F1: Νικητής ο L.Hamilton στο γερμανικό GP

F1: Νικητής ο L.Hamilton στο γερμανικό GP

1' 40" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο
Στο Hockenheim ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Mercedes AMG Petronas έκανε τον τέλειο αγώνα παίρνοντας την πρωτοπορία στην εκκίνηση και διατηρώντας τα ηνία μέχρι την πτώση της καρό σημαίας, χωρίς να πιεστεί ιδιαίτερα και καταφέροντας μάλιστα να προστατεύσει τον επιβαρυμένο κινητήρα του. 

Στην εκκίνηση χάθηκε εν μέρει το παιχνίδι για τον poleman Rosberg που εκτός από τον Hamilton,  είδε και τις δύο Red Bull να τον περνούν σαν σταματημένο.
Το άλλο καθοριστικό σημείο που τον άφησε εκτός βάθρου ήταν η ποινή πέντε δευτερολέπτων που του επιβλήθηκε για το περιστατικό του 30ου γύρου. Εκεί στην απόπειρα να περάσει τον Verstappen, καθυστέρησε στα φρένα στη στροφή υποχρεώνοντας τον Ολλανδό να βγει εκτός πίστας για να αποφευχθεί η σύγκρουση.
Έτσι, βρέθηκε στην τέταρτη θέση, πίσω από τους ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς, Daniel Ricciardo – Max Verstappen που έκαναν εξαιρετικό αγώνα, δείχνοντας ότι το μονοθέσιο της Red Bull έχει βελτιωθεί σημαντικά, όντας πλέον το δεύτερο ταχύτερο στο γκριντ. 
Μάλιστα, μετά το Hockenheim, η Red Bull πέρασε στη 2η θέση της βαθμολογίας κατασκευαστών, υποσκελίζοντας τη Ferrari στην τρίτη.
Μια Ferrari που δε λέει να βγει από την κρίση… Η Scuderia απογοήτευσε για ακόμα έναν αγώνα, με τους Sebastian Vettel – Kimi Raikkonen να μη μπορούν να κινηθούν στους ρυθμούς των Mercedes – Red Bull και να ολοκληρώνουν τον αγώνα στις θέσεις 5-6.
Κάποιες διαφωνίες που είχε ο Vettel με τους μηχανικούς του για το πότε θα έμπαινε στα pits για αλλαγή ελαστικών, ήταν ίσως η μοναδική στιγμή που οι κόκκινοι έκαναν αισθητή την παρουσία τους…
Στην έβδομη θέση τερμάτισε ο Nico Hulkenberg με το μονοθέσιο της Force India, ενώ τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Jenson Button (McLaren), o Valtteri Bottas (Williams) και ο Sergio Perez (Force India).
Να σημειωθεί ότι από αυτόν τον αγώνα εφαρμόστηκαν οι νέοι κανονισμοί που αφορούν στην επικοινωνία των ομάδων με τους πιλότους κατά τη διάρκεια του αγώνα. Μετά το χάος που προκλήθηκε με το τι επιτρέπεται να ειπωθεί και το τι όχι, αποφασίστηκε η πλήρης ελευθερία στα μηνύματα μέσω ασυρμάτου…
 
Πηγή: Car and Driver

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή