Κώστας Τασούλας: «Πρότυπο η Νεμέα»

Κώστας Τασούλας: «Πρότυπο η Νεμέα»

1' 41" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την άνοιξη του 2015, το σχέδιο που έχει στόχο την άνοδο του πολιτιστικού τουρισμού θα επεκταθεί σε δύσκολες περιοχές της περιφέρειας, όπως η Ανατολική Μακεδονία – Θράκη, η Ηπειρος κ.ά., σύμφωνα με τον κ. Τασούλα. Θα γίνει -όπως υπογραμμίζει- και πάλι συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τους επαγγελματίες του τουρισμού καθώς και με τον ιδιωτικό τομέα όπου χρειαστεί. Ο υπουργός Πολιτισμού αναφέρει ως παράδειγμα την περίπτωση του Μουσείου της Νεμέας. «Εκεί υπάρχουν φύλακες για τους οποίους μας βοήθησε η Τοπική Αυτοδιοίκηση και ένα ιδιωτικό σωματείο, διαχρονικός χορηγός του χώρου». Φύλακες, όπως υπογραμμίζει, που έχει χρησιμοποιήσει και στο παρελθόν το ΥΠΠΟΑ ως εποχικό προσωπικό. «Αυτοδιοίκηση και κοινωνία των πολιτών» είναι επίσης ένα πεδίο που θέλει να στραφεί το υπουργείο για την προβολή και ανάδειξη των μνημειακών χώρων της περιφέρειας. Επίσης να διασφαλίσει την προσβασιμότητα ατόμων με ειδικές ανάγκες στα μουσεία, να προσελκύσει διεθνείς κινηματογραφικές παραγωγές, να προβληθεί η σύγχρονη πολιτιστική δημιουργία της Ελλάδας κ.ά. Πρόκειται για σχέδια ορισμένα από τα οποία είχε συζητήσει όταν ανέλαβε το υπουργείο με τη συνάδελφό του Ολγα Κεφαλογιάννη.

Πωλητήρια με ελλείψεις

Στην υπηρεσιακή σύσκεψη υπό τον Αντ. Σαμαρά την άνοιξη (επί υπουργίας Πάνου Παναγιωτόπουλου) στο Μουσείο της Ακρόπολης, εκτός από το πιλοτικό εθνικό σχέδιο των 33 χώρων από τους 117 οργανωμένους που συγκεντρώνουν το 95% των επισκεπτών αλλά και των εισπράξεων, έγινε λόγος και για τις επισκευές των μηχανημάτων ηλεκτρονικού ελέγχου των εισιτηρίων, τη δημιουργία στεγάστρων για την προστασία των φωτοευαίσθητων μηχανημάτων που δεν λειτουργούν σε ανοιχτό χώρο, τα αναψυκτήρια και τα πωλητήρια των μουσείων, τα προϊόντα που προτείνονται στους τουρίστες φεύγοντας από ένα μουσείο. Σε αυτό τον τομέα δεν έγιναν εντυπωσιακά βήματα. Αναμορφώθηκαν κάποιοι χώροι, το περιβάλλον τους, τα αναψυκτήρια, αλλά σε κάποια πωλητήρια ακόμη δεν υπάρχουν κατάλογοι, ούτε καν ενημερωτικοί οδηγοί, ενώ είναι φτωχά από προϊόντα. Σε άλλες πάλι περιπτώσεις, σημειώνονται και κάποια φαιδρά: σε πωλητήρια μουσείων της Μακεδονίας συνεχίζουν να πωλούν τα αντίγραφα του δίσκου της Φαιστού ενώ σε κάποια της Ρόδου οι τουρίστες μπορούν να αγοράσουν το κεφάλι του Ηλιου που είναι μεν 80 εκ., αλλά… υπέρβαρο για αναμνηστικό.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή