Σύντομα

2' 9" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

GOOGLE

Android και στις «μάσκες»

Μια έκδοση του λειτουργικού Android ειδικά για «μάσκες» εικονικής πραγματικότητας έχει στα σκαριά η Google, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Wall Street Journal. Οπως αναφέρεται στο άρθρο, για τον σκοπό αυτό εργάζονται δεκάδες προγραμματιστές του ιντερνετικού κολοσσού, χωρίς ωστόσο να είναι ακόμη σαφές πότε θα ολοκληρωθεί η ανάπτυξη της πλατφόρμας. Πάντως, όταν θα είναι έτοιμη, θα διατεθεί δωρεάν στους κατασκευαστές τέτοιων συσκευών, κάτι που σημαίνει πως και σε αυτή την περίπτωση η Google θα ακολουθήσει την ίδια πολιτική με τις υπόλοιπες εκδόσεις του λειτουργικού που έχει αναπτύξει έως σήμερα. Αν επαληθευτεί το δημοσίευμα, τότε οι «μάσκες» εικονικής πραγματικότητας θα γίνουν η πέμπτη κατηγορία προϊόντων στην οποία θα επεκταθεί το Android, μετά τις τηλεοράσεις, τα «έξυπνα» ρολόγια, τα αυτοκίνητα και βέβαια τα smartphone και tablet.

FACEBOOK

Ιντερνετ παντού ο στόχος του Zuckerberg

Πετυχημένος και εμπορικά είναι ο στόχος της πρωτοβουλίας internet.org, για τη δωρεάν παροχή σύνδεσης στο web σε χώρες του αναπτυσσόμενου κόσμου, ενώ έχει ήδη βελτιώσει την εκπαίδευση και την περίθαλψη αρκετών απομακρυσμένων περιοχών. Αυτός ήταν ο απολογισμός που έκανε σε εκδήλωση στο Mobile World Congress ο ιδρυτής του Facebook Mark Zuckerberg για το internet.org, μαζί με εκπροσώπους από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Millicom, Airtel Africa και Telenor Group, οι οποίες συμμετέχουν στην πρωτοβουλία. Με βάση τα στοιχεία που έδωσαν οι ομιλητές, στις έξι χώρες που προσφέρεται δωρεάν πρόσβαση σε βασικές online υπηρεσίες, οι πάροχοι είδαν τους συνδρομητές τους να αυξάνονται στην πορεία – σε ποσοστό που, για παράδειγμα στην Παραγουάη, άγγιξε το 30%. Παράλληλα, ο Zuckerberg ανέφερε πως έχει επισκεφθεί χωριά στην Ινδία και την Ινδονησία, όπου διαπίστωσε από πρώτο χέρι ότι το Iντερνετ έχει μεταμορφώσει την καθημερινότητα των κατοίκων τους.

ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ IPSOS

Αύξηση αγορών μέσω κινητών

Ολοένα μεγαλύτερη στροφή στις online αγορές μέσω «έξυπνων» κινητών διαπιστώνει πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Ipsos για λογαριασμό της PayPal, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 22 χώρες και βασίσθηκε στις καταναλωτικές συνήθειες 17.500 κατόχων τουλάχιστον μιας συσκευής με πρόσβαση στο Ιντερνετ. Ετσι, από τους συμμετέχοντες, το 33% δήλωσε ότι έχει κάνει μία ή και παραπάνω αγορές από το smartphone του μέσα στο προηγούμενο 12μηνο, επιλέγοντας γι’ αυτό τον σκοπό συχνότερα τις εφαρμογές των e-shop από τα σάιτ τους. Το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω smartphone αναπτύσσεται με τριπλάσιο ρυθμό απ’ ό,τι συνολικά το e-commerce, με αποτέλεσμα την τριετία 2013-2016 το ποσοστό αύξησής του να εκτιμάται στο 42%, συγκριτικά με το 13% που αντιστοιχεί στις online αγορές από κάθε είδους ηλεκτρονική συσκευή. Πάντως, ακόμη και σήμερα, το μερίδιο των ιντερνετικών αγορών από «έξυπνα» τηλέφωνα αγγίζει μόλις το 9%, τη στιγμή που το ποσοστό στην περίπτωση των λάπτοπ και desktop φτάνει το 85%.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή