Σύντομα (25/03/15)

2' 47" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος στην ΕΒΖ

Nέος πρόεδρος της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης ανέλαβε ο Γεώργιος Κυπαρισσίδης-Κοκκινίδης, ενώ αντιπρόεδρος ορίστηκε ο Δημήτριος Γιαννακίδης, που εκτελεί και καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΒΖ, στη χθεσινή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου υπέβαλε την παραίτησή του ο κ. Σπυρίδων Κολιάτσας, που εκτελούσε τα καθήκοντα του αντιπροέδρου και ήταν ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. και πρόεδρος της Επιτροπής Ελέγχου. Η παραίτηση έγινε αποδεκτή. Το Διοικητικό Συμβούλιο, κατά τη χθεσινή συνεδρίασή του, εξέλεξε ως νέο μέλος του τον κ. Γεώργιο Κυπαρισσίδη-Κοκκινίδη. Κατόπιν τούτου, το Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα ως ακολούθως: Εκτελεστικά μέλη: Κυπαρισσίδης-Κοκκινίδης Γεώργιος, πρόεδρος του Δ.Σ. Γιαννακίδης Δημήτριος, διευθύνων σύμβουλος και αντιπρόεδρος Δημητρίου Δημήτριος, μέλος.

Η Interamerican το πιο «Famous Brand»

Η Interamerican αποτελεί το πιο φημισμένο εμπορικό σήμα του ασφαλιστικού κλάδου στην Ελλάδα. Η έρευνα «Famous Brands», που διεξήχθη διαδικτυακά για το 2014 από την LMG και τη Hill & Knowlton Strategies, έφερε και πάλι στην πρώτη θέση την Interamerican, για έβδομη φορά σε σύνολο εννέα ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί από το 2005. Οι πυλώνες της καλής φήμης, προσδιορισμένοι από τον διεθνή οργανισμό Reputation Institute (RI), έχουν αποκωδικοποιηθεί και προσαρμοστεί από την H&K Strategies Ελλάδος στις ιδιαιτερότητες της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας, παρέχοντας τη δυνατότητα σύγκρισης (benchmarking) με τις άλλες χώρες. Διαφοροποιούνται σε βαρύτητα από κλάδο σε κλάδο και αφορούν σε προϊόντα και υπηρεσίες, καινοτομία, εργασιακό περιβάλλον, κοινωνική υπευθυνότητα, διακυβέρνηση και διαφάνεια, ηγεσία και οικονομική ευρωστία. Η έρευνα «Famous Brands 2014» βασίστηκε στην αυθόρμητη απάντηση των ερωτηθέντων, χωρίς την υποστήριξη καταλόγου, για 41 κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και την κατηγορία των κοινωφελών Μη Κυβερνητικών Οργανισμών.

Το έργο της επανατοποθέτησης στην αγορά των πέντε ξενοδοχείων του ομίλου Κatikies Hotels Santorini (Katikies, Kirini Suites and Spa, Chromata UpStyle Hotel, Sunrocks, Villa Katikies) των δύο εστιατορίων (Seltz champagne bar, Athos Restauran) και του σπα ολοκλήρωσε η εταιρεία Paturn Branding Firm, η οποία μεταξύ άλλων σχεδιάζει και υλοποιεί ολοκληρωμένα προγράμματα στους τομείς της στρατηγικής τοποθέτησης μαρκών, δίνοντας έμφαση στον τομέα του τουρισμού. Επιπλέον, η Paturn για λογαριασμό της εταιρείας Hotelbrain δημιούργησε το Hotelbrains Worldwide, μια ηλεκτρονική παγκόσμια κοινότητα, η οποία επιτυγχάνει τη σύνδεση επαγγελματιών που ασχολούνται σε διάφορους τομείς με άμεση ή έμμεση σχέση προς την ξενοδοχειακή δραστηριότητα.

Σαράντης: Πρόταση για μέρισμα 0,15 ευρώ

Mέρισμα 0,15 ευρώ ανά μετοχή θα προτείνει για το 2014 η διοίκηση της «Σαράντης», στην τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας, τη 12η Μαΐου 2015. Η Ελλάδα συνεισέφερε 35,79% στις συνολικές πωλήσεις του ομίλου το 2014, παρουσιάζοντας άνοδο πωλήσεων κατά 5,1% στα 88,93 εκατ. ευρώ. Οι ξένες χώρες, που αντιπροσωπεύουν 64,21% του συνόλου των πωλήσεων του ομίλου, συνέχισαν να διατηρούν τη θετική πορεία τους σημειώνοντας άνοδο κατά 4,96%, στα 159,51 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχεί σε άνοδο κατά μέσο όρο 6,02% εξαιρώντας την επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών.

Η Kleemann απορροφά τη θυγατρική της Moda Lift

Tην απορρόφηση της 100% θυγατρικής της εταιρείας στην Ελλάδα Moda Lift, η οποία είχε αντικείμενο την παραγωγή και εμπορία ειδικών ανελκυστήρων για την ελληνική αγορά, ανακοίνωσε η Kleemann Hellas. Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η κατακόρυφη αύξηση της δραστηριότητας του ομίλου στη διεθνή αγορά, όπου πραγματοποιείται σήμερα περίπου το 90% των πωλήσεων, σε συνδυασμό με τη μείωση της κατασκευαστικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, επιβάλλουν την προσαρμογή της δομής του ομίλου στα νέα δεδομένα. Στο πλαίσιο αυτό, η Kleemann σημειώνει πως με την προτεινόμενη συγχώνευση, «οι πόροι της απορροφούμενης εταιρείας θα αξιοποιηθούν αποτελεσματικότερα από την απορροφούσα, δημιουργώντας συνέργειες και ενδυναμώνοντας περαιτέρω την παραγωγική της δυναμικότητα».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή