ΕΛΛΑΔΑ

Ο Καραμολέγκος αναβιώνει το brand «Κατσέλης»

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Τρία χρόνια μετά την πτώχευση της «Κατσέλης» (ως όμιλος Nutriart), τα ομώνυμα προϊόντα συσκευασμένου ψωμιού επιστρέφουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Το πιο ενδιαφέρον ίσως είναι μετά την ολιγοετή αυτή διακοπή, το ψωμί «Κατσέλης» θα παράγεται στο εργοστάσιο του Καραμολέγκου, μιας εκ των κυριότερων ανταγωνιστριών της «Κατσέλης», όταν αυτή λειτουργούσε. Και αυτό διότι τον περυσινό Νοέμβριο Καραμολέγκος αναδείχθηκε πλειοδότης στη δημοπρασία του σήματος «Κατσέλης» που πραγματοποιήθηκε από τον σύνδικο πτώχευσης. Το νέο ντεμπούτο των προϊόντων «Κατσέλης» θα γίνει στις 26 Σεπτεμβρίου 2016, ενώ η κίνηση αυτή του Καραμολέγκου συνοδεύεται από επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ για τη διετία 2015-2016 και τη δημιουργία 30 νέων θέσεων εργασίας.

Μέσα από την επανατοποθέτηση στην αγορά των προϊόντων «Κατσέλης», η αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος έχει θέσει ως στόχο αυτά να αποσπάσουν μερίδιο 8,7% το 2017 και 15% το 2018. Η προσδοκία φαίνεται υψηλή, αλλά στηρίζεται στις έρευνες αγοράς που πραγματοποίησε ο Καραμολέγκος πριν αποφασίσει να «χτυπήσει» το σήμα «Κατσέλης» στον πλειστηριασμό και έδειξαν ότι ο κόσμος αναζητεί τη μάρκα ακόμη στα ράφια των σούπερ μάρκετ, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία Nutriart πτώχευσε το καλοκαίρι του 2013.

Συνολικά η διοίκηση της εταιρείας προσδοκά διεύρυνση της αγοράς συσκευασμένου ψωμιού σε φέτες, η διείσδυση του οποίου βρίσκεται σήμερα στο 64,8%, κατά 9,5 ποσοστιαίες μονάδες, αύξηση που εκτιμά ότι μπορεί να προέλθει με στροφή των καταναλωτών από τη βιοτεχνική αρτοποιία (τους παραδοσιακούς φούρνους) στο συσκευασμένο ψωμί της αρτοβιομηχανίας. Η τάση, άλλωστε, για το ψωμί σε φέτες είναι αυξητική, καθώς σύμφωνα με στοιχεία της TGI Hellas που παρουσίασε ο Καραμολέγκος λίγα χρόνια πριν, το 2012 η διείσδυση της κατηγορίας βρισκόταν στο 57,8%.

Οι επενδύσεις του Καραμολέγκου, η οποία μέσα στο επόμενο δίμηνο θα προχωρήσει και στην παραγωγή νέων προϊόντων υπό το σήμα «Καραμολέγκος», αφορούν σε αναβάθμιση των γραμμών παραγωγής στο εργοστάσιό της στο Κορωπί, σε επέκταση και αναδιαμόρφωση των αποθηκευτικών χώρων, ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ