Τα τελευταία 305 χιλιόμετρα

2' 7" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μια χρονιά που σύσσωμος ο κόσμος της Φόρμουλα 1 θα θέλει να ξεχάσει, φτάνει στο αγωνιστικό της τέλος αυτό το Σαββατοκύριακο στο Αμπου Ντάμπι, με τον τίτλο των κατασκευαστών να έχει ήδη κριθεί καταλήγοντας στη Μερσέντες, αλλά τον τίτλο των οδηγών να παραμένει ακόμη ανοικτός. Τη δεύτερη θέση στους κατασκευαστές έχει κατοχυρώσει η Ρεντ Μπουλ με 373 βαθμούς. Στη μάχη της τρίτης θέσης, που έχει σημαντικότατη οικονομική διαφορά από την τέταρτη, βρίσκεται η Γουίλιαμς με 254 βαθμούς και η Φεράρι με 210.

Τη χρονιά του ατυχήματος του θρυλικού Μίκαελ Σουμάχερ, αλλά και του τρακαρίσματος του Ζιλ Μπιανκί, η Φόρμουλα 1 μαζεύει τα κομμάτια της σε μια σεζόν που ολοκληρώνεται, με ομάδες να έχουν μεγάλα οικονομικά προβλήματα όπως η Μαρούσια και η Κάτεραμ. Η Κάτεραμ μέσω διαδικτυακού εράνου συγκέντρωσε τα απαιτούμενα χρήματα και θα συμμετάσχει στο τελευταίο γκραν πρι, αναζητώντας επιχειρηματία προκειμένου να συνεχίσει την παρουσία της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της επόμενης χρονιάς.

Στη μάχη του τίτλου, Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ αναμένεται να προσφέρουν μεγάλες συγκινήσεις στα τελευταία 305 χιλιόμετρα του πρωταθλήματος. Οι βαθμοί του νικητή της Φόρμουλα 1 ανά Γκραν Πρι είναι 25, του δεύτερου 18, του τρίτου 15 και του τέταρτου 12, ωστόσο στον τελευταίο αγώνα του Αμπου Ντάμπι οι προαναφερθέντες βαθμοί θα διπλασιαστούν, προκειμένου να υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Αυτή τη στιγμή, ο Χάμιλτον είναι πρώτος με 334 βαθμούς και ο Νίκο Ρόσμπεργκ δεύτερος με 317. Φαβορί είναι προφανώς ο Χάμιλτον, που στέφεται παγκόσμιος πρωταθλητής αν τερματίσει είτε στην πρώτη είτε στη δεύτερη θέση. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ πρέπει να τερματίσει πρώτος, σε συνδυασμό με παρουσία του Χάμιλτον από την τρίτη θέση και κάτω. Σε περίπτωση ισοβαθμίας των δύο οδηγών, νικητής αναδεικνύεται ο πιλότος με τις περισσότερες νίκες μέσα στη σεζόν, που στην προκειμένη περίπτωση είναι ο Χάμιλτον έχοντας 10 νίκες έναντι 5 του Ρόσμπεργκ.

Τα οικονομικά προβλήματα των ομάδων, ωστόσο, δεν περιορίζονται μόνο στις Μαρούσια και Κάτεραμ, δεδομένου πως η Φορς Ιντια, η Ζάουμπερ και η Λότους έχουν μεγάλα ζητήματα να λύσουν, με τους μεγάλους του πρωταθλήματος να μη δείχνουν διατεθειμένοι να συνεισφέρουν οικονομικά στους ασθενέστερους και τη φημολογία να εντείνεται για πιθανή συμμετοχή της Φεράρι και της Ρεντ Μπουλ με τρία μονοθέσια την επόμενη χρονιά.

Στα αγωνιστικά, οι Αλόνσο και Φέτελ είναι δεδομένο πως θα αλλάξουν ομάδες. Ο Αλόνσο θα συνεχίσει εκτός απροόπτου στη Μακλάρεν έχοντας συμφωνήσει στην αποζημίωσή του από τη Φεράρι, η οποία θα αποκτήσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Αίνιγμα αποτελεί το πού θα καταλήξει ο Τζένσον Μπάτον, δεδομένης της αναποφασιστικότητας της Μακλάρεν. Οπως έχει πει ο ίδιος χαρακτηριστικά, «νιώθω σαν να μη σε καλούν οι ίδιοι οι γονείς σου τα Χριστούγεννα».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή