Τέλος Σεπτεμβρίου οι υπογραφές για ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Τέλος Σεπτεμβρίου οι υπογραφές για ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1' 31" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στο τέλος Σεπτεμβρίου αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης εξαγοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τη Ferrovie dello Stato Italiane (FS), σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της ιταλικής εταιρείας, Ρενάτο Μαζοντσίνι.

Ο φάκελος του διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται από την προηγούμενη εβδομάδα στο Ελεγκτικό Συνέδριο, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας. Μόλις ολοκληρωθεί ο προσυμβατικός έλεγχος και αφού δοθεί το «πράσινο φως», θα προχωρήσει η υπογραφή της σύμβασης αγοραπωλησίας μετοχών με την ιταλική εταιρεία. Σύμφωνα πάντως με τον επικεφαλής της ιταλικής εταιρείας, η σύμβαση θα είναι έτοιμη προς υπογραφή στα τέλη του μήνα και η μεταβίβαση των μετοχών θα πραγματοποιηθεί την 1η Ιανουαρίου 2017.

Η εξαγορά της ελληνικής εταιρείας λειτουργίας του ΟΣΕ εντάσσεται στο πλαίσιο μιας ευρύτερης πολιτικής επέκτασης των δραστηριοτήτων της FS εκτός ιταλικών συνόρων, όπως επεσήμανε ο κ. Μαζοντσίνι, αναφερόμενος παράλληλα στη συνεργασία της Ferrovie με τους Ρωσικούς Σιδηροδρόμους για την ανακατασκευή και τον εκσυγχρονισμό σιδηροδρομικών υποδομών, καθώς και στην αντίστοιχη συνεργασία με τους Ιαπωνικούς Σιδηροδρόμους. Μέσω της θυγατρικής της Trenitalia, η FS θα επιχειρήσει την είσοδο στη βρετανική αγορά, όπως δήλωσε ο κ. Μαζοντσίνι, στο πλαίσιο ετήσιου διεθνούς οικονομικού συνεδρίου (Ambrossetti Forum), «κατεβαίνοντας» σε κοινοπραξία με τοπική επιχείρηση του κλάδου μεταφορών για την εκτέλεση του Intercity που θα συνδέει το Λονδίνο με το Εδιμβούργο.

Στα σχέδια της ιταλικής εταιρείας είναι η παροχή υπηρεσιών «ολοκληρωμένης κινητικότητας», η συγχώνευση της κρατικής εταιρείας κατασκευής υποδομών – οδικών αξόνων και η μελέτη για τη δημόσια διάθεση μετοχών.

Στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφήνουν να εννοηθεί ότι οι Ιταλοί αναμένεται να ενδιαφερθούν και για την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε. (ΕΕΣΣΤΥ), ο διαγωνισμός για την οποία μετατέθηκε για τις 3 Οκτωβρίου αντί της 12ης Σεπτεμβρίου που είχε αρχικώς προγραμματιστεί, μετά την έλλειψη ενδιαφέροντος στον αντίστοιχο διαγωνισμό του Ιουνίου. Οπως εξηγούν, για την FS είναι απαραίτητη η ΕΕΣΣΤΥ ώστε να εξασφαλίσει τη βελτίωση του τροχαίου υλικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή