Ρυθμίσεις από ΕΕΤΤ για άμεση αλλαγή παρόχου τηλεφωνίας

Ρυθμίσεις από ΕΕΤΤ για άμεση αλλαγή παρόχου τηλεφωνίας

1' 37" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Φρένο βάζει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών στις καταχρηστικές πολιτικές των τηλεπικοινωνιακών παρόχων που εγκλωβίζουν τους πελάτες τους κατά τη διαδικασία αλλαγής παρόχου μέσω της υπηρεσίας φορητότητας αριθμού. Και αυτό γιατί, συχνά οι πάροχοι καταχρηστικά αποφεύγουν να εγκρίνουν ένα αίτημα φορητότητας αριθμού, επικαλούμενοι διάφορα γραφειοκρατικά ή/και τεχνικά τερτίπια. Το φαινόμενο έχει ενταθεί το τελευταίο διάστημα, που οι προσφορές των παρόχων προκαλούν περισσότερες αλλαγές δικτύου.

Ειδικότερα με τις νέες ρυθμίσεις της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), μεταξύ άλλων, επιταχύνεται ο χρόνος παροχής της υπηρεσίας φορητότητας αριθμού, περιορίζονται οι λόγοι απόρριψης ενός αιτήματος από τους παρόχους, καθορίζεται διαδικασία αποζημίωσης του πελάτη για τυχόν καθυστέρηση στην παροχή της υπηρεσίας ή την καταχρηστική μεταφορά αριθμού. Τέλος, ο πελάτης έχει δικαίωμα προσφυγής στην ΕΕΤΤ και στην περίπτωση που ο Ρυθμιστής αποφανθεί ότι ένα αίτημα φορητότητας απορρίφθηκε αναίτια από τον πάροχο, τότε καταβάλλεται διπλάσια αποζημίωση.

Σε ό,τι αφορά τον χρόνο παροχής της υπηρεσίας, με τις νέες ρυθμίσεις μειώνεται σε 6 εργάσιμες ώρες, από μία εργάσιμη ημέρα που ήταν πριν, η εξέταση ενός αιτήματος φορητότητας αριθμού. Ως αποτέλεσμα, στην κινητή τηλεφωνία είναι δυνατή η αυθημερόν ολοκλήρωση ενός αιτήματος φορητότητας αριθμού. Επίσης σε ό,τι αφορά την κινητή τηλεφωνία, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας, μέχρι να παραλάβει τη νέα κάρτα SIM από τον νέο πάροχο. Η κάρτα θα χορηγείται πλέον υποχρεωτικά μετά την αποδοχή της αίτησης φορητότητας από τον υφιστάμενο πάροχο.

Στη σταθερή τηλεφωνία, στις περιπτώσεις που η φορητότητα συνοδεύεται από σύνδεση και του τοπικού βρόχου στον νέο πάροχο, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την αίτηση μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία υλοποίησης. Τέλος, για να γίνεται καλύτερος ο έλεγχος των χρονικών ορίων παροχής της υπηρεσίας, η ΕΕΤΤ ορίζει ότι θα επιβεβαιώνεται κάθε υποβαλλόμενη αίτηση. Ετσι π.χ. κατά την έντυπη ή ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων, ο συνδρομητής λαμβάνει αντίστοιχα έντυπο ή ηλεκτρονικό αντίγραφο της αίτησης. Κατά την υποβολή αιτήσεων μέσω fax ή τηλεφώνου, ο συνδρομητής λαμβάνει σχετικό μήνυμα SMS σε αριθμό κινητού που έχει δηλώσει.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή