Του φταίνε τα Μέσα Ενημέρωσης για το άδειασμα από το ΣτΕ

Του φταίνε τα Μέσα Ενημέρωσης για το άδειασμα από το ΣτΕ

2' 49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με ύβρεις απάντησε ο απελθών υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης (!) Π. Σκουρλέτης (φωτ.) στο δημοσίευμα της «Κ» για την απόφαση του ΣτΕ που καθιστά έωλη την απόφασή του για τις Σκουριές. Διατείνεται ότι η απόφαση του ΣτΕ δεν αφορά τον ίδιο, αλλά προηγούμενη απόφαση του κ. Λαφαζάνη. Παραγνωρίζει ότι η δική του απόφαση βασίζεται σε εκείνη του κ. Λαφαζάνη, η οποία κρίθηκε παράνομη. Αυτό έλεγε η «Κ». Ο κ. Σκουρλέτης ξέρει ότι είναι πλέον θέμα χρόνου να καταπέσει και τυπικώς η δική του απόφαση, αλλά εν τω μεταξύ θα έχουν περάσει οι εκλογές. Μέχρι τις κάλπες, όμως, θα κάνει ότι δεν καταλαβαίνει και θα εκνευρίζεται με τα ΜΜΕ που αναδεικνύουν την τακτική του. Το γαρ πολύ της θλίψεως…

Η παρακαταθήκη του Σπίρτζη…

Πολλά είπε ο απελθών υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης στη συνέντευξη Τύπου της περασμένης Πέμπτης. Ο πρώην πρόεδρος του ΤΕΕ, πρακτικά τελευταία ημέρα ως αναπληρωτής υπουργός, έκρινε σκόπιμο να αναφερθεί στην πολιτική παρακαταθήκη του, σχετικά με την προώθηση μεγάλων έργων, όπως είναι οι αυτοκινητόδρομοι, το Καστέλι κ.ά. Παράλληλα έβγαλε και το άχτι του που δεν κατάφερε να επηρεάσει και άλλα έργα, όπως είναι τα περιφερειακά αεροδρόμια και το Ελληνικό. Εξαπέλυσε έτσι επίθεση προς το ΤΑΙΠΕΔ, χαρακτηρίζοντάς το ταμείο «ασαφούς λογικής (fuzzy logic)». Θα είχε ενδιαφέρον εάν γίνονταν δημοσίως τελετές παράδοσης – παραλαβής στο ΤΑΙΠΕΔ και οι απερχόμενοι είχαν τη δυνατότητα να μιλήσουν ελεύθερα για την πολιτική κάποιων πολιτικών. Δυο – τρεις υπουργοί τουλάχιστον της απελθούσας κυβέρνησης θα έρχονταν σε δύσκολη θέση.

Με τον αυτόματο πιλότο θα λειτουργεί μέχρι τις εκλογές και το ΙΚΑ. Χθες, ο Γιάννης Θεωνάς ανακοίνωσε την απόφασή του να παραιτηθεί από τη θέση του διοικητή του ΙΚΑ, προκειμένου να λάβει μέρος ως υποψήφιος στις ερχόμενες εκλογές. Οπως χαρακτηριστικά αναφέρει, θα αφιερώσει όσες δυνάμεις διαθέτει στην υπεράσπιση του εγχειρήματος και της αποκατάστασης της ενότητας του ΣΥΡΙΖΑ. Ισως έπειτα από μήνες στο τιμόνι του ΙΚΑ να διαπίστωσε ότι αυτό είναι πιο δύσκολο εγχείρημα από τη διάσωση του ΙΚΑ…

Τα καύσιμα ωθούν ανοδικά την ακτοπλοΐα

Σημαντική βελτίωση των λειτουργικών κερδών καταγράφουν σταδιακά όλο και περισσότερες εταιρείες του ακτοπλοϊκού κλάδου, τάση που, παραδόξως, δεν μπορεί να αποδοθεί στην ούτως ή άλλως περιορισμένη αύξηση της ζήτησης του μεταφορικού έργου. Η αιτία της θετικής αυτής εξέλιξης εντοπίζεται στην κατακόρυφη πτώση του κόστους των ναυτιλιακών καυσίμων, ένεκα της πτώσης των διεθνών τιμών του πετρελαίου. Η συγκεκριμένη δαπάνη ξεπερνά κατά πολύ το 50% των συνολικών λειτουργικών εξόδων των εταιρειών του κλάδου, με αποτέλεσμα τα οφέλη να είναι πολλαπλάσια.

Για την απόκτηση του 7% του TANAP ενδιαφέρεται η SOCAR Τουρκίας. Σύμφωνα με τον Kenan Yavuz, διευθύνοντα της SOCAR Τουρκίας, η εταιρεία του θα εξαγοράσει μετοχές στον αγωγό φυσικού αερίου από την κρατική ενεργειακή του Αζερμπαϊτζάν, και η οποία με τη σειρά της θα μειώσει τη συμμετοχή της στον TANAP στο 51%.

Ο ΟΠΑΠ αισιοδοξεί ότι θα βρεθεί λύση για τις παιγνιομηχανές

Το μέλλον του έργου των παιγνιομηχανών (VLTs) μονοπώλησε χθες τη διάσκεψη της διοίκησης του ΟΠΑΠ με τους αναλυτές. Μιλώντας προς τους τελευταίους, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΠΑΠ, Καμίλ Ζίγκλερ, είπε ότι αν δεν αλλάξει ο κανονισμός των VLTs είναι αδύνατον να ξεκινήσει το project. «Θέλουμε έναν “λογικό” και “ισορροπημένο” κανονισμό», είπε ο πρόεδρος του ΟΠΑΠ, προσθέτοντας ότι όσο πιο γρήγορα αλλάξει ο κανονισμός και ξεκινήσει το έργο, τόσο γρηγορότερα θα έρχονται και νέα δημόσια έσοδα. Ο κ. Ζίγκλερ εμφανίστηκε πεπεισμένος ότι θα βρεθεί στο τέλος λύση, παρόλο που σημείωσε ότι ο ΟΠΑΠ δεν μπορεί να περιμένει για πάντα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή