ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Suzuki, Test Drive

Λίγα είναι τα αυτοκίνητα που μπορούν να σε καλύψουν σε όλες σου τις απαιτήσεις. Γιατί το λέμε αυτό; Γιατί η Suzuki έκανε μια κίνηση "ματ" απέναντι στον ανταγωνισμό, λανσάροντας το νέο Vitara. Το Vitara ξεχωρίζει για την μοντέρνα εμφάνιση, την καλή οδηγική συμπεριφορά, τους χώρους και τα συστήματα τόσο των πολυμέσων όσο και της τετρακίνησης.

Στην κατοχή μας είχαμε το νέο Vitara στην έκδοση S, το δυνατότερο βενζινοκίνητο της γκάμας δηλαδή. Εφοδιάζεται με τον 1.4 Boosterjet των 140 ίππων, ενώ εξοπλίζεται με το σύστημα AllGrip. Τι κάνει όμως το συγκεκριμένο Vitara να διαφέρει σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις και τι είναι αυτό που θα σε κάνει να το επιλέξεις;

1.Οι επιδόσεις του. Το 1.4 turbo μοτέρ της Suzuki είναι 140 ίππους και 220 Nm ροπής. Μπορεί στα χαρτιά να φαίνεται οριακός ο κινητήρας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά μια δοκιμή θα σας πείσει ότι είναι πολύ πιο δυνατό απ’όσο φαντάζεστε. Εμάς τουλάχιστον μας έπεισε.

2.Οδική συμπεριφορά & αίσθηση οδήγησης. Η ομαλή λειτουργία του βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με το σωστό στήσιμο του SUV προσφέρει στο Vitara S να κινηθεί σβέλτα και χωρίς να πει όχι στην περίπτωση που το παρακάνεις. Εκεί θα σε επαναφέρει το σύστημα ESP. Οδηγικά είναι ευχάριστο και άνετο τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.

3.Πλούσιος εξοπλισμός. Στο εσωτερικό του υπάρχει το νέο σύστημα πολυμέσων της Suzuki, που είναι εύχρηστο και προσφέρει όλους τους τρόπους συνδεσιμότητας με το smartphone σου. Επίσης, θετική εντύπωση μας έκανε το γεγονός όταν συνδέσαμε το κινητό τηλέφωνο με το καλώδιο ενεργοποιήθηκε αυτόματα το Apple CarPlay και το Android Auto. Όσον αφορά την ασφάλεια, υπάρχει τοRadar Brake Support, που αποτρέπει ή μετριάζει την πιθανότητα σύγκρουσης, το Hill Descent Control (ενεργοποιεί αυτόματα το φρένο σε απότομες καταβάσεις) και το Hill Hold (διευκολύνει την εκκίνηση σε ανωφέρειες).

4.Πάς παντού. Το σύστημα AllGrip διαθέτει τέσσερις επιλογές λειτουργίας:

AUTO: Η αυτόματη λειτουργία έχει σαν προτεραιότητα την οικονομία καυσίμου, όταν οι συνθήκες στο δρόμο είναι φυσιολογικές. Το σύστημα μετάδοσης μεταφέρει ροπή από τους εμπρός τροχούς στους πίσω τροχούς όταν «διαβάσει» απώλεια πρόσφυσης.

SPORT: Ιδανική επιλογή για επαρχιακούς ή ορεινούς δρόμους με στροφές και συνεχείς εναλλαγές κατεύθυνσης. Το ALLGRIP κάνει τη μέγιστη δυνατή χρήση της τετρακίνησης λαμβάνοντας υπόψη και τη στιγμιαία επιτάχυνση του οχήματος. Στις χαμηλές και μεσαίες στροφές το σύστημα εναλλάσσει συνεχώς τα χαρακτηριστικά απόδοσης ροπής και επιτάχυνσης προς όφελος της απόκρισης του κινητήρα και της οδηγικής συμπεριφοράς.

SNOW: Η λειτουργία SNOW είναι σχεδιασμένη να ανταποκρίνεται κατάλληλα σε οδήγηση σε χιονισμένες επιφάνειες και συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης γενικότερα. Μεγιστοποιεί την απόδοση του συστήματος τετρακίνησης σε συνδυασμό με την γωνία του τιμονιού και του πεντάλ του γκαζιού, βοηθώντας την πρόσφυση και την σταθερότητα σε αντίξοες συνθήκες οδήγησης.

LOCK: Επιλογή που συνιστάται για ακραίες συνθήκες, όπως για παράδειγμα ο απεγκλωβισμός του αυτοκινήτου στο χιόνι, στη λάσπη ή την άμμο. Η τετρακίνηση «κλειδώνει» στο 50:50 εμπρός-πίσω στέλνοντας σταθερά μεγάλο ποσοστό ροπής στους πίσω τροχούς και αυξάνοντας την ελκτική ικανότητα του οχήματος.

5.Οικονομία καυσίμου. Η βενζίνη είναι ακριβότερη από το πετρέλαιο… ακόμα. Άρα αυτομάτως είναι πιο ακριβά να κυκλοφορείς με ένα αυτοκίνητο που εφοδιάζεται με βενζινοκινητήρα. Στο Vitara S έχουν τα πράγματα ως εξής: Το εργοστάσιο δίνει 5,4 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση, αλλά αυτό επιτυγχάνεται σε ιδανικές συνθήκες. Αν θέλεις να κυκλοφορείς άνετα, χωρίς το άγχος του «Ωχ καίω πολύ βενζίνη» τότε το νούμερο στον υπολογιστή του αυτοκινήτου θα καθίσει περίπου στα 8 λτ./100 χλμ. Βέβαια, αν προσέχεις τότε η τιμή αυτή μπορεί να παίζει ανάμεσα στα 6,5 με 7 λτ./100 χλμ. Δεκτό ότι ένα diesel καίει λιγότερο, αλλά την γραμμική απόδοση και την ήρεμη λειτουργία του κινητήρα, είναι σίγουρο ότι δεν θα τα έχεις….

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ SUZUKI VITARA ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ