Σύντομα (31/03/15)

3' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Δημοφιλής τουριστικός προορισμός η Θεσσαλονίκη

Υψηλός είναι ο βαθμός ικανοποίησης των τουριστών που επιλέγουν τη Θεσσαλονίκη για τις διακοπές τους, σύμφωνα με τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας που πραγματοποίησε η Ενωση Ξενοδόχων της πόλης σε συνεργασία με την εταιρεία Gbr Consulting, και παρουσιάστηκε χθες. Ο πρόεδρος της Ενωσης, Αριστοτέλης Θωμόπουλος, ανέφερε με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας ότι η συνολική βαθμολόγησή της πόλης αυξήθηκε στο 8 από 7,9. Το 94% των Ελλήνων και το 91% των ξένων θα πρότειναν τον προορισμό σε γνωστούς, φίλους και συγγενείς. Το 93% των ταξιδιωτών αναψυχής και το 89% των τουριστών για επαγγελματικούς λόγους δηλώνουν, επιπλέον, ότι θα επαναλάβουν την επίσκεψή τους στη πόλη. Πάντως, ο κ. Θωμόπουλος τόνισε ότι τα οικονομικά στοιχεία των ξενοδοχείων παραμένουν ακόμη σε μη ικανοποιητικά επίπεδα τόσο όσον αφορά τις τιμές των δωματίων όσο και τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο. Θετικό χαρακτήρισε το στοιχείο ότι οι επισκέπτες βαθμολογούν υψηλά τις ξενοδοχειακές υποδομές της Θεσσαλονίκης.

Ενίσχυση τζίρου και μείωση ζημιών για τον Ελλάκτορα

Ζημίες μετά φόρους ύψους 33,3 εκατ. ευρώ κατέγραψε κατά το 2014 ο όμιλος Ελλάκτωρ, σε σχέση με ζημίες της τάξεως των 49 εκατ. ευρώ το 2013. Θετικά κινήθηκε, πάντως, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών, ο οποίος ενισχύθηκε κατά 24,4% και ανήλθε σε 1,54 δισ. ευρώ, έναντι 1,24 δισ. ευρώ το 2013, κυρίως λόγω της επιτάχυνσης των εργασιών στους μεγάλους οδικούς άξονες. Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) υποχώρησαν κατά 10,6% σε 162,6 εκατ. ευρώ, ενώ κατά τη χρήση του 2014, αρνητική επίδραση είχε η απομείωση, ύψους 54,2 εκατ. ευρώ, της συμμετοχής του ομίλου σε εταιρείες μεταλλείων. Πάντως, ο κατασκευαστικός κλάδος του ομίλου Ελλάκτωρ κατέγραψε αύξηση της τάξεως του 31% σε 1,17 δισ. ευρώ, έναντι 892 εκατ. ευρώ το 2013. Αν, μάλιστα, δεν υπολογιστεί η προαναφερθείσα απομείωση της συμμετοχής στις εταιρείες μεταλλείων, τα αποτελέσματα εκμετάλλευσης του κλάδου θα ανέρχονταν σε κέρδη ύψους 23 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 31,2 εκατ. ευρώ. Πάντως, το ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων διαμορφώνεται σε 3,8 δισ. ευρώ, με το 53% να προέρχεται από έργα στο εξωτερικό, ενώ η αξία των προς υπογραφή συμβάσεων ανέρχεται σε επιπλέον 555 εκατ. ευρώ.

Γεύμα στο Μουσείο της Ακρόπολης προς τιμήν του πρέσβη της Κίνας στην Ελλάδα Ζου Ξιάολι, εκπροσώπων κινεζικών ΜΜΕ και μελών του πληρώματος του κρουαζιερόπλοιου Costa Atlantica παρέθεσε, το περασμένο Σάββατο, η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού Ελενα Κουντουρά, με αφορμή την άφιξη στον Πειραιά της 1ης παγκόσμιας κρουαζιέρας Κινέζων τουριστών με αφετηρία τη Κίνα. Σε δηλώσεις της, η κ. Κουντουρά τόνισε ότι «στόχος μας είναι να ανοίξουμε την κινεζική τουριστική αγορά και η κυβέρνηση με το υπουργείο έχει ξεκινήσει ήδη τις επαφές, προκειμένου να προσελκύσουμε περισσότερους Κινέζους τουρίστες, επενδύσεις να αναπτύξουμε το εξαγωγικό μας εμπόριο και να διερευνήσουμε τη συνεργασία στο πολιτιστικό επίπεδο».

Μείωση ζημιών για Νηρέα

Τα αποτελέσματα του ομίλου Νηρέα το 2014 επιβαρύνθηκαν με μη επαναλαμβανόμενες ζημίες ύψους 12 εκατ. Επομένως, τα καθαρά αποτελέσματα σε επίπεδο ομίλου ήταν ζημίες 15,5 εκατ., από ζημίες 75,5 εκατ. το 2013. Οι πωλήσεις ψαριών του ομίλου, που αποτελούν το 82% των συνολικών πωλήσεων, ανήλθαν σε 160,6 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 2,3 εκατ. σε αξία. Οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου την παρελθούσα χρήση ανήλθαν σε 195,2 εκατ., σημειώνοντας μείωση 1,7% έναντι του 2013, η οποία προέρχεται αποκλειστικά από χαμηλότερες πωλήσεις τροφών λόγω της υιοθέτησης πολιτικής για τον περιορισμό του πιστωτικού κινδύνου στο εγχώριο οικονομικό περιβάλλον.

Zημίες 68.000 ευρώ εμφάνισε η «Παπουτσάνης»

Zημίες μετά φόρους 68.000 ευρώ εμφάνισε η Παπουτσάνης το 2014 έναντι ζημιών 111.000 ευρώ το 2013. Οι φόροι που βάρυναν το αποτέλεσμα, ύψους 203.000 ευρώ, αφορούν αποκλειστικά αναβαλλόμενο φόρο, που δεν θα καταβληθεί εντός της επόμενης χρήσης 2015 και άρα δεν θα επιβαρύνει ταμειακά την εισηγμένη. Ο κύκλος εργασιών κατά τη χρήση 2014 αυξήθηκε κατά 7,1% και ανήλθε σε 17,2 εκατ. ευρώ έναντι 16,0 εκατ. ευρώ το 2013. Οι εξαγωγές ανήλθαν σε 7 εκατ. ευρώ, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 41% του συνολικού κύκλου εργασιών. H εταιρεία, στη διάρκεια του 2014, εστίασε στην τοποθέτηση και ενίσχυση της σειράς Olivia τόσο στην εσωτερική αγορά αλλά και σε αρκετές χώρες του εξωτερικού. Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων της Παπουτσάνης αναπτύχθηκαν κατά 17% το έτος 2014. Τα προϊόντα της (Olivia, Skin Essentials, Καραβάκι) και τα προϊόντα Κορρέ (σε συνεργασία με την ομώνυμη εταιρεία) διανέμονται στις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες και σε ξενοδοχειακές μονάδες, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή