ΕΛΛΑΔΑ

Ο Σεπτέμβριος θέλει... την Κέρκυρα και τη Σαντορίνη του

ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΗΣ

Το άρθρο του CNT τοποθετεί την Κέρκυρα στο νούμερο πέντε των δέκα πρώτων προτιμήσεων, ενώ προηγούνται η Ιμπιζα, ο Μαυρίκιος και άλλες εξωτικές και κοσμοπολίτικες περιοχές.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Το 2015 το περιοδικό Time ανακήρυξε τη Σαντορίνη «ταξιδιωτικό προορισμό ζωής» και μόλις χθες η μεγαλύτερη ταξιδιωτική έκδοση Conde Nast Traveller (CNT) κατέταξε τη Σαντορίνη και την Κέρκυρα στους κορυφαίους δέκα παγκόσμιους προορισμούς για τον μήνα Σεπτέμβριο. «Αυτές οι διακρίσεις μάς δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε την προσπάθεια και τη σκληρή δουλειά», δηλώνει στην «Κ» ο Ιάκωβος Αποστόλου, ιδιοκτήτης ξενοδοχειακής μονάδας στην Κέρκυρα. «Δουλεύουμε σκληρά 12 μήνες για να εξυπηρετήσουμε όσους περισσότερους μπορούμε στη σεζόν», συμπληρώνει ο 44χρονος επιχειρηματίας. Το άρθρο τοποθετεί την Κέρκυρα στο νούμερο πέντε των δέκα πρώτων προτιμήσεων, ενώ προηγούνται η Ιμπιζα, ο Μαυρίκιος και άλλες εξωτικές και κοσμοπολίτικες περιοχές. «Τον Σεπτέμβριο στην Κέρκυρα το πρωινό μπάνιο είναι μια όμορφη υπόθεση, ενώ οι δασώδεις λόφοι του νησιού, που είναι ακόμη πράσινοι, προσφέρονται για απογευματινές βόλτες», περιγράφει μεταξύ άλλων ο αρθρογράφος του CNT.

Ο Σεπτέμβριος στη Σαντορίνη, η οποία κατατάσσεται στον αριθμό οκτώ, είναι η αγαπημένη εποχή όχι μόνο των ντόπιων, αλλά και των εκλεκτικών παραθεριστών. «Το θερμό καλοκαίρι έχει τελειώσει, η θάλασσα είναι πιο ζεστή από ποτέ και ο ουρανός είναι μπλε όλη την ημέρα, ενώ τα απογεύματα είναι δροσερά. Τα ηλιοβασιλέματα του Σεπτεμβρίου βάφουν χρυσή την Οία και το βαθύ μπλε της Καλντέρας γίνεται πιο έντονο αυτές τις ημέρες», καταλήγει το άρθρο.

Ο εστιάτορας Ανδρόνικος Ηλιού κάνει λόγο για μια καλή χρονιά, καθώς η επισκεψιμότητα συνδυάστηκε με κατανάλωση. «Οι επισκέπτες του νησιού θέλουν να δοκιμάσουν την τοπική κουζίνα και επιλέγουν ταβέρνες και εστιατόρια που την προσφέρουν». Ο 38χρονος επιχειρηματίας λέει ότι τα κρασιά και οι συνταγές του νησιού έχουν γίνει γνωστά στον κόσμο, αφού όλο και περισσότεροι ζητούν να μάθουν τον τρόπο που παρασκευάζονται τα εδέσματα. «Οι πιο ενθουσιώδεις είναι οι Κινέζοι. Η κουζίνα μας διαφέρει πολύ από τη δική τους, με αποτέλεσμα και η πιο απλή λιχουδιά, όπως η ψητή φέτα, να τους ενθουσιάζει».

Η έρευνα της διεθνούς ιστοσελίδας κρατήσεων Trivago, που είχε παρουσιάσει η Οικονομική «Κ», ανέδειξε τη Σαντορίνη στον δημοφιλέστερο ελληνικό προορισμό για το 2016. Ιταλοί, Βρετανοί και Γερμανοί, οι φανατικοί επισκέπτες του νησιού. Η ίδια έρευνα αναδεικνύει δεύτερο δημοφιλέστερο προορισμό την Κέρκυρα, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται η Κρήτη. Σε άλλη έρευνα της συμβουλευτικής ιστοσελίδας αναζητήσεων και σχολιασμού προορισμών tripadvisor, η Σαντορίνη κατατάσσεται δεύτερη στη λίστα των παγκόσμιων προορισμών, με πρώτο το νησί Μάουι και τρίτη την Τζαμάικα. Στην Ευρώπη, πρώτη κατατάσσεται και πάλι η Σαντορίνη και ακολουθούν: Μαγιόρκα, Μαδέρα, Κρήτη, Τενερίφη, Ρόδος, Κανάρια Νησιά και Κορσική.

Αν και η τουριστική περίοδος βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, με δύο δυναμικούς μήνες να έπονται, τα μηνύματα από τις κρατήσεις είναι θετικά και ελαφρώς ανεβασμένα σε σχέση με το 2015.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ