ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επαφές με υψηλόβαθμα στελέχη της Alibaba στην Αθήνα

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

Η εταιρεία θα παρουσιάσει τις πλατφόρμες Tmall Global, Alitrip και το σύστημα πληρωμών Alipay.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Στην Αθήνα καταφθάνουν την Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου υψηλόβαθμα στελέχη του κινεζικού κολοσσού Alibaba. Μάλιστα, τα στελέχη της Alibaba θα έχουν συναντήσεις και με κυβερνητικούς αξιωματούχους, ενώ την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιείται στο ξενοδοχείο Χίλτον, θα παρουσιάσουν τις δύο βασικές πλατφόρμες της Alibaba για την εξαγορά προϊόντων στην Κίνα, καθώς και για την παροχή τουριστικών υπηρεσιών στους Κινέζους. Την εκδήλωση διοργανώνει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ).

Στην εκδήλωση της Τετάρτης έχουν δηλώσει συμμετοχή πάνω από 600 επιχειρηματίες του εξαγωγικού και του τουριστικού κλάδου, καθώς πέρα από τις παρουσιάσεις που θα γίνουν από τα στελέχη της Alibaba, έχουν προγραμματισθεί και κατ’ ιδίαν συναντήσεις εκπροσώπων επιχειρήσεων με στελέχη της Alibaba.

Το πρόγραμμα της ανοιχτής εκδήλωσης περιλαμβάνει παρουσίαση της κινεζικής εταιρείας αλλά και της πλατφόρμας Tmall Global για εξαγωγές προϊόντων, της πλατφόρμας Alitrip για παροχή τουριστικών υπηρεσιών, καθώς και του συστήματος πληρωμών Alipay.

Τα στελέχη της Alibaba θα υποδεχθεί την Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου στο υπ. Εξωτερικών ο υφυπουργός κ. Μάρδας, ενώ θα παρευρεθούν εκπρόσωποι 60 επιχειρηματικών φορέων από όλη την Ελλάδα.

«Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κίνα δεν είναι πανάκεια. Είναι όμως ένα εργαλείο με το οποίο μπορεί ο οργανωμένος εξαγωγέας ή ομάδα εξαγωγέων, αυτοί που είναι αποφασισμένοι να δοκιμάσουν την τύχη τους στην τεράστια αγορά της Κίνας, να ξεκινήσουν άμεσα την προσπάθειά τους, ξεπερνώντας σωρεία εμποδίων», επισημαίνει ο πρόεδρος του ΕΕΑ, Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου και προσθέτει: «Με το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν απαιτείται άδεια εισαγωγής για πολλά από τα προϊόντα για τα οποία κανονικά χρειάζεται όταν εισάγονται στη χώρα μέσω του συνηθισμένου δικτύου διανομής. Επιπλέον, στο ηλεκτρονικό εμπόριο η φορολογία των προϊόντων είναι χαμηλότερη από τη φορολογία του συμβατικού εμπορίου».

Το 2015 η Alibaba πραγματοποίησε πωλήσεις 480 δισ. δολαρίων, ενώ το μερίδιό της στo ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κίνα ανέρχεται σε περίπου 80%. Οι ενεργοί χρήστες στην Κίνα ανέρχονται σε 420 εκατ. ετησίως.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ