Στα «χωράφια» του Πειραιά εισβάλλουν οι Ιταλοί

Στα «χωράφια» του Πειραιά εισβάλλουν οι Ιταλοί

1' 4" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Περιοδεία προώθησης του λιμανιού της ως πύλη του ασιατικού εμπορίου στην Ευρώπη, ευθέως δηλαδή ανταγωνιστικού του Πειραιά, πραγματοποιεί η Λα Σπέτσια, επιχειρώντας να επωφεληθεί της κινεζικής πολιτικής για τους νέους δρόμους του μεταξιού αλλά και της μέχρι τώρα ελληνικής ολιγωρίας να προωθήσει την περαιτέρω αξιοποίηση του λιμανιού του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.

Το ιταλικό λιμάνι που διαχειρίζεται η Contship Italia Group, η οποία ανήκει όμως στη γερμανικών συμφερόντων (Αμβούργο) EUROKAI GmbH & Co. KGaA, προβάλλεται ως εναλλακτική οδός των εκ της Ασίας φορτίων για την Ευρώπη, στο πλαίσιο περιοδείας του management σε μεγάλα ασιατικά ναυτιλιακά κέντρα, που ξεκίνησε από τη Σιγκαπούρη.

«Διεξάγουμε σειρά περιφερειακών παρουσιάσεων σε φορείς λήψης αποφάσεων της εφοδιαστικής αλυσίδας», εξηγεί ο Μάικλ Κάσμαν, εμπορικός διευθυντής της Contship Italia Group Maritime Terminals. Στην αντιπροσωπεία που επισκέπτεται την Ασία συμμετέχει και η Cecilia Eckelmann-Battistello, πρόεδρος της Contship Italia.

Η Contship Italia διαθέτει έξι τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στη Μεσόγειο. Μετά τη Σιγκαπούρη, η αντιπροσωπεία βρέθηκε χθες Τετάρτη στη Σεντζέν της Κίνας και στο Χονγκ Κονγκ σήμερα Πέμπτη, ενώ θα επισκεφτεί τη Σαγκάη τις αμέσως επόμενες ημέρες.

Η Contship Italia εκμεταλλεύεται τα λιμάνια Λα Σπέτσια, Τζόια Τάουρο, Κάλιαρι, Ραβέννα, Σαλέρνο, Ταγγέρη και σταθμό πολυτροπικών μεταφορών στο Μιλάνο. Διακίνησε 6,6 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια το 2014 σε όλα τα παραπάνω τερματικά, τα οποία δέχτηκαν 6 χιλιάδες προσεγγίσεις πλοίων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή