Οι νικητές του Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας 2014

Οι νικητές του Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας 2014

2' 0" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας ανακοίνωσε στις 31 Μαΐου τους τέσσερεις φετινούς νικητές του Βραβείου. Οι νικητές θα λάβουν άμεσα όλους τους πόρους που απαιτούνται για την επιτυχημένη υλοποίηση της επιχείρησής τους, όπως χρηματοδότηση συνολικού ύψους 700.000 ευρώ, υπηρεσίες υποστήριξης, καθώς και συμβουλευτική καθοδήγηση (mentoring) από έναν πολύπειρο σύμβουλο επιχειρήσεων- μέντορα.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, εφέτος, το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας δέχτηκε 67% περισσότερες αιτήσεις μέσω της ιστοσελίδας του, ποσοστό που αντιστοιχεί σε συνολικά 488 κατατεθειμένες αιτήσεις.

Το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας αποτελεί έναν θεσμό που χρηματοδοτεί και διαχειρίζεται το Libra Group για λογαριασμό της Ελληνικής Πρωτοβουλίας, έχοντας στόχο την τόνωση του επιχειρηματικού πνεύματος και τη στήριξη των πλέον υποσχόμενων νέων επιχειρήσεων της Ελλάδας.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, οι νικήτριες ιδέες επιλέχθηκαν βάσει του επιχειρηματικού τους πλάνου και οράματος, το οποίο αφενός επιδεικνύει την απαραίτητη δημοσιονομική σοβαρότητα και πειθαρχία, ενώ αφετέρου, είναι σε θέση να συμβάλει άμεσα και καθοριστικά στην προώθηση της δημιουργίας θέσεων εργασίας και της βιώσιμης επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα.

Οι νικητές του Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας για το 2014 είναι οι ακόλουθοι:

Νικητής 1: ANASSA ORGANICS- Μια νέα σειρά από premium τσάι βοτάνων και αφεψήματα. Η Anassa Organics επιλέγει την καλύτερη ποιότητα ελληνικών βιολογικών προϊόντων με εκλεκτή γεύση και αρώματα. Τα προϊόντα παρουσιάζονται σε πακέτα με εξαιρετικά δημιουργικό και σύγχρονο branding, που μετατρέπουν την παρασκευή αρωματικών ροφημάτων βοτάνων σε τελετουργικό. Η σειρά Anassa Organics απευθύνεται στη διεθνή αγορά.

Αιτούσες: Αφροδίτη Φλώρου, Γιάννα Ματθαίου.

Νικητής 2: e-satisfaction- Η πρώτη, ανεξάρτητη πλατφόρμα που καταγράφει ολόκληρη την εμπειρία διαδικτυακής αγοράς των e-shoppers από την περιήγηση μέχρι την παραγγελία και την παράδοση. Το e-satisfaction επιδιώκει να γίνει μία ευρέως διαδεδομένη και αξιόπιστη πηγή αναφοράς και πληροφόρησης για τους καταναλωτές, καθώς επίσης και ένας πολύτιμος διαδραστικός μηχανισμός feedback και αναφορών για ηλεκτρονικά καταστήματα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αιτούντες: Στέλιος Ηλιάκης, Ξένια Κούρτογλου, Κατερίνα Πραματάρη.

Νικητής 3: Open Circle- Πρόκειται για μία διαδικτυακή κοινότητα, όπου επιχειρηματίες με όραμα παρουσιάζουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες για την προώθηση συνεργασιών με επενδυτές που επιθυμούν να συμμετέχουν στην ανάπτυξή τους. Σε αντίθεση με το παραδοσιακό crowdfunding, αυτό το «equity crowdfunding» παρέχει σαφή δίοδο για τη συμμετοχή με ίδια κεφάλαια στις εταιρείες που συμμετέχουν.

Αιτών: Σωκράτης Πλούσσας.

Νικητής 4: RTsafe- Ως αποτέλεσμα εκτεταμένης επιστημονικής έρευνας, τα προϊόντα της RTsafe έχουν σχεδιαστεί για να βελτιστοποιήσουν την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα της ακτινοθεραπείας στους ασθενείς με καρκίνο με ένα μοναδικό εξατομικευμένο τρόπο, ελαχιστοποιώντας παράλληλα τις πιθανότητες παρενεργειών της θεραπείας.

Αιτούντες: Ευάγγελος Παππάς, Θωμάς Μαρής, Νικόλαος Στεργιόπουλος.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή