Η Aegean θα βγει ωφελημένη από την ιδιωτικοποίηση της Cyprus Airways

Η Aegean θα βγει ωφελημένη από την ιδιωτικοποίηση της Cyprus Airways

2' 6" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ωφελημένη θα είναι η Aegean Airlines από την ιδιωτικοποίηση των Κυπριακών Αερογραμμών ακόμη και εάν δεν προχωρήσει η ίδια στην εξαγορά της εκτίμησε ο αντιπρόεδρος της Aegean Airlines κ. Ευτ. Βασιλάκης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Bloomberg. Η διαδικασία ιδιωτικοποίησης του κυπριακού αερομεταφορέα μπορεί να ανοίξει τον δρόμο για μείωση τελών χρήσης στα ακριβά αεροδρόμια και να οδηγήσει στη διαμόρφωση μιας πολιτικής αερομεταφορών τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο. Ο κ. Βασιλάκης διευκρίνισε ότι το ενδιαφέρον της Aegean για τον Κυπριακό αερομεταφορέα επικεντρώνεται κυρίως στις προοπτικές της κυπριακής αεροπορικής αγοράς και λιγότερo στις προοπτικές της ίδιας της εταιρείας. «Οι Κυπριακές Αερογραμμές έχουν υποχωρήσει σε τόσο μεγάλο βαθμό που δεν μπορεί κανείς να πει ότι παρουσιάζει η εταιρεία σημαντικό ενδιαφέρον» δήλωσε ο κ. Βασιλάκης, συμπληρώνοντας ότι «η αγορά είναι που παρουσιάζει το ενδιαφέρον».

Η κίνηση πώλησης του εθνικού αερομεταφορέα της Κύπρου σε συνδυασμό με την προσπάθεια ιδιωτικοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας μπορεί να οδηγήσει τις κυβερνήσεις και των δύο χωρών σε μια κίνηση αναθεώρησης των τελών χρήσης αεροδρομίων (σ.σ. προς τα κάτω) και της πολιτικής αερομεταφορών επεσήμανε ο κ. Βασιλάκης σύμφωνα με το δημοσίευμα του Bloomberg. Μπορεί η ελληνική κυβέρνηση να έχει θέσει μεταξύ των όρων στη διαδικασία παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων τη διατήρηση ανταγωνιστικών τελών χρήσης των αεροδρομίων από τον νέο ιδιοκτήτη, ωστόσο πρέπει να γίνει μια αναθεώρηση και στο αεροδρόμιο της Αθήνας που αποτελεί αεροπορικό κόμβο για την ευρύτερη περιοχή εξήγησε ο κ. Βασιλάκης, θίγοντας για ακόμη μια φορά το ζήτημα των υψηλών τελών χρήσης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ). «Ο ΔΑΑ είναι ένα εξαιρετικό αεροδρόμιο, αλλά ιδιαίτερα ακριβό» δήλωσε ο κ. Βασιλάκης. «Η παράταση της σύμβασης παραχώρησης που θα συμφωνηθεί μεταξύ Δημοσίου και μετόχων του ΔΑΑ θα πρέπει να περιλαμβάνει και συμφωνία για την πραγματική μείωση του κόστους χρήσης του αεροδρομίου της Αθήνας» συμπλήρωσε ο κ. Βασιλάκης, ώστε η τιμή του να φτάσει στα επίπεδα των ανταγωνιστικών κόμβων όπως είναι η Βαρκελώνη, η Λισσαβώνα ή η Κωνσταντινούπολη.

Αναφορικά με τις κυρώσεις που έχουν επιβληθεί από την Ε.Ε. στη Ρωσία, η οποία αποτελεί την έκτη μεγαλύτερη αγορά της Aegean, ο κ. Βασιλάκης υποστήριξε ότι μπορεί να αντισταθμιστεί με ανάπτυξη σε κάποια άλλη περιοχή, συμπληρώνοντας ότι «η Γερμανία έχει κάνει δυναμική επιστροφή στην ελληνική τουριστική αγορά». Είναι επιτακτική ανάγκη για την Ελλάδα να επιμηκύνει την κορύφωση της τουριστικής περιόδου ώστε να διατηρήσει το επίπεδο των ανταγωνιστικών τιμών που προσφέρει αλλά και τις θέσεις εργασίας, τόνισε ο κ. Βασιλάκης. Η εταιρεία μάλιστα πρόκειται φέτος τον χειμώνα να διατηρήσει μεγάλο αριθμό πτήσεων και συχνοτήτων που εμφανίζει κατά τους θερινούς μήνες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή