προορισμούς της Σαντορίνης, της Πάρου και της Νάξου.

Τέσσερα ελληνικά νησιά και την Αθήνα επισκέφθηκαν οκτώ Ιταλοί δημοσιογράφοι και ταξιδιωτικοί μπλόγκερ στο πλαίσιο ταξιδιού εξοικείωσης που διοργάνωσε το γραφείο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στην Ιταλία σε συνεργασία με τις εταιρείες Louis Cruises και Αegean Airlines. Oι Ιταλοί περιηγήθηκαν στη Σαντορίνη, στη Μύκονο, στην Κρήτη και στην Πάτμο, πραγματοποιώντας κρουαζιέρα στα νησιά. Την Αθήνα επισκέφθηκαν την τελευταία ημέρα παραμονής τους στη χώρα μας. Το πρόγραμμά τους περιελάμβανε επισκέψεις στον αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο της Ακρόπολης, καθώς και στο ιστορικό κέντρο της πρωτεύουσας.

Αναμνηστικά δώρα στα 16 ζευγάρια από την Κίνα

Αναμνηστικά δώρα έδωσε, χθες, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου, Γιάννης Μπρας, στα 16 ζευγάρια από τη Κίνα που επέλεξαν την Κρήτη για να τελέσουν τον γάμο τους. Σε μία τελετή που πραγματοποιήθηκε πριν από την αναχώρησή τους από το λιμάνι του Ηρακλείου για τη συνέχιση του ταξιδιού τους, ο κ. Μπρας σημείωσε ότι η επιλογή της Κρήτης για την τέλεση «των τριανταφυλλένιων γάμων» -όπως λέγονται- από τους Κινέζους αποτελεί την καλύτερη προβολή για το νησί και για την Ελλάδα. Η συγκεκριμένη δράση, πρόσθεσε, όπως και άλλες μορφές θεματικού τουρισμού, είναι η κατάλληλη προσέγγιση μιας ώριμης και σύγχρονης τουριστικής βιομηχανίας που επιδιώκει μεγαλύτερα οφέλη μέσα από τη διαφοροποίηση, την εξειδίκευση και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και όχι μέσα από πεπερασμένων δυνατοτήτων μορφές μαζικού «φτηνού» τουρισμού.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ