Κίνδυνος… μετωπικής στο Μπαχρέιν

Κίνδυνος… μετωπικής στο Μπαχρέιν

2' 12" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μπαίνοντας μόλις στην τέταρτη στροφή του φετινού πρωταθλήματος, οι πρώτες συγκρούσεις στη Φόρμουλα 1 άρχισαν ήδη να πυκνώνουν. Οχι τόσο αυτές εντός της κάθε πίστας. Το πόδι μένει μόνιμα πατημένο στο γκάζι και φέρνει στην επιφάνεια μια ενδοοικογενειακή διαμάχη που δείχνει να μην έχει τελειωμό.

Η Μερσέντες έχοντας στο δυναμικό της τους Λιούις Χάμιλτον και Νίκο Ρόσμπεργκ έχει ήδη ξεφύγει στη βαθμολογία των κατασκευαστών και βλέπει τον Χάμιλτον να ηγείται στο πρωτάθλημα των οδηγών.

Ωστόσο, η κόντρα των δύο πιλότων έχει ξεπεράσει τα τείχη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και, πλέον, κινδυνεύει να πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Στο γκραν πριν της Κίνας, οι Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ που έκαναν το «1-2» τα είπαν… ανοιχτά στη συνέντευξη Τύπου και ουδείς μπορεί να προβλέψει τι μπορεί να συμβεί μετά και τον αυριανό αγώνα στο Μπαχρέιν. Ο Ρόσμπεργκ επιτέθηκε στον ομόσταβλό του λέγοντας πως «σκέφτεται μόνο τον εαυτό του» για να πάρει άμεσα την απάντηση από τον Χάμιλτον: «Δεν πλησίασε ποτέ αρκετά κοντά και δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημά του. Εγώ έκανα ό,τι μου ζήτησε η ομάδα».

Δεν είναι η πρώτη φορά και πιθανότατα ούτε η τελευταία που οι δυο τους έρχονται σε αντιπαράθεση. Ηταν πέρυσι το καλοκαίρι, όταν μετά το γκραν πρι του Βελγίου, η ηγεσία της Μερσέντες είχε προαναγγείλει μέτρα για να καταλαγιάσει ο θυμός των πιλότων της. Αφορμή στάθηκε η σύγκρουσή τους, όχι στα λόγια αλλά στην πίστα, η οποία στέρησε από την ομάδα μία πιθανή νίκη. Τότε, υπαίτιος του γεγονότος χαρακτηρίστηκε ο Ρόσμπεργκ που προσέκρουσε από πίσω στο μονοθέσιο του Χάμιλτον. Στο προηγούμενο γκραν πρι, εκείνο της Ουγγαρίας, ο Χάμιλτον είχε αγνοήσει τις εντολές της ομάδας του και δεν είχε αφήσει τον Ρόσμπεργκ να τον προσπεράσει.

«Είμαι πολύ εκνευρισμένος μ’ αυτό που έγινε. Οχι επειδή χτύπησαν αλλά γιατί παρέβησαν τους κανόνες που όλοι μαζί είχαμε ορίσει. Είμαι απογοητευμένος ανεξαρτήτως ποιος φταίει, όπως και η ομάδα. Πρέπει να κάνουμε μια προσεκτική ανάλυση για να δούμε πώς θα βελτιώσουμε την προσέγγισή μας» είχε τονίσει τότε ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Μερσέντες, Τότο Βολφ, αλλά πιθανότατα αυτή η «προσεκτική ανάλυση» δεν έγινε ποτέ, με αποτέλεσμα η κόντρα να διογκωθεί ακόμη περισσότερο.

Τα αμοιβαία αισθήματα έγιναν εμφανή σχεδόν από την πρώτη στιγμή. Ο Βρετανός πιλότος το 2013 έγινε το νούμερο «1» της Μερσέντες αφήνοντας τον Γερμανό που βρίσκεται από το 2010 στην ομάδα σε ρόλο… συνοδηγού. Πρόσφατα, τα δημοσιεύματα που θέλουν τη Μερσέντες να προσφέρει γη και ύδωρ στον Χάμιλτον για νέο συμβόλαιο φαίνεται πως άναψαν ξανά το φιτίλι σε μία βόμβα που ανά πάσα στιγμή είναι έτοιμη να εκραγεί. Αλλωστε, ούτε ο Χάμιλτον δείχνει διάθεση να αφήσει αναπάντητες τις επιθέσεις του ομόσταβλού του ούτε ο Ρόσμπεργκ εγκαταλείπει την προσπάθεια να γίνει Χάμιλτον στη θέση του… Χάμιλτον.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή