Η Verizon απέκτησε τη Yahoo με 4,8 δισ. δολ.

Η Verizon απέκτησε τη Yahoo με 4,8 δισ. δολ.

1' 40" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η διαδικασία πώλησης της Yahoo ολοκληρώθηκε και η νέα ιδιοκτήτριά της είναι ο όμιλος τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών της Verizon, η οποία την απέκτησε, καταβάλλοντας αντίτιμο 4,8 δισ. δολ. Με την απόφαση αυτή ενώνονται δύο από τους πρώιμους ισχυρούς ομίλους του Ιντερνετ, η AOL και η Yahoo, υπό τη σκέπη της Verizon με την προσδοκία να τεθούν στην τρίτη θέση μετά τις Google και Facebook στα διαφημιστικά έσοδα. Επιπροσθέτως, δίνεται τέλος στην αβεβαιότητα της πορείας της Yahoo, η οποία υπό την ηγεσία της Μαρίσα Μέγερ τα τελευταία τέσσερα έτη κατέβαλε προσπάθειες να τονώσει την κερδοφορία της. Οι πρωτεύουσες δραστηριότητες της Yahoo, δηλαδή η ομώνυμη μηχανή αναζήτησης και oι διαδικτυακές διαφημίσεις, συνιστούν δέλεαρ για τη Verizon.

Η τελευταία με τα νεοαποκτηθέντα περιουσιακά της στοιχεία θα ενδυναμώσει τις διαδικτυακές δραστηριότητες της AOL, την οποία εξαγόρασε πέρυσι αντί 4,4 δισ. δολ. Αφενός, θα έχει πλέον πρόσβαση στα εργαλεία τεχνολογίας και διαφήμισης της Yahoo, αφετέρου θα μπορεί να εκμεταλλευθεί και άλλα περιουσιακά στοιχεία, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, την υπηρεσία messenger και τα ακίνητά της. Ο ρόλος της Yahoo, η οποία κλείνει και τον κύκλο της με την έως σήμερα γνωστή της μορφή, θα είναι το να παραμείνει ιδιοκτήτρια ενός μεγάλου μεριδίου της τάξεως του 15% στον κινεζικό κολοσσό λιανεμπορίου της Alibaba, καθώς και του 35,5% των μετοχών στη Yahoo Ιαπωνίας. Αξίζει να σημειωθεί πως η Yahoo, η οποία ιδρύθηκε σε ένα τρέιλερ το 1994 από δύο εμπνευσμένους και οραματιστές αποφοίτους του πανεπιστημίου του Στάνφορντ, τους Τζέρι Γιανγκ και Ντέιβιντ Φάιλο, κατά την πρώτη περίοδο δραστηριοποίησής της και λειτουργίας της μηχανής της αποτελούσε την πρώτη επιλογή για όσους δειλά εξερευνούσαν τον κόσμο του παγκόσμιου ιστού και αναζητούσαν πληροφορίες.

Εν τω μεταξύ, πάντοτε η εταιρεία αποτελούσε πόλο έλξης. Ωστόσο, όλα τα έτη λειτουργίας της περιφρουρούσε την αυτονομία της. Εως το 2008, η Yahoo είχε αποκρούσει τις προσφορές της Microsoft. Πάντοτε επιδίωκε να καθορίσει τους στόχους και την ταυτότητά της μέσα στις ραγδαίες αλλαγές της υψηλής τεχνολογίας. Αναλυτές, τέλος, παρατηρούν πως η συνεχής μεταβολή προτεραιοτήτων διαμόρφωνε μια εικόνα αστάθειας για την εταιρεία.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή