ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Πόσο καλά γνωρίζεις τα νέα trends;

ΡΟΥΛΑ ΚΑΡΑΚΟΥΣΗ

Εσείς θα πάτε για shopping παρέα με το Star;

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Σε μια περίοδο που μια σημαντική μερίδα των τηλεθεατριών κυκλοφορεί με λίστα στο σούπερ μάρκετ και διαβαίνει κατόπιν σκέψης την είσοδο ενός πολυκαταστήματος, καλύπτοντας τις ενδυματολογικές ανάγκες με μεταποίηση παλαιότερων ενδυμάτων κ.ο.κ., προκειμένου να καταφέρει να βγάλει εις πέρας τις υποχρεώσεις του μήνα, βλέποντας το διαφημιστικό τρέιλερ του Star για το νέο τηλεπαιχνίδι μόδας «Shopping Star», αναρωτήθηκα για τις δυνατότητες που έχει να κρατήσει τις γυναίκες στον καναπέ.

Γεγονός είναι ότι το νέο αυτό τηλεπαιχνίδι, που προβάλλεται με επιτυχία σε Γαλλία, Γερμανία, Κροατία, Αλβανία, Ολλανδία, Πολωνία, Ουκρανία, Βουλγαρία, Ρωσία, Ρουμανία και Τουρκία, μπορεί να ιντριγκάρει το τηλεοπτικό κοινό, καθώς συνδυάζει στοιχεία του ανταγωνισμού, της λαμπερής μεταμόρφωσης, της γυναικείας φιλαρέσκειας και του αψεγάδιαστου στυλ. Με βάση το format του, κάθε βδομάδα πέντε γυναίκες που δεν έχουν συναντηθεί ποτέ μεταξύ τους καλούνται μέσα σε τέσσερις ώρες, με ένα συγκεκριμένο budget, να κάνουν τα ψώνια τους, υπακούοντας σε ένα ορισμένο θέμα styling. Θα πρέπει να παρουσιάσουν ολοκληρωμένο σύνολο και να αγοράσουν ρούχα, παπούτσια, τσάντες, αξεσουάρ, να χτενιστούν, να μακιγιαριστούν και να ολοκληρώσουν στυλιστικά την εμφάνισή τους. Ο χρόνος για την καθεμιά αρχίζει να μετρά αντίστροφα από τη στιγμή που πατάει το πόδι της στο πρώτο κατάστημα, φυσικά ακολουθούμενη από μια κάμερα που καταγράφει τις επιλογές και τις αντιδράσεις της. Μετά την ολοκλήρωση των αγορών της, η κάθε παίκτρια θα παρουσιάζει ως μοντέλο πάνω σε μια πασαρέλα στις υπόλοιπες διαγωνιζόμενες την επιλογή της. Στο τέλος και οι πέντε συμμετέχουσες, οι οποίες εκτός από «ανταγωνίστριες» για το ποια μπορεί να έχει το πιο κομψό και άρτιο αποτέλεσμα, έχουν και τον ρόλο του κριτή για τις υπόλοιπες, δίνουν κρυφά τη βαθμολογία τους από το 1 έως το 10. Την εξέλιξη του παιχνιδιού επηρεάζει με τον τρόπο του το πρόσωπο που θα αναλάβει τον ρόλο της παρουσιάστριας-ειδικής συμβούλου (τα ονόματα που «παίζουν είναι Τζένη Μπαλατσινού και Βίκυ Καγιά). Κάθε εβδομάδα μια νικήτρια θα κερδίζει 1.000 ευρώ και όλες οι παίκτριες αγορές των 400 ευρώ.

H σκηνοθεσία είναι του Πάνου Γεωργίου, ενώ την αρχισυνταξία έχει η Πάττυ Ξυράφη. Η εκτέλεση παραγωγής ανήκει στη Noir Productions.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ