ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δυναμική εμφάνιση από το νέο Peugeot 3008

Ανατρεπτικό design, ευρυχωρία αλλά και off-road δυνατότητες στο νέο αεροδυναμικό Peugeot 3008.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Peugeot

Από την εφημερίδα "Καθημερινή" της Κυριακής 11 Σεπτεμβρίου 2016

Το νέο Peugeot 3008 μπαίνει δυναμικά στον χώρο των SUV με «όπλα» του το ανατρεπτικό design, το νέας γενιάς i-Cockpit, τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας/άνεσης και τους διακεκριμένους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Το νέο γαλλικό SUV θα βρίσκεται κάτω από τα φώτα της επερχόμενης Εκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Οκτώβριο και αναμένεται να αποτελέσει θέμα... συζήτησης.

ΤΟΥ ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Με μήκος αμαξώματος στα 4,45 μέτρα και απόσταση από το έδαφος στα 22 εκατοστά, το νέο Peugeot 3008 τοποθετείται στον πυρήνα της κατηγορίας του. Αν και 8 εκατοστά μακρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο, το επιπλέον μήκος σχετίζεται με το μεταξόνιο που φτάνει τα 2,675 μέτρα (+6,2 εκ.) με άμεσο όφελος για τους χώρους και τους επιβάτες. Για τη βέλτιστη αεροδυναμική το ύψος διατηρείται στα 1,62 μέτρα και παρόλο που το πλάτος παραμένει στα ίδια επίπεδα με 1,84 μέτρα, υπάρχει καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού (πλάτους). Ενδεικτική της ευρυχωρίας που προσφέρει το νέο Peugeot 3008 είναι η διεύρυνση του χώρου αποσκευών κατά 90 ολόκληρα λίτρα, φτάνοντας συνολικά τα 520 λίτρα και τα 1.580 λίτρα όταν αναδιπλωθεί η πίσω σειρά καθισμάτων.

H Peugeot λανσάρει τη νέα γενιά i-Cockpit που το συναντάμε για πρώτη φορά. Ενθουσιάζει με τη μεταμοντέρνα άποψη που αποτυπώνεται στον υπερυψωμένο πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών με υψηλής ανάλυσης γραφικά, στο ακόμη πιο κόμπακτ βολάν, όπως και στην οθόνη αφής 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Ανάμεσα στις καινοτομίες του νέου i-Cockpit περιλαμβάνεται το i-Cockpit Amplify που διασφαλίζει μια πρωτόγνωρη εμπειρία διαμονής στο εσωτερικό, ενώ το Driver Sport Pack προσφέρει στον οδηγό δύο ευχάριστα και ανάλογα με τη διάθεσή του προγράμματα οδήγησης (Boost, Relax).

Το νέο Peugeot 3008 βασίζεται στην ευέλικτη πλατφόρμα EMP2 που διασφαλίζει μειωμένο απόβαρο έως 100 κιλά, μειώνοντας την εκπομπή ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου. Η έκδοση 1.2L PureTech 130 S&S εκπέμπει από 115 γρ. CO2 /χλμ., ενώ η 1.6L THP 165 S&S με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων εκλύει μόλις 129 γρ. CO2/χλμ. Συγκεκριμένα, διατίθενται τέσσερις εκδόσεις βενζίνης: Η σειρά των πετρελαιοκινητήρων τεχνολογίας BlueHDi συγκρατεί την εκπομπή CO2 μεταξύ 100 και 121 γρ./χλμ. με ισχύ στους 100, 120 και 150 ίππους. Τα μηχανικά σύνολα των εκδόσεων 1.6L BlueHDi και 2.0L BlueHDi συγκαταλέγονται ανάμεσα στα αποδοτικότερα της αγοράς.

Το νέο Peugeot 3008 ως ένα SUV φέρει ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου «Advanced Grip Control» που εξασφαλίζει off-road δυνατότητες. Το συγκεκριμένο σύστημα ελέγχει την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών μέσω πέντε διαφορετικών προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF), όπου το καθένα επιλέγεται από ένα μπουτόν στην κεντρική κονσόλα. Οι τροχοί 18 ιντσών εξοπλίζονται με ειδικού τύπου M+S (Mud & Snow) ελαστικά και το σύστημα Hill Assist Descent Control (HADC) ελέγχει την κατάβαση με μικρή ταχύτητα (έως 3 χλμ./ώρα). Ο οδηγός και οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν πληθώρα ανέσεων, όπως μασάζ στα μπροστινά καθίσματα, μία πανοραμική ηλιοροφή, υψηλή πιστότητα ήχου από το Premium FOCAL® Hi-Fi κ.ά. Επίσημα θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι του Παρισιού, ενώ η εμπορική του πορεία στην Ελλάδα θα ξεκινήσει το τελευταίο 3μηνο του έτους.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ