Νέο Audi TT, πιο σπορ η τρίτη γενιά

Νέο Audi TT, πιο σπορ η τρίτη γενιά

2' 20" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ακολουθώντας πιστά τη φιλοσοφία της να διαθέτει στην γκάμα της ένα καθαρόαιμο σπορ 2+2 θέσεων μοντέλο, το οποίο όμως θα είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση, η Audi δημιούργησε την τρίτη γενιά του βασικού εκπροσώπου αυτής της φιλοσοφίας. Το νέο Audi TT με μήκος 4,18 μέτρα, μεταξόνιο 2,51 μέτρα και 50 κιλά πιο ελαφρύ από τον προκάτοχό του αποτελεί ένα νέο στάδιο στην εξέλιξη του πλαισίου Audi Space Frame (ASF), που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB.

Το εξωτερικό. Φυσιογνωμικά το νέο Audi ΤΤ διατηρεί τη σπορ κουπέ φόρμα του πρώτης γενιάς μοντέλου (1998) με βασική διαφοροποίηση ότι έχει πολύ μικρούς προβόλους, και νέα δυναμικά σχεδιαστικά στοιχεία όπως: ευρεία και επίπεδη ενιαία τραπεζοειδή μάσκα, εισαγωγές αέρα σε μορφή ιστού, τρισδιάστατης εντύπωσης προβολείς με ενσωματωμένα τα φώτα ημέρας. Η σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων παραπέμπει στο μοτίβο των εμπρός φώτων και είναι μόνιμα αναμμένα.

Το εσωτερικό. Η έννοια του σπορ μοντέλου βρίσκει την απόλυτη ταύτισή της στο εσωτερικό του νέου ΤΤ. Τα υλικά, τα χρώματα, οι επενδύσεις στα χειριστήρια, ο λεπτός πίνακας οργάνων που μοιάζει με πτέρυγα αεροσκάφους, οι κυκλικοί αεραγωγοί που θυμίζουν κινητήρες τζετ, τα εντελώς νέα καθίσματα που είναι τοποθετημένα χαμηλά, όλα μαζί, συνθέτουν και τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Μοναδική εφαρμογή στο νέο ΤΤ έχει το εικονικό πιλοτήριο της Audi (Audi Virtual Cockpit), το οποίο αντικαθιστά τα αναλογικά όργανα με ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων με ευέλικτα γραφικά και εξαιρετικά λεπτομερείς απεικονίσεις και η νέας γενιάς οθόνη MMI. Το σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας (Infotainment) καλύπτει όλες τις σύγχρονες εφαρμογές και εξυπηρετεί κάθε ανάγκη του χρήστη. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 305 λίτρα, είναι δηλαδή κατά 13 λίτρα μεγαλύτερος από αυτόν του προηγούμενου μοντέλου.

Κινητήρες – κιβώτια ταχυτήτων. Δύο κινητήρια σύνολα με διαβάθμιση όσον αφορά τις ιπποδυνάμεις είναι διαθέσιμα για το νέο ΤΤ:

• Τετρακύλινδρος 2.0 TFSI με ιπποδυνάμεις 135 kW (184 hp), 169 kW (230 hp) και 228 kW (310 hp) για το TTS. Συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, ή προαιρετικά με το 6-τάχυτο S tronic.

• Τετρακύλινδρος 2.0 TDI Ultra που αποδίδει 135 kW (184 hp) και 380 Nm ροπής. Mε χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς o TT 2.0 TDI Ultra, καταναλώνει κατά μέσο όρο μόλις 4,2 λίτρα καυσίμου ανά 100 km ― κάτι που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 110 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο θέτοντας νέα πρότυπα στην κατηγορία.

Ενα σύστημα start / stop είναι διαθέσιμο ως στάνταρ σε όλους τους κινητήρες.

Χάρη στο προσεγμένο σύστημα κίνησης και τις βελτιωμένες ρυθμίσεις του, το νέο Audi TT προσφέρει δυναμική και εξαιρετική συμπεριφορά ακριβείας. Σε αυτό συμβάλλουν η εμπρός ανάρτηση τύπου McPherson, η πίσω ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων και το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης που έχει σχεδιαστεί ώστε να επιτρέπει τη σχέση μετάδοσης να γίνεται πιο άμεση, όσο αυξάνεται η γωνία στροφής του τιμονιού .

Το νέο Audi TT Coupé ξεκινά από τα 42.100 ευρώ (με το όφελος της απόσυρσης).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή