ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ακριβά πλήρωσε το μποϊκοτάζ η Target

REUTERS, A.P.

Το μποϊκοτάζ των καταναλωτών στα προϊόντα της αμερικανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ ανάγκασε την Target να κατασκευάσει περισσότερες «οικογενειακές τουαλέτες».

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Σημαντική και απροσδόκητη μείωση πωλήσεων κατά 7,2% το β΄ τρίμηνο προκάλεσε μποϊκοτάρισμα των καταναλωτών στις αγορές στην αμερικανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Target, το οποίο είχε ως αφορμή την πολιτική της για τους διεμφυλικούς (τρανσέξουαλ). Η εταιρεία δήλωσε τον Απρίλιο ότι οι εν λόγω πελάτες της μπορούν να χρησιμοποιούν οποιαδήποτε τουαλέτα, ανδρική ή γυναικεία, στα καταστήματά της, αναλόγως με το πώς αισθάνονται κάθε μέρα. Η συντηρητική οργάνωση «Ενωση Αμερικανικής Οικογένειας» (AFA) αντέδρασε άμεσα, επικρίνοντας την Τarget ότι έτσι δημιουργεί ευνοϊκές συνθήκες για επίδοξους δράστες σεξουαλικών επιθέσεων, οι οποίοι μπορούν να ισχυριστούν ότι μία ημέρα «αισθάνονται γυναίκες» και να εισβάλουν στις γυναικείες τουαλέτες. Η ΑFA κυκλοφόρησε έκκληση στο Διαδίκτυο, ζητώντας να παύσουν οι καταναλωτές να αγοράζουν από την Τarget, εάν δεν αλλάξει την πολιτική της, η οποία «απειλεί τις γυναίκες και τις κόρες μας».

Την έκκληση υπέγραψαν 1,4 εκατ. Αμερικανοί, αλλά σε πρώτη φάση η εταιρεία δεν έκανε τροποποίηση, απλά διασαφήνισε τη θέση της. «Δεχόμαστε τους διεμφυλικούς ανθρώπους και τους επιτρέπουμε να χρησιμοποιούν όποια εγκατάσταση ανταποκρίνεται στην ταυτότητα φύλου τους», απάντησε η Target σε ανακοίνωση. Ως αποτέλεσμα, μειώθηκε η καταναλωτική κίνηση πρώτη φορά για πολλά έτη κατά 2,2% το β΄ τρίμηνο, ενώ οι πωλήσεις 7,2% στα 16,2 δισ. δολάρια. Ο όμιλος Target αναγκάστηκε να εγκαταστήσει ακόμα περισσότερες «οικογενειακές τουαλέτες» στα καταστήματά του, αναφέρει το Business Insider. Πρόκειται για δωμάτια που κλειδώνουν και προσφέρουν ιδιωτικό χώρο. Στα περισσότερα από τα σούπερ μάρκετ Target υπάρχουν τέτοιες εγκαταστάσεις, ενώ μετά την τροπή των γεγονότων, η εταιρεία τις γενίκευσε. Σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού Fortune η επένδυση αυτή της κόστισε 20 εκατ. δολάρια. «Το β΄ τρίμηνο το νούμερο 1 πρόβλημά μας ήταν η κίνηση των καταναλωτών, η οποία επηρέασε δυσμενώς τις πωλήσεις σε όλα τα είδη των προϊόντων μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Target, Mπράιαν Κορνέλ, ενώ η γενική οικονομική της διευθύντρια, Κάθι Σμιθ, εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της από την επίδοση του β΄ τριμήνου. Σύμφωνα με την αμερικανική εμπειρία, τα μποϊκοτάζ σε καταστήματα αποδυναμώνονταν μέσα σε λίγο διάστημα, αλλά με την Target δεν ίσχυσε το ίδιο.
 

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ