Προτάσεις

49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΓΚΑΛΕΡΙ ΜΕΔΟΥΣΑ

Οπτικότητα γραφής, μορφολογία φύσης

Μετά τις Γραμματομορφές, που παρουσίασε στο Επιγραφικό Μουσείο το 2013, η Ελένη Ζούνη επανέρχεται με ένα νέο σώμα δουλειάς που φανερώνει το συνεχιζόμενο ενδιαφέρον της για την οπτικότητα της γραφής και τη μορφολογία στη φύση. Τα αφαιρετικά έργα της, είτε είναι ζωγραφική σε ξύλο είτε μελάνια σε διαφάνειες και χαρτί, θυμίζουν τα σχήματα που δημιουργούνται βάσει ενός σύνθετου και ισορροπημένου συστήματος όπου ο έλεγχος είναι εξίσου σημαντικός με το τυχαίο. Γκαλερί Μέδουσα, Ξενοκράτους 7, Κολωνάκι.

ΘΕΑΤΡΟ ΑΡΓΩ

Η δημιουργία στον Β΄ Παγκόσμιο

Η «Τερεζίν» υπήρξε πόλη-εβραϊκό γκέτο και τόπος συνάντησης Εβραίων καλλιτεχνών, κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Αντιμέτωποι με τον βέβαιο θάνατο, καλούνται να δημιουργήσουν για μία τελευταία φορά πριν σταλούν στους θαλάμους αερίων… Μια ομάδα καλλιτεχνών ετοιμάζει ένα καμπαρέ για την επίσκεψη του Ερυθρού Σταυρού. Το τέλος της παράστασης θα σημάνει και το τέλος της ζωής τους… Πρωτότυπο κείμενο της ομάδας θεάτρου «δήλος» σε σκηνοθεσία της Δήμητρας Χατούπη. Στο θέατρο «Αργώ». Ελευσινίων 15, Μεταξουργείο.

Μ. Κ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή