Η Σαντορίνη έγινε viral

26" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μια λαμπρή καμπάνια στο Instagram διοργάνωσε η πολυβραβευμένη εταιρεία HotelBrain σε συνεργασία με την Intimissimi το περασμένο Σαββατοκύριακο στη Σαντορίνη.

Δεκαεπτά διεθνείς fashion bloggers φωτογραφήθηκαν σε 8 συνεργαζόμενα με τη HotelBrain ξενοδοχεία με φόντο την Καλντέρα και έστειλαν εικόνες της βασίλισσας των Κυκλάδων σε όλο τον πλανήτη με το hashtag #IntimissimiLovesSantorini.

Η καμπάνια συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πιο ισχυρές digital ενέργειες επικοινωνίας και προώθησης προορισμού και ξενοδοχείων που έχει γίνει ποτέ στη χώρα μας.

Μέσα σε 48 ώρες αναρτήθηκαν περισσότερα από 445 posts και συγκεντρώθηκαν πάνω από 7.000.000 likes.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή