ΣΕΑΑ: Άνω των 20 ετών η παλαιότητα των φορτηγών

ΣΕΑΑ: Άνω των 20 ετών η παλαιότητα των φορτηγών

45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την τραγική κατάσταση του στόλου των φορτηγών και την ανεπάρκεια του υφιστάμενου ελεγκτικού μηχανισμού επιβεβαιώνει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), που παρέθεσε σειρά στοιχείων.

Ο πραγματικός μέσος όρος ηλικίας των κυκλοφορούντων βαρέων φορτηγών υπερβαίνει τα 20 έτη, ενώ το 26% του στόλου μετρά πάνω από 30 χρόνια κυκλοφορίας (11,5 μ.ο. στην Ε.Ε., 8 στη Γερμανία, 6,7 στην Αγγλία). Το 90% των φορτηγών και λεωφορείων που τίθενται στην κυκλοφορία στην Ελλάδα είναι ήδη μεταχειρισμένα (ηλικία άνω των 10 ετών).

Πολλά ΚΤΕΟ «διευκολύνουν» τους ελέγχους ακόμη και εκ αποστάσεως, η Τροχαία αδυνατεί να διασταυρώσει πλαστά έγγραφα ΚΤΕΟ, ελλείψει ενιαίας μηχανογράφησης με το υπουργείο Υποδομών» επισημαίνει ο ΣΕΑΑ. Το υπουργείο Υποδομών από την θέσπιση των ΚΤΕΟ (2001) δεν έχει προβεί σε πλήρη έλεγχό τους, τα μικτά κλιμάκια της περιφέρειας είναι αναποτελεσματικά, ενώ ποτέ δεν υλοποιήθηκε η θέσπιση υποχρεωτικής τοποθέτησης συστήματος ABS στα φορτηγά το 2005, μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή