Νέες ταινίες: Τρόμος και δράση τα πυροτεχνήματα της Λαμπρής…

Νέες ταινίες: Τρόμος και δράση τα πυροτεχνήματα της Λαμπρής…

2' 9" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τρόμος και καταιγιστική δράση συνθέτουν ένα κινηματογραφικό πυροτέχνημα για τη φετινή Λαμπρή. Οι πρεμιέρες, με εξαίρεση το ερωτικό δράμα «Η εξαφάνιση της Ελινορ Ρίγκπι» που θα προβάλλεται από σήμερα, μετατίθενται για την Κυριακή του Πάσχα. Πάντως, μην περιμένετε κάτι το ξεχωριστό.

Στη «Νυχτερινή καταδίωξη» (** 1/2), η παρουσία του Λίαμ Νίσον και η νευρώδης σκηνοθεσία του Ζομ Κολέ-Σερά σώζουν κάπως την κατάσταση. Η αδρεναλίνη ανεβαίνει κατακόρυφα (ο ρυθμός είναι ιλιγγιώδης ενώ η φρενήρης δράση θυμίζει χορογραφία), η ταινία όμως διαθέτει και ψυχή. Ο Τζίμι Κόνλον, Ιρλανδός εκτελεστής της μαφίας που τώρα φυτοζωεί στο κοινωνικό περιθώριο, αναγκάζεται να δολοφονήσει τον γιο του μοναδικού του φίλου (έναν απερίσκεπτο γκάνγκστερ «νέας κοπής») για να βγάλει τον δικό του γιο από μια επίγειο κόλαση, στην οποία βρέθηκε κατά λάθος. Το καλό και το κακό, η ενοχή και η συγχώρεση, η φιλία και η οικογένεια είναι έννοιες διάσπαρτες στη «Νυχτερινή καταδίωξη». Αν ο Κολέ-Σελά συγκρατούσε λιγάκι τη δράση, θα χάριζε στην ταινία του περισσότερες νουάρ ανάσες. Συμπρωταγωνιστεί ο Εντ Χάρις.

Στο «Babadook: οι σελίδες του τρόμου» (**) έχεις την εντύπωση πως ο «Εξορκιστής» σκόνταψε κατά λάθος πάνω στο «Μόνος στο σπίτι», αλλά και στο «Πρέπει να μιλήσουμε για τον Κέβιν». Καλοφτιαγμένη ταινία από την Αυστραλέζα σκηνοθέτιδα Τζένιφερ Κεντ, γεμάτη όμως κλισέ. Η Αμέλια, νοσοκόμος σε οίκο ευγηρίας, δεν μπορεί να ελέγξει τη συμπεριφορά του 6χρονου γιου της. Το παιδί βλέπει ένα τέρας στο σπίτι τους. Η Αμέλια, που έγινε χήρα την ημέρα που γεννήθηκε ο γιος της, σταδιακά χάνει την επαφή με το περιβάλλον. Η διαδικασία αποξένωσής της θυμίζει λιγάκι την «Αποστροφή» του Πολάνσκι, αλλά και ιταλικές ταινίες γοτθικού τρόμου του Μάριο Μπάβα.

Η «Εξαφάνιση της Ελινορ Ρίγκμπι: Εκείνη» (**) του Νεντ Μπένσον είναι ένα μοντέρνο μελόδραμα, θα λέγαμε στη σκιά τού «Ενας άντρας και μια γυναίκα». Ο Κόνορ και η Ελινορ, μη μπορώντας να αντέξουν την απώλεια του παιδιού τους, χωρίζουν. Ακριβολογώντας, η Ελινορ επιχειρεί ανεπιτυχώς να αυτοκτονήσει και στη συνέχεια επιστρέφει στο πατρικό της. Παρακολουθούμε την ιστορία από τη δική της οπτική γωνία. Υπάρχει άλλη μία ταινία (στα προσεχώς) για την ίδια ιστορία από τη σκοπιά του Κόνορ. Στις Κάννες, όπως και στις αμερικανικές αίθουσες, προβλήθηκε ένα μοντάζ του «Εκείνη» και «Εκείνος». Με την Τζέσικα Τσαστέιν και τον Τζέιμς ΜακΑβόι.

Στην «Επιστροφή των νεκρών» του Ντέιβιντ Γκελμπ, ένα ζευγάρι ερευνητών, που πειραματίζονται σε ασθενείς ευρισκόμενους σε κώμα, δημιουργούν έναν θαυματουργό ορό. Η επιτυχημένη δοκιμή του ορού σ’ ένα νεκρό σκυλί θ’ ανοίξει το καπάκι της κόλασης.

Η «Υπόσχεση» είναι σπονδυλωτή ταινία, από 11 άγνωστους σκηνοθέτες, εμπνευσμένη από μια ποιητική συλλογή του Αμερικανού ποιητή Τσαρλς Κένεθ Γουίλιαμς. Προβάλλεται το «Winx Club: το μυστήριο του ωκεανού».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή