«Καίει» τον έγκλειστο εφοπλιστή ο «κάπτεν Τζορτζ»

«Καίει» τον έγκλειστο εφοπλιστή ο «κάπτεν Τζορτζ»

2' 25" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αρνείται την ανάμειξή του στη μεταφορά ενός τόνου ηρωίνης με το πλοίο Noor One o 62χρονος Γιώργος Μπ. ή «κάπτεν Τζορτζ», διευθυντής πετρελαϊκής εταιρείας με έδρα το Ντουμπάι. Στην απολογία του ενώπιον του ανακριτή Πειραιά, ο προφυλακισμένος από τα τέλη Αυγούστου πλοίαρχος ισχυρίστηκε ότι ουδέποτε είδε το πλοίο, ενώ αρνήθηκε ότι είχε οποιαδήποτε ανάμειξη με τη διαδικασία πρόσληψης πληρώματος για το Noor Οne. Χαρακτηρίζει ψευδή την απολογία του πλοιάρχου, ο οποίος κατέθεσε ότι τα ναρκωτικά φορτώθηκαν στο πλοίο κατ’ εντολή του κάπτεν Τζορτζ και φωτογραφίζει ως υπεύθυνο για τη μεταφορά της ηρωίνης τον επίσης προφυλακισμένο εφοπλιστή Μάκη Γ. λέγοντας ότι «το πλήρωμα του Noor One το έβαλε κάποιος ονόματι “Χαμούντα”, ο οποίος είναι αρχιπλοίαρχος στην G Tankers, εταιρεία ιδιοκτησίας του Μάκη Γ.». Ο 62χρονος φέρεται μάλιστα να κατέθεσε στον ανακριτή έγγραφο που αποδεικνύει ότι τα τέλη διέλευσης από τη διώρυγα του Σουέζ δεν τα κάλυψε ο ίδιος (όπως είχε αρχικά γίνει γνωστό) αλλά η εταιρεία του προφυλακισμένου εφοπλιστή.

Πιο αναλυτικά, αναφερόμενος στην κατάθεση του Ινδού πλοιάρχου του Noor One, o 62χρονος κατέθεσε ενώπιον του ανακριτή: «Ο πλοίαρχος του Noor One ουδέποτε επικοινώνησε μαζί μου, ουδέποτε του έδωσα εντολή να φορτώσει οτιδήποτε πάνω στο πλοίο. Οτιδήποτε αναφέρει στο πρόσωπό μου είναι ασύστολα ψεύδη όσων θέλουν να με εμπλέξουν στην υπόθεση». Επιπλέον, ισχυρίζεται ότι η κατάθεση του καπετάνιου ήταν κατευθυνόμενη: «Αποδεικνύεται από το ότι θυμόταν με μεγάλη άνεση τον μακροσκελή αριθμό του κινητού μου τηλεφώνου, τον οποίο ποτέ δεν του έδωσα και το γεγονός ότι αναφέρει ότι ποτέ δεν είδε τον Μάκη Γ. τη στιγμή που πληρωνόταν και εργαζόταν για πλοία της εταιρείας του» κατέθεσε. Αναφερόμενος στη γνωριμία του με τον προφυλακισμένο εφοπλιστή Μάκη Γ. (στο σπίτι της πρώην συζύγου του στη Φιλοθέη βρέθηκε μισός τόνος ηρωίνης) ο 62χρονος κατέθεσε ότι «η εταιρεία στην οποία εργάζομαι διαχειριζόταν πλοίο του Μάκη Γ. με την επωνυμία Grant Island. Στα πλαίσια αυτής της σχέσης, γνωρίστηκα μαζί του στο Ντουμπάι».

Στη διαδικασία ναύλωσης του Noor One, o 62χρονος ενέπλεξε επιχειρηματία – έμπορο αυτοκινήτων με τον οποίο, όπως δήλωσε, διατηρεί προσωπική σχέση. «Τον Μάρτιο του 2014 μου τηλεφώνησε από την Ελλάδα ο Α.Κ., τον οποίο γνώριζα προσωπικά και έκανε αναφορά στο τηλέφωνο σε κάποιον Π.Κ. (σ.σ.: πρόκειται για τον ιδιοκτήτη του πλοίου) και μου ζήτησε να τον βοηθήσω ως εκ της ιδιότητάς μου ως μέλους ναυτιλιακής μήπως και μπορέσω να ναυλώσω το Noor One».

Αποκαλύπτεται ακόμα ότι κατόπιν αιτήματος του ιδιοκτήτη του, το πλοίο ελέγχθηκε από ιδιωτική εταιρεία που το έκρινε ακατάλληλο («see through» σύμφωνα με την ακριβή ορολογία) για ναύλωση. Ωστόσο, σύμφωνα πάντοτε με τον 62χρονο, έτερος επιχειρηματίας που σκόπευε να δραστηριοποιηθεί στη μεταφορά καυσίμου μεταξύ Λιβύης και Πάτρας ενδιαφέρθηκε για τη ναύλωση του Noor One, προθυμοποιούμενος μάλιστα να καλύψει τα έξοδα του ταξιδιού του Noor One από τα Εμιράτα στην Ελευσίνα. Για τον ρόλο του συγκεκριμένου επιχειρηματία ο «κάπτεν Τζορτζ» κατέθεσε: «Στο ραντεβού στο γραφείο μου ήρθε μαζί με τον Μάκη Γ. ο οποίος δεν συμμετείχε καθόλου στη συζήτηση».

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή