125 έτη λειτουργίας γιόρτασε η Εθνική Ασφαλιστική

125 έτη λειτουργίας γιόρτασε η Εθνική Ασφαλιστική

1' 53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Mερίδιο αγοράς 16,6%, 1 εκατομμύριο πελάτες, κερδοφορία που αγγίζει τα 100 εκατ. ευρώ, 1.200 εργαζόμενοι, 2.200 ασφαλιστικοί σύμβουλοι και 1.400 συνεργαζόμενοι πράκτορες και μεσίτες είναι τα μεγέθη που συγκροτούν την παρουσία της Εθνικής Ασφαλιστικής, που γιόρτασε τα 125 χρόνια λειτουργίας της στο πλαίσιο του συνεδρίου πωλήσεων που διοργάνωσε η διοίκηση της εταιρείας.

Στον χαιρετισμό της η πρόεδρος της ΕΤΕ Λούκα Κατσέλη αναφέρθηκε στη σημαντική σχέση της Εθνικής Τράπεζας με την Εθνική Ασφαλιστική «την πρώτη θυγατρική της, παρακολουθώντας στενά την πορεία της, ενισχύοντας τις εργασίες της, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη και τη διεύρυνσή της και διοχετεύοντας τεχνογνωσία και κεφάλαια, προκειμένου να ενισχυθεί ο ηγετικός της ρόλος. Nα είστε βέβαιοι ότι η Εθνική Τράπεζα θα βρίσκεται πάντα δίπλα στην Εθνική Ασφαλιστική, θα είναι πάντα σύμμαχος στην κάθε προσπάθεια που αφορά στην ανάπτυξη των εργασιών της και πάντα θα αντιμετωπίζει με σεβασμό τον πολυδιάστατο και καθοριστικής σημασίας για την ελληνική κοινωνία και επιχειρηματικότητα έργο της», κατέληξε η κ. Κατσέλη.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΕ Λεωνίδας Φραγκιαδάκης υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι η Εθνική Ασφαλιστική είναι η μεγαλύτερη, από πλευράς μεριδίου αγοράς, εταιρεία στη χώρα, διατηρώντας και την πρωτιά της κερδοφορίας, η οποία κατά το 2015 σχεδόν άγγιξε τα 100 εκατ. ευρώ».

Ο πρόεδρος της Εθνικής Ασφαλιστικής Χριστόφορος Σαρδελής υπογράμμισε ότι «στόχος μας είναι να κάνουμε την ομάδα υπεροχής ακόμη πιο ισχυρή, πιο παραγωγική, ακόμη πιο ανταγωνιστική, ακόμη πιο αποτελεσματική». Από την πλευρά της διοίκησης, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Σταύρος Κωνσταντάς και ο γενικός διευθυντής Γιώργος Ζαφείρης αναφέρθηκαν στις πρωτοβουλίες εκσυγχρονισμού της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Μεταξύ αυτών είναι η απόφαση για την ομαδοποίηση όλων των προϊόντων κάτω από την ομπρέλα του brand Full, το οποίο η εταιρεία λάνσαρε πριν από ένα χρόνο με αφορμή τα καινούργια, ευέλικτα και πρωτοποριακά προγράμματα υγείας.

Σύμφωνα με τον κ. Ζαφείρη το re-positioning του συνόλου των ασφαλιστικών καλύψεων –Full Health, Full Life, Full Pension, Full Invest, Full Business, Full Home και Full Auto– θα συνδυαστεί με αναβαθμίσεις των προϊόντων και σημαντικές βελτιώσεις στα ασφάλιστρα, προκειμένου να ενισχυθεί περαιτέρω η ανταγωνιστικότητα των ανθρώπων των πωλήσεων.

Παράλληλα αναφέρθηκε στην πρόσφατη μετεξέλιξη της πλατφόρμας Force II, που πλέον επιτρέπει στους συνεργάτες της εταιρείας να έχουν ολοκληρωμένη εικόνα του χαρτοφυλακίου τους, καθώς και «όλη την πληροφόρηση που είναι αναγκαία για να εκτινάξετε την παραγωγικότητά σας και την καριέρα σας με ένα κλικ», κατέληξε.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή