H Ιlit Azoulay καταγράφει βήμα προς βήμα τη μετατροπή ενός εμβληματικού δημοσίου κτιρίου στην πόλη Zichron Ya’akov του Ισραήλ σε πολυτελές ξενοδοχείο. Ο Matthew Brandt συλλέγει τα κουφάρια νεκρών μελισσών και δημιουργεί αφαιρετικές εικόνες χρησιμοποιώντας μια μέθοδο φωτογραφικής εκτύπωσης του 19ου αιώνα. Η Alixandra Fazzina ακολουθεί μετανάστες στο επικίνδυνο ταξίδι τους από τις ακτές της Σομαλίας προς το όνειρο μιας καλύτερης ζωής. Ο Maxim Dondyuk απαθανατίζει σκηνές χάους και φαντασμαγορίας στην Ουκρανία του 2014. Ο Brent Stirton παρακολουθεί τις μάχες μεταξύ δασοφυλάκων και παραστρατιωτικών στο Εθνικό Πάρκο Βιρούνγκα, στη Δημοκρατία του Κονγκό.
Εργα δώδεκα φωτογράφων από όλο τον κόσμο περιλαμβάνει η έκθεση των επιλαχόντων του βραβείου Prix Pictet, που παρουσιάζεται στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων (πλατεία Κουμουνδούρου) και έχει ως κεντρικό θέμα την «Αταξία». Οι περισσότεροι από τους συμμετέχοντες αποτύπωσαν με τον φακό τους βίαια γεγονότα, όπως κοινωνικές εξεγέρσεις, συγκρούσεις και φυσικές καταστροφές. Οχι όμως και η Γαλλίδα Valerie Belin, αποδέκτης του φετινού βραβείου, η οποία δημιούργησε παράξενες συνθέσεις αποτελούμενες από διαμελισμένες πλαστικές κούκλες και άλλα φτηνά διακοσμητικά αντικείμενα. Η ενότητα αυτή συνιστά «ένα σχόλιο πάνω στις συνέπειες της εμμονής μας με τα ευτελή αντικείμενα, αφού το υλικό κατασκευής τους, το πλαστικό, είναι ενδεικτικό της αλόγιστης χρήσης πρώτων υλών, και συγχρόνως συμβολίζει ένα φριχτό είδος αθανασίας εξαιτίας της διάρκειας ζωής του», αναφέρει η καλλιτέχνις.
Στόχος του Prix Pictet, το οποίο διοργανώνεται με χορηγία του Ομίλου Pictet και συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 100.000 ελβετικών φράγκων, είναι να αναδείξει φλέγοντα κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα με τη βοήθεια της φωτογραφίας. Η έκθεση στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων συνεχίζεται έως 2 Οκτωβρίου.