Απογειώθηκε η επιβατική κίνηση της Aegean Airlines

Απογειώθηκε η επιβατική κίνηση της Aegean Airlines

1' 56" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τετραπλάσιο ρυθμό αύξησης της επιβατικής κίνησης εξωτερικού, σε σχέση με τη συνολική κίνηση της χώρας, εμφάνισε η Aegean Airlines το 9μηνο του 2015, κατά τη διάρκεια του οποίου μετέφερε 24% περισσότερους επιβάτες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014.

Η συνολική επιβατική κίνηση της χώρας ενισχύθηκε κατά μόλις 6%. Βασικό όπλο της εταιρείας, που οδήγησε στη σημαντική ενίσχυση της κίνησης εξωτερικού, αποτέλεσε η συνδεσιμότητα την οποία έχει αναπτύξει, εδραιώνοντας την Αθήνα ως κόμβο για τη μετάβαση στους μικρότερους προορισμούς και στα νησιά. Με αυτόν τον τρόπο άνοιξε μια νέα αγορά για τον ελληνικό τουρισμό, ενώ διευκόλυνε ακόμα περισσότερο τους ξένους επισκέπτες να μεταβούν στον τελικό προορισμό τους μέσω ενισχυμένων πτήσεων. Την ίδια στιγμή προσέφερε μειωμένους ναύλους, γεγονός το οποίο αξιοποιήθηκε και από το εγχώριο επιβατικό κοινό, ακόμη και μετά την επιβολή του ελέγχου στη διακίνηση κεφαλαίων.

Τον περασμένο Ιούλιο, μάλιστα, εν μέσω capital controls, η Aegean Airlines παρέλαβε τρία αεροσκάφη, εντός του μήνα θα παραλάβει ακόμη ένα και στις αρχές του 2016 θα περιέλθουν στην κατοχή της άλλα τρία.

Συνολικά πρόκειται για μια επένδυση 300 εκατ. ευρώ, που περιλαμβάνει επτά αεροσκάφη Airbus.

Η ενίσχυση της Αθήνας μέσω των 15,1 εκατ. θέσεων που διαθέτει στο επιβατικό κοινό (το 2015) συνοδεύθηκε από μεγάλη τόνωση της κίνησης της περιφέρειας, την οποία στήριξε με μεγάλο αριθμό πτήσεων.

Συγκεκριμένα, το διάστημα 2013-2015 η Aegean Airlines μετέφερε μέσω της Αθήνας στα νησιά όλης της χώρας 2 εκατ. επιβάτες εξωτερικού, που συνεπάγεται αύξηση κατά 110%. Ενδεικτική είναι η περίπτωση της Κεφαλονιάς, στην οποία καταγράφηκε αύξηση της κίνησης κατά 84%, τη στιγμή μάλιστα που οι ναύλοι μειώθηκαν κατά 38%. Στελέχη της εταιρείας εξηγούν ότι η συγκεκριμένη προσπάθεια (σ.σ. η Κεφαλονιά προβλήθηκε έντονα και στα διαφημιστικά μηνύματα της εταιρείας) εντάσσεται σε μια στοχευμένη προσπάθεια της Aegean Airlines να προωθήσει την υψηλή αξία περιοχών της χώρας, όπως έγινε ένα χρόνο νωρίτερα με τη Ζάκυνθο. Το 2013 η Ζάκυνθος σημείωσε αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 83%, ενώ οι ναύλοι μειώθηκαν κατά 17%.

Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία προχώρησε σε μια σειρά από δράσεις προβολής της περιφέρειας μεταξύ των οποίων αφιερώματα και η καμπάνια «φίλεψέ τους», που στόχο έχει να τονίσει την ομορφιά της χώρας και των ανθρώπων της. Παράλληλα, δημιούργησε και χρηματοδότησε κοινές καμπάνιες για την προβολή της χώρας στο εξωτερικό, υποστήριξε θεσμικές και επιχειρηματικές αποστολές, ενώ συμμετείχε σε ενέργειες για την προβολή και προώθηση της Αθήνας.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή