F1: Έρχεται και το βρετανικό Grand Prix

F1: Έρχεται και το βρετανικό Grand Prix

2' 1" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο
Το Σίλβερστον έρχεται αμέσως μετά την Αυστρία αλλά οι δυο αγώνες δε θα μπορούσαν να διαφέρουν περισσότερο: Μετά την επιλογή των πιο μαλακών γομών στη γκάμα του P Zero για την Αυστρία, έρχεται η επιλογή των πιο σκληρών γομών στη γκάμα, για το Σίλβερστον (μόνο η μαλακή γόμα είναι κοινή και στις δυο περιπτώσεις καθώς θα βρίσκεται σε κάθε αγώνα φέτος). Είναι μόλις η δεύτερη φορά φέτος – μετά την Ισπανία – που θα κάνει την εμφάνισή της, η σκληρή γόμα. Αυτό συμβαίνει λόγω της υψηλής φόρτισης και των υψηλών απαιτήσεων της Βρετανικής πίστας που συνδυάζει ευθείες υψηλής ταχύτητας, με απότομες αλλαγές πορείας.

 
Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΏΝ
 
• Το Σίλβερστον είναι μια από τις πίστες όπου απαντώνται οι υψηλότερες πλευρικές φορτίσεις για τα ελαστικά, σε όλη τη σεζόν. 
• Υψηλές τιμές κάθετης δύναμης πιέζουν προς τα κάτω τα μονοθέσια και τα ελαστικά δέχονται σημαντικές δυνάμεις από όλες τις διευθύνσεις. 
• Ο καιρός παραδοσιακά είναι απρόβλεπτος, μπορεί να έχουμε λιακάδα ή καταρρακτώδη βροχή. 
• Αναμένονται τουλάχιστον δυο πιτ στοπ ανά μονοθέσιο λόγω υψηλών τιμών φθοράς των ελαστικών αλλά και πτώσης στην απόδοσή τους λόγω θερμικής καταπόνησης. 
• H άσφαλτος προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης αυτό επιφέρει σημαντικές επιπτώσεις στην επιφάνεια του ελαστικού. 
• Όπως έγινε και το 2014, αμέσως μετά τον αγώνα του Σίλβερστον θα διεξαχθούν εκεί, δυο μέρες δοκιμών εξέλιξης. 
 
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ
 
• Πορτοκαλί σκληρή: Δεν την έχουμε δει πολύ συχνά φέτος αλλά λογικά θα χρησιμοποιηθεί σε κάποιο σημείο του αγώνα στο Σίλβερστον. 
• Άσπρη, μέση: Θα είναι δημοφιλές ως ελαστικό αγώνα ενώ αποτελεί μαζί με τη σκληρή γόμα τις δυο υποχρεωτικές επιλογές για το τριήμερο. 
• Κίτρινη, μαλακή: Βρίσκεται σε όλους τους αγώνες φέτος και είναι η πιο μαλακή διαθέσιμη γόμα, στο Σίλβερστον. Ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή των ομάδων αν δει κανείς τις ποσότητες που επέλεξαν. 
 
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΕΡΥΣΙ:
 
• Ο αγώνας επηρεάστηκε από την βροχή και την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας, αυτά μπέρδεψαν τη στρατηγική. Ο νικητής του αγώνα Lewis Hamilton σταμάτησε δυο φορές, στον 19ο γύρο έβγαλε τη μέση γόμα και έβαλε τη σκληρή και μετά στον 43ο γύρο έβαλε τα ενδιάμεσα ελαστικά. 

• Καθώς η βροχή άρχισε να πέφτει απότομα λίγο πριν το τέλος του αγώνα η καλύτερη εναλλακτική στρατηγική ήταν μια πολύ αισιόδοξη. Ο Sebastian Vettel σταμάτησε πιο νωρίς απ' όλους για ενδιάμεσα ελαστικά, αυτό του επέτρεψε να κερδίσει δυο θέσεις και ν' ανέβει στο βάθρο. 
 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή