ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Interamerican: αύξηση πελατών στον κλάδο Ι.Χ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Σημαντική αύξηση πελατών κατά 8,4% στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου πέτυχε η Interamerican κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, φθάνοντας στους 553.774 πελάτες έναντι 510.961 κατά την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και αυξάνοντας το μερίδιό της επί του συνόλου των ασφαλισμένων οχημάτων της αγοράς σε ηγετικό επίπεδο.

Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία υπογραμμίζει ότι στον ιδιαίτερα ευμετάβλητο κλάδο ασφάλισης, για λόγους όπως τα ανασφάλιστα οχήματα, η δραστηριοποίηση των ΕΠΥ, ο οξύς ανταγωνισμός κ.ά., η Interamerican έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια μια σταθερή δυναμική, που της εξασφαλίζει πρωταγωνιστικό ρόλο. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας είναι αποτέλεσμα του πλουραλισμού στη διανομή, της καινοτομίας με εφαρμογές σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας, της καθετοποίησης στη διαχείριση των ζημιών και των εσωτερικών συνεργειών με τον όμιλο. Τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα οχημάτων στο εξάμηνο Ιανουαρίου-Ιουνίου ανήλθαν σε 68,8 εκατ. ευρώ, έναντι 70,8 εκατ. πέρυσι (μείωση 2,9%), σε μια περίοδο κατά την οποία η αγορά στο σύνολό της υπέστη μείωση της τάξης του 11,1% (στοιχεία Μαΐου).

Ειδικότερα η Anytime έφθασε κατά το πρώτο εξάμηνο τους 280.000 πελάτες με αύξηση κατά 33.000 από το 2015, ξεπερνώντας το ήμισυ των ασφαλισμένων οχημάτων της εταιρείας, ενώ αύξησε την παραγωγή της κατά 3,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, φθάνοντας τα 34,1 εκατ. ευρώ. Η Anytime ανέπτυξε περαιτέρω τις συνεργασίες με retailers στη διανομή και, επιπλέον, διατίθεται και από τα φυσικά δίκτυα με πολύ καλά αποτελέσματα, καταρρίπτοντας τον μύθο του «εσωτερικού ανταγωνισμού» και εμπλουτίζοντας τις δυνατότητες επιλογής του πελάτη.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ